sharmin retket kairoon??

sharmiin joulukuussa

heippa!!

Tiedustelisin paikallisten matkanjäjestäjien pvän retkihintoja kairoon sharmista? mistä ne löytyvät sharmista?onko 1 pvän retki kauhean raskas? ei ilmeisesti kannata ottaa kyseistä retkeä suomalaiselta matkatoimistolta, 150 euroa olis pvä!!aika paljon...

3

2258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joker

Mulle vastailtiin, kun kysyin samaa....et kannattaa maksaa yhden pvä:n reissusta paikallisille 40-60e per lärvi ja tietenkin kannattaa tinkiä niin paljon, kuin vaan kehtaa..;) Suomalaiset pyytää ihan liikaa reissuista ja ainoa ero taitaa olla, et on Suomea puhuva opas..oon kuullut paikallisista järjestäjistä hyvää ja huonoa, mut enimmäkseen hyvää, mulle pääasia et kuljetukset onnistuu ja oppaan "sujuvasta" Englannista saa jotain selvää. Ja paikallisia järjestäjiä löytyy kuulemma Sharmista aika paljon.

• Pers kovilla

Tuttujen rahan säästö retki:
        Bussissa istutaan sellainen 6-7 tuntia suunta, maisemana on pimeyttä ja autiomaata. Jos saa bussissa nukuttua niin helpottaa hieman mut jos einiin...lapsia en mukaan ottaisi. Matkalla yleensä yks stoppi ja kaikissa busseissa ei ole vessaa...eli pidä huoli että hätä ei yllätä.

Kairossa on sen verran nähtävää että siitä ei välttämättä nauti jos matka on ollut raskas.

Vahiingosta viisastuneena menin lentäen tehtävälle Kairon retkelle. Maksoihian se vajaat 4 kertaa enemmän mutta oli kyllä joka sentin arvoinen. Lentoon meni vajaa tunti suuntaan, ei tarvinnut lähteä keskellä yötä liikkeelle ja oli ihmisten aikoihin illalla hotellilla.

• Juuri palannut

Naama bayssa löytää varmasti paikallisia matkanjärjestäjiä tyrkyttämässä Kairon matkoja. Säästö on huima, Kairoon pääsee jopa 40 eurolla päivän reissulle. Matka on rankka, lähtö on jo puolen yön aikaan, yö bussissa, kuumin aika Kairossa nähtävyyksiä katselemassa ja yöllä takaisin Sharmissa. Ja parhaimmassa tapauksessa se hyvinkin todennäköinen mahatauti iskee juuri bussimatkalla. Taksitkin tarjoavat kyydin Kairoon n.150 eurolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2310
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1972
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1491
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1162
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      107
      1059
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1022
    Aihe