Tekisi mieli tuon meidän cockerin kanssa mätsäreihin, mutta kehtaako sinne trimmaamatonta sellaista viedä? "Etuhiukset" peittävät silmät melkein kokonaan, kotona pidetään pompulaa aina päässä mutta mitenhä ne kattois jos pompulapäisen cockeripojan kehään veisi :-D
Eli odotetaanko suosiolla että koira on trimmattu vai voisko sitä jo tuollasena lähtä viemään?
Ja muitanki vinkkejä cockerin mätsäreihin viennistä otetaan vastaan! Kiitän jo etukäteen :-)
Trimmaamaton cockeri mätsäreihin?
pampam
2
126
Vastaukset
- pampam
Ja tosiaan koiraa ei vielä ole trimmattu koska pentukarva lähtee vielä :-)
- Cocker_tyttö91
minkä ikäinen poju on? trimmaamisen voi aloittaa n 4 kk ikäisenä siistiä karvoja?! kannattaa käyttää sitä jonkun luona joka trimmaa ammatikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940