Venäläinen nainen

Eino

Venäläisen naisen kanssa kun viettää hetken,
tuntee, mitä on eroottisuus. Suomalainen nainen
on siitä huono, että se on kuin lahna.

22

2284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eino

      Kaima heittää suurta peetä. Välilauantaihuumoria. Suomalaista naista ei voita mikään eikä kukaan.

      • Eino

        Ludmilan kaa kun täräytettiin niin näkyi tähtiä muuallakin kuin taivaalla. Tämä on taivahan tosi.
        Arvele, sellanen hoikkavartaloinen. Suuret silmät.
        Sensuelli. Eroottinen.


    • einolle vain

      mietihän kaks keertaa ennekuin alat loukkaamaan ihmisiä varsinkin suomalaisia.
      Olet jäänyt tai pettynyt tai tullut torjutuksi todellakin, mutta eino ,se voi tapahtua uudelleen koska vain ja milloin vain ja minkämaalaisen naisen kanssa tahansa .
      Kannattaisko miettiä siis omaa käyttäytymistä .

      • Eino

        Venäläinen nainen satsaa itseensä ja ulkonäköönsä. Siinä saa semmosen orgasmin,
        että tähtiä näkyy. Suomalaiset persjalkaset
        naiset on kuin lahnoja sängyssä.


      • et saa
        Eino kirjoitti:

        Venäläinen nainen satsaa itseensä ja ulkonäköönsä. Siinä saa semmosen orgasmin,
        että tähtiä näkyy. Suomalaiset persjalkaset
        naiset on kuin lahnoja sängyssä.

        Täälläkin on vaikka millä mitalla naisia, joilla on näköä ja kokoa sekä muita ulkoisia avuja, mutta sinä, Eino, et kelpaa niille. Et saa niitä rahallakaan, hah-hah-haa.

        Joudut tyytyy täkälaisiin lumppu-Leenoihin tai venäläisiin huoriin... Niin se on...


    • Suomi-nainen

      Venäläisen naisen kanssa kun viettää hetken,
      tuntee, miten kukkarosi kevenee.
      Suomalainen nainen on siitä hyvä, että tienaa omat rahansa.

      • Sumppi-Ruusa

        ...ja lisäksi voi saada jotain inhottavia "kaupanpäällisiä", oikein eläviä tuliaisia....


      • Sumppi-Ruusa kirjoitti:

        ...ja lisäksi voi saada jotain inhottavia "kaupanpäällisiä", oikein eläviä tuliaisia....

        no sit ei tarvikkaan muuta kuin antaa stokmannin luottokortti emännälle,ja vähän käteistä tietenkin siksi aikaa kun sa rinnnakkais pankkikortin niin kyllä se siitä.


      • Mansenmiäs
        Sumppi-Ruusa kirjoitti:

        ...ja lisäksi voi saada jotain inhottavia "kaupanpäällisiä", oikein eläviä tuliaisia....

        Mitä saa jos risteyttää satiaisen ja tulikärpäsen?
        - Hyvät työvalot tiätty


      • Eino

        Venäläisen naisen kanssa kun on sängyssä niin melkein menee taju.


      • Eino
        Sumppi-Ruusa kirjoitti:

        ...ja lisäksi voi saada jotain inhottavia "kaupanpäällisiä", oikein eläviä tuliaisia....

        Tietysti kortsua pitää käyttää, mutta on se herkullista touhua kunnon naisen kanssa.


      • Eino
        RamiKS kirjoitti:

        no sit ei tarvikkaan muuta kuin antaa stokmannin luottokortti emännälle,ja vähän käteistä tietenkin siksi aikaa kun sa rinnnakkais pankkikortin niin kyllä se siitä.

        Menköön rahat, kun on kunnon nainen.


    • Lahna-Leena

      Elämä on muutakin kuin erotiikkaa!

      • Toppatakki

        No suomalaiselle naiselle kun ostaa toppapuvun,
        niin se riittää. Venäläinen nainen tarvii vähän enemmän, mutta vastinettakin on riittävästi.


