Viekö uo moottoripyörän

Tietämätön79

Maksan palkasta säännöllisesti 1/3 osan ja nyt haaveena 2000e maksava moottoripyörä, niin viekö uo sen heti vai päteekö tuohonkin se 3000e raja mikä autossakin on?

11

2475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkjfjfjc

Eikun vie ne rahat

• Jaa-a..

En tiedä päteekö tuohon sama 3000e raja kun autoihin, toisaalta ottaa sun palkasta kokajan niin luulisi että ei paljoa kiinnosta muutaman tonnin kulkupeliä ulosmitata kun kulujen jälkeen ei jäisi paljoa uo:lle Jos et maksaisi palkasta mitään niin varmasti veisi.
      Paljon on myös varmaan uo:sta kiinni viekö vai ei.

• Ei vie, ainakaan jos makselet palkastasi.

• Ota riski

Osta moottoripyörä ja katso viekö, Jos makselet palkasta 1/3 nin tuon hintaista moottoripyörää ei varmaan lähde ulosmittamaan.On velallisellakin oikeus elää ja harrastaa että jaksaa tehdä töitä jotta saa velat maksettua.

• 18+4

Tuskin vie, jos sun velat oikeasti lyhenee palkasta maksamalla.

• Mieti tarkkaan.

Viime vuonna olin samassa tilanteessa ja kyselin samaa asiaa uo:lta ja vastaus oli että eivät ulosmittaa parin tonnin moottoripyörää kun palkasta saavat 1/3 osan.Menin sitten ostamaan 2200e maksavan moottoripyörän lomarahoista pienestä säästöstä.
      Meni reilu kuukausi ja tuli kirje ulosottomieheltä että seuraava omaisuus ulosmitataan ja oli moottoripyörän merkki ja malli jne. Soitin välittömästi uo:lle ja tiedustelin asiaa ja vastaus oli että kun jotain pien velkojia niin moottoripyörä ulosmitataan vaikka siitä saisi muutaman satasen? Koitin selittää että niistä rahoita josta moottoripyörän olin hankkinut niin on jo uo maksut maksettu. Selittely oli turhaa ja pyörä lähti ja huutokaupassa joku osti sen hintaan 600e.

• Kuten jo todettu

UO vie kaiken, mihin pääsee käsiksi työtään hoitaakseen. Sai provikan ja velkasi eivät lyhentyneet paskan vertaa...

• Paksuhäiriö
        Kuten jo todettu kirjoitti:

UO vie kaiken, mihin pääsee käsiksi työtään hoitaakseen. Sai provikan ja velkasi eivät lyhentyneet paskan vertaa...

Niin olisi kannattanut lyhentää sitä velkaa eikä hankkia leluja.

• kukin tavallaan

Et taida olla kovin fiksu?

• tee näin

Yksinkertaisesti toisen nimiin pyörä ja sen kanssa osamaksu sopimus 10€/kk vaikka ja haltija maksaa vakuutuksen tietenkin.Laillista hommaa eikä ulsootto voi sanoa edes osamaksun suuruuteen mitään yksityishenkilön kanssa kun tehty.Ei ole alarajaa tuossa.3000 prätkä on sitten ulosottokelpoisessa kunnossa vasta 300kuukauden päästä.:=)Tietysti sopimukseen ehto, jotta prätkä siirtyy ostajalle viimeisen erän maksettua vasta.

• Itsellä joskus oli

Moottoripyörä noin 2500e arvoinen museo vehje ;) uo ei siitä koskaan ollut kiinostunut vaikka uo velkaa oli. Sitä en tiedä voitko laittaa pyörän lapsen nimiin jos on lapsia, ennen sellainen järjestely onnistui

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe