Olemme tavallinen perhe kymenlaaksosta, minä olen kotona lasten kanssa ja opiskelen viikonloput, mieheni opiskelee ja on töissä, lapset on terveitä ja iloisia, harrastavia lapsia. Tilanne on Se, että lapset ovat aina kotona, koska omat vanhempamme ovat estyneet osallistumasta heidän elämäänsä. Toivoisimme lapsillemme muitakin aikuisia, kuten myös yhteistä aikaa meille vanhemmille, enkä vähiten tarjota jollekkin suuri sydämelliselle ihmiselle mahdollisuuden tutustua lapsiimme. T. [email protected]
etsitään kummi-isovanhempia tai tukiperhettä
3
220
Vastaukset
- TulevaTukiäippä
Hei! Olettko hakeneet sos viraston kautta Tukiperhettä, se varmaan olisi yksi tie saada itselle omaa aikaa, samoin lapsille "Mummila".
- laulavalintu
Hei!
Viestisi perusteella teillä on periaatteessa asiat ihan hyvin, ettekä tarvitse lastensuojelua tai tukitoimia tai mitään.
Ehdottaisin tutustumista muihin perheisiin, vaikka sellaisiin vanhempiin joiden lapset ovat ystäviä teidän lastenne kanssa. Helpointa olisi "vaihdella" lapsia vaikka kerran kuukaudessa, niin että sinä otat tllä viikonlopulla lapset luoksesi ja toisella viikonlopulla toinen perhe ottaa sinun lapsesi luokseen. Näin lapset saavat leikkiä keskenän ja aikuiset vapaan viikonlopun. Toki vastavuoroisesti sitten teillä on enemmän hulinaa kun on omat ja toisen perheen lapset.
Näin ns. tavalliset perheet toimivat ja se toimii yleensä hyvin. Turha sekoittaa lastensuojelua tms.
tsemppiä!- Vinkvink...
Tuo on hyvä idis, toinen on liittyä aikapankin asiakkaaksi: Se on hieno systeemi jeesata ja saada jeesiä. Ihmiset on siellä ihania, ei voisi todeksi uskoa, että suomalaiset voivat olla myös avoimen hyväntahtoisia:) Kaikensorttinen kateus on kaukana kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997