Hei! olen 30 vuotias cp- vammainen nainen, ja etsin itselleni henkilökohtaista avustajaa arki iltoihin, sekä satunnaisemmin viikonloppuvuoroihin. 2 henkilöä olisi siis löydettävä mahdollisimman pian, toinen arki iltoihin - toinen viikonloppuiltoihin. Asialla on kiire, sillä tarvitsisin avustajaa joka kykenisi aloittamaan työnsä heti. Olen toipumassa leikkauksesta (jalka kipsattu) ja liikun kokoaikaisesti pyörätuolilla.
Työtehtävät: Viikkoiltoihin kaipaisin avustajaa ajalle 18-22. Työtehtäviin kuuluu kodinhoidollisia töitä
(siivous, pyykkihuolto ym.), sekä mahdollisia asiointeja kanssani, avustamiset pukeutumisissa ja siirtymisissä ym.
Työn kesto: työtä on luvassa ainakin toukokuun puoleen väliin, ja mahdollisesti myös pidemmälle, täysin riippuen toipumisestani
Viikonlopputyössä työnkuva sama, mutta töitä joka toinen viikonloppu, vuoroviikonlopuin toisen vkl avustajan kanssa. Myös työaika on viikonlopuissa tuo 18-22.
Palkka: Palkan maksaa Porin kaupungin vammaispalvelu, ja työstä maksetaan tuntipalkka 10,19e/h (viikonloppujen sunnuntaivuoroista tuplapalkka)
Huom!ethän ole eläimille allerginen? työnantajalla on kotonaan nelijalkaisia kaveruksia. :)
Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Haluan tavata hakijan ennen päätöstä.
Toivon työntekijältä ehdotonta luotettavuutta, aktiivisuutta ja aitoa halua tehdä tämän kaltaista työtä.
Joten rustaapa sähköpostiin kiíreen vilkkaa itsestäsi infoa minulle ja sovi tapaaminen. En lue tätä palstaa juuri koskaan, joten vastaan vain, kun kirjoitat osoitteeseen: [email protected]
Pikaisia yhteydenottoja toivoen: Satu Roihas
Henkilökohtainen avustaja, pori (kiireellinen)
neitikevat83
0
1067
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413123- 823064
- 1962549
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362225- 301551
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411426Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231413- 101284
- 131279
- 221251