Oon 14 v tyttö joka ettii uutta harrastusta. Palloilen nyt näiden kahen lajin välissä...onko kellää mitää tietoo kumpi on kalliimpi harrastus? Ja jos jotai muuta yleistietoo löytyy nii kertokaa ihmeessä!:)
Kumpi raskaampaa? Lentopallo vai käsipallo?
5
403
Vastaukset
- Ex-käsismuija
Käsipallo on rankempaa. Toki lentoski vaatii kuntoa, mutta käsis on fyysisempi ja siinä on paljon enemmän juoksua, kontaktia ja pitää ra'asti välillä töniä vastustajia :DD Käsiksen maksut on ihan seurasta riippuen, mun entisessä seurassa oli kait 20-30€ kuukausi peliasu, lisenssi ja turnausmatkat. Kiva laji, jos kontaktilajia hakee. Valmistaudu henkisesti mustelmiin, ruhjeisiin ja keuhkoja särkevän juoksemiseen :D
- Urheilija1
Kiitti vastauksesta!!:) kuulostaa houkuttelevalta:D missä seurassa pelasit käsipalloo? Tiiätkö tampere/pirkkala seudulta hyviä paikkoja?
- Ex-käsipallomuija
Pelasin Atlaksen riveissä viis vuotta. Tampereen suunnan joukkueita en millään saa nyt päähäni, ja googlekin petti :/ Lähes kaikki käsipallo joukkueet on lähestulkoon pelkästään ruotsinkielisiä, mutta kyllä kaikki osaa suomeksikin opastaa :) Eti netistä ja kyttää urheilutilojen ja esim. uimahallien ilmoitustauluja, niissä on yleensä tyhteystietoja joukkueisiin. Suomen käsipalloliiton sivuilta voi myös katsoa.
- Anonyymi
Tyttöni lentopallo kuluihin menee vuodessa noin 200€ pelipassit ja kausimaksut yhteensä!
- Anonyymi
Peliasut kuuluvat kausimaksuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy371003Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740