Apuja! Miten nyt tulisi toimia? Onko pakko mennä gynelle?
Meillä siis hoito tapahtuu ulkomailla ja tarkoitus oli aloittaa valmistelu ja pistin jo jarrupiikinkin, mutta nyt tuli sellainen este, että hoito ei tule nyt kyseeseen muista syistä tähän kiertoon, joten pitääkö tälläisessä tilanteessa tehdä jotain vai voiko hoidon vaan keskeyttää? Tarvitseeko minun syödä estrogeenit ja luget, jotta kierto käynnistyy vai voinko vain odottaa?
En mieti nyt rahaa tai mitä klinikka sen tiimoilta on mieltä vaan ihan kuukautiskiertoani ja hormoneita eli toipuuko elimistö ajan kanssa vai pitääkö tässä kohtaa mennä täällä Suomessa gynekologille ja tehdä jotain?
Koskaan en ole vastaavassa tilanteessa ollut ja en siksi tiedä. Yksi hoito vasta takana josta alkanut raskaus ja keskenmeno.
Olisin kiitollinen neuvoista kun en nyt ihan ensimmäiseksi olisi gynekologin vastaanotolle ryntäämässä ellei ole pakko. Oma luottogyneni täällä Suomessa kun ei ole perehtynyt lapsettomuuteen.
Apuja pian kaipaava.
Kiitos!
1
128
Vastaukset
- ..............
Soita lääkärille. Ei täällä palstalla kukaan pysty valitettavasti vastaamaan luotettavasti kysymykseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759