Onnistuin kadottamaan Sony alpha 200:n laturin, ja toinen akkukin olisi tarpeen, mutta en ole onnistunut löytämään luotettavan tuntuista nettikauppaa, josta näitä saisi. Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä, mistä kannattaisi ainakin laturia kysellä - akku on tällä hetkellä toissijainen tarve, ottaa päähän, kun kevät etenee, ja kamera on pimeänä :(.
Laturi (ja akku) Sony a200 -kameraan?
tavallinen törppö
5
1380
Vastaukset
- A550
http://shop.huvipiste.fi/digikamerat/digikameroiden-laturit-fi/sony-1986856596
Katso täältä, Sonyn oma on kai aika hintava. Minäkin hukkasin omani joka kuitenkin löytyi. Täältä hankin sen tilalle.- tavallinen törppö
Kiitos, tilasin tuolta :).
- Jack666
Kävikö laturi sonyyn ?
- Anonyymi
Jack666 kirjoitti:
Kävikö laturi sonyyn ?
Etsin myös sony alpha 200 laturia.. 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsin myös sony alpha 200 laturia.. 😭
Duracellin omilla sivuilla on ja myös Digitarvikkeessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1123360Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5222751- 941760
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501366Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821314Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa161158- 881063
- 351006
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal102987- 79942