Fitim Latifi on myöntänyt

ikävää....

http://www.uusimaa.fi/artikkeli/287966-fitim-latifi-myonsi-osallisuutensa-torkeaan-pahoinpitelyyn

 Törkeästä pahoinpitelystä epäilty nyrkkeilijä Fitim Latifi on tunnustanut osallisuutensa pahoinpitelyyn 5. tammikuuta. Myös kaksi muuta epäiltyä ovat tunnustaneet syyllisyytensä.

Poliisi odottaa vielä joitakin teknisiin tutkintoihin liittyviä lausuntoja, muun muassa lääkärin lausuntoja. Rikoskomisario Mia Tuominen arvioi esitutkinnan valmistuvan huhtikuun aikana, jonka jälkeen tapaus menee syyttäjälle syyteharkintaan.

Että tälläinen nuorten esikuva meillä on!!!

11

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1313

      Kalle ei ehkä tehnyt riittävän selväksi sälleille että salin ulkopuolella ei sitten nyrkkejä heilutella

    • ....

      Joo, ei tosta esikuvaksi ole kenellekkään...

    • naisten hakkaajat ku

      Huhut kertoivat, että opetti pitsakuskia olemaan pahoinpitelemättä naisia. Tiedä sitten kuinka paikkaansa pitävä tämä huhu on.

      Mutta opetus taisi iskeä omaan nilkkaan, kun meni ura vessan pönttöön,.

    • 169

      Eikös nämä sankarit hakanneet kolmeen pekkaan , kuinka iso ja vaarallinen mies on tämä uhri ??

    • Tuota tuossahan

      kuulopuheiden mukaan kävi niin et bekun shaipi yllätettiin usemman miehen voimin takaapäin. Väijytys oli asetettu pimeään rappukäytävään ja takaapäin
      oli hyökätty isolla porukalla yhden miehen kimppuun ja apuvälineitäkin oli ollut.

      Sinäänsä raukkamainen teko jos olis menny päivänvalossa sanomaan et nyt tapellaan niin shaipi olis niputtanu yksitellen joka jätkän pinoon.
      Mutta minkäs teet, pelkurit on pelkureita.

      • Ja sen vielä

        sanon et ei shaipi mikään iso ukko oo mut nopea ja kova käsistään mut
        ei ny sentään samanlainen ripakinttu ku latifin veljessarja.


    • 414

      Jotain mätää tässä on , ukon täytyy olla tosi kova luu jos pitää olla 3 juippia joista yksi ammattinyrkinheiluttaja !!!

    • Oli niitä

      enemmän ollu ku kolme. Se et on ammattinyrkkeilijä ei meinaa
      sitä etteikö kovaotteinen kadunmies kolauta helpostikin tajuttomaksi.

      • Olen kuulut

        että Virosta tulee ammattimiehiä rakenustyömaille.
        Valitettavasti maallikotkin tekee monasti parempaa työtä.
        Eiköshä sama päde jokaiseen ammattikuntaan, olise
        nyrkkeily tai timpuri.


    • Fitim laFiti

      Tässä fitimin oma tiedoite asiasta:


      Niin kuin olette varmasti katsoneet uutiset ja lukeneet lehdestä tai kuullut jostain, haluan sanoa itse muutamia sanoja itse asiasta
      Minä en ole ylpeä siitä mitä olen tehnyt, päinvastoin olen pettynyt itseeni. Mun olis pitänyt ratkaista tää asia toisella tavalla. Mutta kaikki me ollaan vain ihmisiä, emme valitse aina sitä oikeata tietä. Kukaan ei ole täydellinen, minä tein myös virheen.
      Ne jotka tuntevat minut, tietävät millainen oikeasti olen. Olen aina ollut kärsivällinen, olen välttänyt kaikki ongelmat, kestänyt kaikki vastoinkäymiset ja jatkanut omaa matkaani. Mutta tällä kertaa en kestäny enempää. Liian kauan kestin hänen provokointia, haukkumisia,herjaamista, kiusauksia, vainoamista ja loukkaamisia. Monta vuotta jouduin kestämään vanhaa kaunaa, ja kenelle tahansa tulee raja jossain vaiheessa vastaan.Ja niin minullekin tuli raja vastaan.
      En yritä puolustella tekoani, tiedän että tein väärin, Haluan että ymmärrätte paremmin kun itse kerron asiasta, Joka tapauksessa en aio yhden virheen takia menettää kokonaan toivoa kaikesta.
      Tiedän että se ei tule olemaan helppoa, mutta aion jatkaa omaa elämääni, yritän kestää kaikki seuraukset ja pysyä vahvana.
      Nyrkkeily urastani en osaa sanoa vielä mitään enempää, mutta ehkä tulevaisuudessa palaan takaisin kehään.
      Haluan vielä pyytää anteeksi mun perheeltäni, joille olen tuottanut surua ja häpeä, myös ystäviltäni pyydän anteeksi ja kannattajilleni joita olen pettänyt pahasti
      T: Fitim"

      • nsgnjsfjj

        Ihan tyypillinen Kosovon banaani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe