Tuomas Kyrö

cocoo

Tietäisikö kukaan Tuomas Kyrön koko nimeä sekä hänen lapsiensa etunimiä ja ikiä? Mistään en löytänyt kun googletin

8

1566

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti9

Mihin ihmeeseen voit tuollaista tarvita? Anna nyt kirjailijan lasten olla rauhassa!

• cocoo

Olen tekemässä peruskoulun äidinkielen lopputyötä, ja tarvitsisin tietoja, jotta saan Tuomas Kyrön elämänkerran valmiiksi

• Kustantajalta, Siltalalta tai WSOY:ltä voi kysellä tietoja. Yksi Tuomas Kyrö näyttää olevan Eniron puhelinluettelossakin.

• tuppi k.

Kirjoita sinne elämänkertaan "Tuomas Kyrö viihtyy julkisuudessa. Hän on mm. Hyvät ja huonot uutiset - ohjelman vakiohahmo. Julkisuushakuisuudestaan huolimatta Kyrö näytää pitävän yksityiselämänsä ja perheensä tarkasti poissa julkisuudesta"

Ja voit tietysti loppuun lisätä
      "ainakaan wikipediasta ja googlehaulla, joiden avulla tein tämän esitemän, ei löytynyt tietoa Tuomaksen perheestä. Ei edes valtakunna paras ja luotettavin tietolähde Suomi 24- palsta osannut valaista asiaa enempää"

• Siitä sitten

Oliko Tuomas Kyrö jo siittiönä olemassa?

.."mä olen jo voittanut siinä ensimmäisessä uimakilpailussa muita siittiöitä käsittämättömän määrän, ainakin 200 miljoonaa"...(Kainuun Sanomat).

Tietääkseni ihmisyksilö alkaa muodostua, kun siittiö hedelmöittää munasolun.

• metafysiikka

Ehkä Tuomas Kyrö oli olemassa ideamaailmassa ennen syntymäänsä?

• Anonyymi

Kylläpä ei vastaa nämä Kyrön elokuvat todellisuutta,ei kukaan vanhan kansan ihminen oo tommonen,kun näissä mielensäpahoittajissa.....hölmöö,ne lapset on kuin oikeesti kaupunkilaiset,mutta ei toi päähenkilö....ei vastaa todellisuutta.....nim.kokemusta on....

• Anonyymi

kyrö palaa arkeen ja lopeta lässytys ! sekopäitä koko porukka nauretaan tyhmille jutuille idiootit !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      2055
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      709
      1382
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1132
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      126
      986
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      805
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      672
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      15
      632
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      563
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe