PETTYNYT

MONESTI PETETT

Olen huomannut että jotku jotka haluaa uusia kirjekavereita netin kautta, mutta kun litat vastauksen niin kirjoittavat vain yhden kirjeen ja lopettavat yhden kirjeen jälkeen kirjeenvaihon.Sitten laittavat taas ilmoituksen nettiin ja etsivät luotettavia kirjekavereia.

15

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päässä vikaa

      Jos ne ovat samanlaisia kuin minä, että etsivät pakkomielteenomaisesti täysin itsensäkaltaista ihmistä. Minä tunnen ulkopuolisuuden tunnetta heti, kun toinen kertoo omistani poikkevista harrastuksista tai kiinnostuksen kohteista. Tuntuu, etten osaa sanoa mitään ja jotenkin hermostun. En uskalla sitten enää oikein kertoa omista asioistanikaan mitään, kun ajattelen, että se toinen on nyt jotenkin parempi ja oikeassa (todennäköisesti onkin, kun ottaa huomioon omituisen ja rajoittuneen elämäntyylini).

      En ole siis etsinyt meilikaveria, mutta tulipa vain tällainenkin mieleen, kun mietin mihin minulla kaatuvat aina orastavat ystävyyssuhteet.

      • Päässä vikaa

        Ei ole mieltäylentävää, kun avautuu rehellisesti omasta viastaan ja sitten vielä viestiäkin miinustetaan.


      • mietiskelijä25

        Kerrot kuule vaan rohkeasti toiselle, miltä susta tuntuu. Jos on ihmisellä yhtään empatiaa ni varmasti ottaa tunteesi huomioon ja yrittää auttaa sua asiassa. Minä ainakin toimisin näin, koska olen itsekin vähäpuheinen, ja tiedän miltä tuntuu kun ei löydy sanottavaa.

        Muista myös että jokainen ihminen on saman arvoinen ja uniikki. Kukaan ei ole toistaan parempi, ja joka väittää olevansa parempi, hää on täys valehtelija.


    • Themien

      Mitäs, jos seuraavalle kirjekaverilles harjoittelisit oikeinklirjoitusta...? Minä ainakaan en jaksa lukea kirjeitä/posteja missä on vähintään joka toisessa lauseessa kirotusvire.

      • virhe kirjoittaja

        Pitäisiköhän tuossa asiassa katsoa peiliin, sillä näkyy tuossa sinunkin viestissäsi pari selvää kirjoitusvirhettä! Itse paljon kirjoittavana tiedän, että kun on oikein paljon asiaa ja sen kautta tulee "kiire" kirjoittaa, että puoletkin muistaa niin niitä virheitä tuppaa tulemaan pakostakin, vaikkei tahtoisikaan eikä se ole ollut koskaan ongelmana, ettei osaisi kirjoittaa oikein. Sokkokirjoituskin tekee joskus omat kepposensa jota ei kirjoittaessa aina huomaa!
        Tuskin löydät ystävää jonka viestistä et virheitä löytäisi. Mielestäni tärkeintä on, että osaa ilmaista itsensä itse en vahdi virheitä, sillä teen niitä itsekin tiedän sen. Ja niin teet myös sinä!!


      • Yksi monista
        virhe kirjoittaja kirjoitti:

        Pitäisiköhän tuossa asiassa katsoa peiliin, sillä näkyy tuossa sinunkin viestissäsi pari selvää kirjoitusvirhettä! Itse paljon kirjoittavana tiedän, että kun on oikein paljon asiaa ja sen kautta tulee "kiire" kirjoittaa, että puoletkin muistaa niin niitä virheitä tuppaa tulemaan pakostakin, vaikkei tahtoisikaan eikä se ole ollut koskaan ongelmana, ettei osaisi kirjoittaa oikein. Sokkokirjoituskin tekee joskus omat kepposensa jota ei kirjoittaessa aina huomaa!
        Tuskin löydät ystävää jonka viestistä et virheitä löytäisi. Mielestäni tärkeintä on, että osaa ilmaista itsensä itse en vahdi virheitä, sillä teen niitä itsekin tiedän sen. Ja niin teet myös sinä!!

        Niin jotku ovat niin nipoja että valittavat joka asiasta ja ovat vaativia tyyppejä. Olen tullut sen huomaamaan.


      • murjunkormunkormu
        virhe kirjoittaja kirjoitti:

        Pitäisiköhän tuossa asiassa katsoa peiliin, sillä näkyy tuossa sinunkin viestissäsi pari selvää kirjoitusvirhettä! Itse paljon kirjoittavana tiedän, että kun on oikein paljon asiaa ja sen kautta tulee "kiire" kirjoittaa, että puoletkin muistaa niin niitä virheitä tuppaa tulemaan pakostakin, vaikkei tahtoisikaan eikä se ole ollut koskaan ongelmana, ettei osaisi kirjoittaa oikein. Sokkokirjoituskin tekee joskus omat kepposensa jota ei kirjoittaessa aina huomaa!
        Tuskin löydät ystävää jonka viestistä et virheitä löytäisi. Mielestäni tärkeintä on, että osaa ilmaista itsensä itse en vahdi virheitä, sillä teen niitä itsekin tiedän sen. Ja niin teet myös sinä!!

