Mistä saa ja mitä maksaa auringonvalon läpi päästävä peiliteippi ikkunoihin? Kuinka tuollainen kiinnitetään? Tarvetta olisi vain pienelle alalle.
Ikkunoiden peiliteippi?
3
2210
Vastaukset
- tapsa2
meillä oli vanhempien talossa moiset.
meni jokusen vuoden (5-7v) päästä läikikkäiksi.
kiinnitys oli kuten auton tummennusteipit,
vettä väliin ja telauksella kuplat pois.
uutena on kyllä hyvät jos naapurit katselee ikkunoista sisään.
olis kyllä edellisessä vuokra-asunnossa ollu tarpeen kun ikkunat oli 20 cm maasta.
hyvä ratkaisu oli antaa aidan kasvaa kahteen metriin. - kysyjä11111
meillä on makkarissa peiliteippi ja olen miettinyt sen poistamista kun tuntuu ettei kasvit oikein saa tarpeeksi valoa kun peiliteipin läpi tulee niin harmaata auringonvaloa. toisaalta kesäisin makkariin paistaa pitkään aurinko, mietin että tuleekohan huoneesta hirveän kuuma jos poistan teipin?
- Aurinkoinen
Sitähän sillä haetaan ja kyllä se melkoisesti auttaakin. Kokeile kädellä peilikalvoikkunan lämpöä (auringonpaisteella) verrattuna samaan suuntaan, ilman kalvoa olevaan ikkunaan. Ero on todella huomattava.
Vaikutus on lähes sama, kuin ikkunan välissä olis (suljetut) säleverhot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321