    • Finsk femakko

      Täällä kielletään olemasta rasisti mutta haukut suomalaisia naisia lahnoiksi. Sanottakoon että kehumasi yksilöt ovat orgasmia teeskenteleviä rahannaaraajia!!!

      • Eino

        No kyllä minulta meni taju ainakin.
        Ja vielä aamupanot päälle. Aaahhhh!


      • Suomineito
        Eino kirjoitti:

        No kyllä minulta meni taju ainakin.
        Ja vielä aamupanot päälle. Aaahhhh!

        Olit tietysti niin kännissä että meni taju..
        Eikös se ole melkoinen impotentti, jolla ei aamulla seiso.
        Ei ole tarkoitus kuulostaa kateelliselta ;)


    • R.I.P.

      Aloitus on provo, mutta on tässä keskustelunaihettakin. On täällä avauksen tavoin aika huonoja heittoja, että kaikista venäläisnaisista sais taudin, tai että ovat vaan rahanahneita vosuja.
      Minusta kyse on kulttuurierosta, tosin sellaisesta, jota ei voi yleistää. Venäläinen ja virolainen nainen eroavat suomalaisesta naisesta siten, että heidän arvoasteikollaan mies on naista ylempänä. He haluavat miellyttää, hoivata, valloittaa jne, joita suomalainen nainen usein pitää vanhanaikaisena tai tasa-arvon vastaisena.
      Se ilmenee ja käy toteen heidän pukeutumisestaan, eleistään ja asenteistaan, kuka sitä nyt ei olisi huomannut?

      Huorien osalta kai käyttäytyminen on varsin samanlaista niin suomalaisten kuin venakkojenkin taholta, myyjän on oltava aulis.

      Voi sitä kukin mielessään miettiä, että onko altis ns. palvonnalle, on kyseessä sitten mies tai nainen. Ihminen on aika herkkä ottamaan vastaan palvontaa ja se tuntuu joskus vastustamattoman hyvältä.

      Miehet tosin saavat mielestäni syyttää nykytilanteesta myös paljolti itseään. Arvostus on ansaittava. Suomalainen nainen ei yleensä arvosta nössöjä, näin luulen.

      Kyllä tuli nyt hirveä määrä yleistämistä, mutta tulkoon.

      • Eino

        Puhut järkeä.
        Venäläinen nainen tekee mitä hyvänsä miehensä
        puolesta.


    • ihmettelijä

      jakaa lomamatkalla huoneusto venäläisen naisen kanssa, 2 viikon ajan. En ole ikänä kenenkään kuullut mittaavan kaikkea rahassa ja sitä "money, money" puhetta kesti ja kesti. Ei pessyt itseään 30 asteen helteistä huolimatta (onnekseni kävi sentäään uimassa). Kulttuurishokki, mutta kiinnostavaa oli kuunnella asiaa venäläisestä yhteiskunnasta, ennen ja nyt. Tämä nainen oli kasvoiltaan kaunotar, mutta kaulasta alaspäin... itse samanikäisenä 50 naisena olin keiju (70 kiloisena) hänen rinnallaan. Näin todellisessa elämässä, maksullisen rakkauden myyjät tekevät businesta ja heidän on painittava vähän eri sarjoissa.

    • Lyylikki !

      Heippa Ressukka !

      Mutta Eino oletko Sinä noin ressukka, että pitää oikein keskustelupalstalla kehua kun on kerran saanut venäläiseltä. Se ei liene mitenkään vaikea löytää siihen touhuun kiinnostunutta venäläistä naista, menee vain Kallion kujille.
      Paljonko maksoi?
      Saitko eurolla ?

    • vaakanainen

      Ihmettelen teidän miesten vouhotusta venäläisnaisten ym. tuontitavaran perään.
      Ostovoimaa riittää niin kauan kun lompakko kestää.
      Eikö olisi mukavampaa kun kotona odottaisi lämmin, hellä rotunainen kuin matkata muutaman kerran vuodessa tyhjentämään mm. lompakko ja tuliaisina ties mitä.
      Sääliksi teitä käy.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe