Siis mulla on kuukauen vanha poitsu, eikä se nuku vielkään?!??
2-3 tunnin välein herää..AARRGGHH!!!!!!!
Väsyttää ihan VITUSTI! Kyl nyt luulis nukkuvan jo ainkin 6 tuntii,eiköh?!?!?!
Päiväl se nukkusis kyl jopa 4 tuntiikin putkeen, mut käyn herätteleen sitä, et sit se nukkusis yöllä!!
Aattelin alottaa sil unikoulun, et antaa huutaa yöt. Hankkisisn vaan tulpat korviin, nin en kuulis mittään! Ajan kans kuulemma oppii; oon lukenu!!
miksi vauva ei nuku..!?!?!?!??!?!?!
6
223
Vastaukset
- No olipas taas...
Todella huono provo...
- tyike
Ai ja minä en vuosikkaanakaan vielä ollut huolissani, ettei lapseni yöllä nukkunut kuin 2-3h pätkiä.
Ehkä sun kannattaa lukea vielä vähän lisää aiheesta! - Mix teit lapsen
senkin sliipattu huora. Olisit vain lakannut kynsiäs.
- valivalivalivali...
Meidän kersa ei nuku vieläkää 6 tuntia putkeen vaikka on jo 8kk.
Kuulostaa kyllä alottajan viesti todella provolta. - jaapajaa
Onpa hyvin nukkuva pieni vauva! Meillä nukuttiin kerrallaan 1-1,5 h tuon ikäisenä. Mutta siitä ne yöt alkoi 2kk iässä paranemaan, hitaasti, mutta kuitenkin. Nyt voi vedellä jo 12 h putkeenkin, kun ikää reilu 5 kk.
- vakavasti ottava
Aloitus lienee provo, mutta vastaan silti:
Vauvan herättely päivisin ei lisää yöunien pituutta.
Parempi, jos menette päivällä vaunukävelylle. Valon ja pimeän vaihtelu vähitellen säätää lapsen vuorokausirytmiä. Yöllä pidetään huone sitten mahdollisimman hämäränä, tietenkin niin, että vaipat näkee vaihtaa ja pystyy imettämään.
Jos lapsi nukkuu päivällä neljäkin tuntia putkeen, voit sinäkin ottaa siinä kunnon torkut.
Tsemppiä! Kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853