        Mine mine kirotan ehka honosti kun nn mina olla ulkomalanen muta jos woman ymmarta mite mine halu ni eiko se olla hyva kun ummarta miu tarpeita mine en jakso kirjota jos soomiwoman hete torjuta minu lahestumis uritukseni mine viime kirjessa uritin woman saata paritellu ni mine saata satikutaa korvalle...


      • Mualimanmies
        murjunkormunkormu kirjoitti:

        Mine mine kirotan ehka honosti kun nn mina olla ulkomalanen muta jos woman ymmarta mite mine halu ni eiko se olla hyva kun ummarta miu tarpeita mine en jakso kirjota jos soomiwoman hete torjuta minu lahestumis uritukseni mine viime kirjessa uritin woman saata paritellu ni mine saata satikutaa korvalle...

        Mulla on kyllä toisenlainen käsitys näistä lypsyjakkaratakapuoli naisista, kyll ne mielellään siun kaa rupee rypemään kun on noin ulkomaalainen aksentti, savonkielellä ei sua naesta viärinpäin niin millään, on tosi niin.


    • naiset feikkejä.

      Naiset laitaa ilmoituksia ja sitten eivät vastaa tai vastaavat yhden rivin mittaisia sepustuksia.

      • Jooorma

        Naiset hakee vaan elättäjää, olen sen karvaasti kokenut eritoten suurten naisten kanssa....


      • womanin50ties
        Jooorma kirjoitti:

        Naiset hakee vaan elättäjää, olen sen karvaasti kokenut eritoten suurten naisten kanssa....

        Mitä tästä nyt vetäisi yhteen. ON huumorismiehiä, jotka vääntää vaikka mitä, toiset ottavat ihan tosissaan, mutta mikä on sitten tavallinen kirjekaveri kenellekin? Olemme niin valtavan erilaisia, että vaikea tehtävä on kai sekin. Minä olen joskus harrastanut kirjeenvaihtoa ja se oli kyllä tosi antoisaa, varsinkin kun siihen aikaan ne kolahtivat postiluukusta tai löytyivät postilaatikosta, tosin elimme aikaa ennen Internetin ihmeellisyyksiä, joten kirjekaverit olivat ympäri maailmaa.

        Kiva olisi nytkin kirjoitella, mutta mitä sitten, jos ei ehdikkään tai jotenkin vaan juttu ei luista??? Itse pidän elämän pohdiskelusta ja mikä on tärkeää tai ihan vaan arjen haasteista kirjoittelusta.

        Ihan mietin myls, miksi aina yleistetään, naiset on jotakin jne..., vaikka kieltämättä joskus pettyneenä olen ajatellut, että kaikki miehet ovat sitä tai tätä, mutta ei aikaakaan, kun joku ystävällinen ja kohtelias mies osuu johonkin arjen tilanteeseen, niin muistan, että he ovat kaikki erilaisia!


    • täällämyös1pettynyt

      Minullakin on syy, miksi en etsi täältä enää uusia ystäviä. Moni valehtelee ja käyttäytyy asiattomasti. Kiusaaminen ei ole koskaan kiusatun vika, vaan kiusaaja käyttäytyy ilkeästi ja asiattomasti!

    • Sivusta saeuraaja

      Nii ja mulla on yleensä loppunu siihen kun olen kuullut mitat.. ;(((
      Täällä kun on ikävä kyllä vaan on 90% naisista järkyn ylipainoisia.
      Sori en halua loukata mutta niin vaan on.Ehkä juuri siksi ne on täällä.

    • EdvArduous

      Riippuu mitä etsii, haluaisin esim. joskus elämässä tavata naisen joka ohjelmoi. Se olisi sellainen ihme, että ei paljon paino merkitsisi.

      Mutta itse olen lyhyt ja alipainoinen niin osteoporoosini kanssa murskaannun jos on liian jätti nainen. Mutta kyllä p***u silti hyvää on, sai taikka ei. Jos turhat puujalkavitsit jättää pois niin kun tarpeeksi yksinäinen on, viettää sairaalassa skalpellin alla aikaa, heräilee teholta ja poistetaan elimiä enkä kaikkea kehtaa edes kertoa niin toivoo että joku naispuoleinen olento koskaan pystyy hyväksymään. Itse en hyväksy itseäni, ehkä nyt kun on olut puolitoista vuotta avanne kyljessä... Ei se toisella haittaisi ja hyväksyisin täysin mutta kun se on itsellä niin pelkää kaikkia ihmisiä, ei pysty uskomaan vaikka kuka sanoisi hyväksyvänsä ja että en olisi ällöttävä (ei tosin ole sanonut).

      • EdvArduous

        Ai niin, voin ihastua tapaan liikkua, voin ihastua ääneen. Ulkonäöstä katson ensimmäisenä kasvoja ja se ei ole mikään tietty piirre kasvoissa mikä kiehtoo... Mutta olen joskus ollut silmät kiinni ja vain nauttinut toisen äänen kuuntelemisesta, itse asia mennyt ohi :)

        Ja eräs nainen oli niin ihana laulaja että oli ihanaa olla selällään silmät kiinni kun se puuhasteli omia juttujaan ja lauloi kaikkea kaunista.

        Jokaisesta löytyy jotain mihin ihastua mutta mulla sen ei tarvi edes olla silmin havaittavaa. Jopa tapa puhua ja luonne voi laukaista ihastumisen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe