Muistaako kukaan siis Jämsänkosken vanhainkodilla ollutta koiraa? Olin silloin pieni tyttö ja siitä on nyt n. 9-10 vuotta. Koiran nimi on Eppu, ja se on keskikokoinen suomenpystykorvan ja karjalankarhukoiran sekoitus. Omistaja oli vanhempi rouva, joka kertoi joutuvansa muuttamaan kerrostaloon, ja ei voi pitää Eppua kovan haukkumisen takia. Rouvalla oli myös kissa. Eppu on tosi fiksu, ja ehkä siksi voi olla että joku jopa muistaisi sen..Se kuuntelee musiikkia ja puhetta, ja puhuu itsekin, kuten "Aino, Luu, moi". Se reagoi yhtenä aamuna Korpilahden kirkon kelloihin, jotka kuuluivat radiosta.. kenties Eppu on syntynyt Korpilahdella? Muistikuvat koiran kotipaikasta ovat hatarat,muistan vain että talo oli rivitalomainen, ja että se oli varmasti Jämsänkosken vanhainkoti. Jos henkilö, jolta saimme Epun sattuisi lukemaan tämän, olemme todella kiitollisia hänelle, sillä Epusta on ollut paljon enemmän iloa, kuin olisimme koskaan osanneet kuvitella, asuessaan Kuhmoisissa ja hoitaessaan tarkkasilmäisenä poikamiehenä talon vahtimisen.
Hei, Muistaako kukaan Eppu koiraa n.10 vuoden takaa?
White_Snow
1
319
Vastaukset
- White_Snow
Korjaus:
Koska olin niin pieni en muista kaikkea, mutta sain nyt jälkeenpäin kuulla että Eppu asuikin perus rivitalossa, joka oli luultavasti punainen. Ja lisätietona että Eppu sai nimensä Eppu Normaalin mukaan, joka esiintyi juuri silloin Jämsässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714949Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893444- 423358
- 502629
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141389
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027