Oon 14 v tyttö joka ettii uutta harrastusta. Palloilen nyt näiden kahen lajin välissä...onko kellää mitää tietoo kumpi on kalliimpi harrastus? Ja jos jotai muuta yleistietoo löytyy nii kertokaa ihmeessä!:)
Kumpi raskaampaa? Lentopallo vai käsipallo?
5
382
Vastaukset
- Ex-käsismuija
Käsipallo on rankempaa. Toki lentoski vaatii kuntoa, mutta käsis on fyysisempi ja siinä on paljon enemmän juoksua, kontaktia ja pitää ra'asti välillä töniä vastustajia :DD Käsiksen maksut on ihan seurasta riippuen, mun entisessä seurassa oli kait 20-30€ kuukausi peliasu, lisenssi ja turnausmatkat. Kiva laji, jos kontaktilajia hakee. Valmistaudu henkisesti mustelmiin, ruhjeisiin ja keuhkoja särkevän juoksemiseen :D
- Urheilija1
Kiitti vastauksesta!!:) kuulostaa houkuttelevalta:D missä seurassa pelasit käsipalloo? Tiiätkö tampere/pirkkala seudulta hyviä paikkoja?
- Ex-käsipallomuija
Pelasin Atlaksen riveissä viis vuotta. Tampereen suunnan joukkueita en millään saa nyt päähäni, ja googlekin petti :/ Lähes kaikki käsipallo joukkueet on lähestulkoon pelkästään ruotsinkielisiä, mutta kyllä kaikki osaa suomeksikin opastaa :) Eti netistä ja kyttää urheilutilojen ja esim. uimahallien ilmoitustauluja, niissä on yleensä tyhteystietoja joukkueisiin. Suomen käsipalloliiton sivuilta voi myös katsoa.
- Anonyymi
Tyttöni lentopallo kuluihin menee vuodessa noin 200€ pelipassit ja kausimaksut yhteensä!
- Anonyymi
Peliasut kuuluvat kausimaksuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315673
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123688- 1932311
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771627Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194