En tunne ketään naista joka olis yksinäinen. Naisen on varsin helppo saada kavereita ja vaikka mies jos vain haluaa. Jos ei halua niin sitten nainen häpeää itseään eikä halua muita lähelle mutta se ei ole syy olla oikeesti yksinäinen. Häpeästä pääsee eroon jos vain haluaa.
Miehillä on ihan päinvastainen tilanne. Mies ei saa kavereita eikä naista vaikka kuinka haluaisi. Nainen pitää itseään miehen yläpuolella eikä halua tutustua mieheen jos mies ei ole seksuaalisesti viehättävä ja hyvännäköinen muuten. Ihan sama minkä näköinen nainen itse on kun nainen haluaa aina paljon parempaa kuin itse on.
Ei naiset ole oikeesti yksinäisiä
27
543
Vastaukset
- 8+18
Ruikuti ruikuti ruikuti ruik. :D
- asia sun vastuulla
On sen naisen keskimäärin helpompaa saada seuraa kuin miehen, luulisin. Mutta entä sitten? Siis kyllä sen ymmärrän, että asia on tultu tänne sanomaan. Ehkä se asia on ihan yhtä fakta kuin että joku tulee sanomaan, että maa kiertää aurinkoa. Ok, mutta sitten vähän väliä joku tulee samasta asiasta kitisemään. Mitä se hyödyttää sen kitisijän tilannetta yhtään? Ei se muuta tilannetta ollenkaan.
Kannattaa vaan sisäistää se, että valittaminen ei hyödytä mitään ja on pelattava niillä korteilla, jotka on jaettu. Mikään ei toisaalta kiellä sua yrittämästä vaihtaa niitä korttejas. - niinjuu
Minä taas väittäisin että naisten yksinäisyys on enemmän psyykkistä, joka ei lähde millä tahansa seuralla. Sen pitää olla juuri oikeanlaista.
ei saatana että kyllästyttää nää paskanjauhamisavaukset, joita tulee vähintään 1 kappale viikossa tälle palstalle tuollaisten kyrpiintyneiden vanhojenpoikien toimesta. MINÄ olen ollut nainen 26 vuotta ja samat 26 vuotta olen ollut yksin ja yksinäinen. Toisinaan yksin olo on helpompaa, toisinaan yhtä helvettiä. Mutta yksin olen ollut koko helvetin elämäni. Tietenkään alaikäisenä vanhempien kanssa asumista ei lasketa. Mutta aikuisikäni olen ollut yksin ja ilman miestä, vaikka olen sekä miestä että ystäviä etsinyt jatkuvalla syötöllä koko ajan ja joka paikasta. Mitenkä sinä tämän nyt selität????
- catkisser?
Voisi edesauttaa sun seuranetsintää täällä S24:ssa jos sun profiilis ei olis piilotettu :)
- Seli seli
Muuta asennettasi ja laske rimaa reilusti. Tuollaiset naiset valittaa että ketään ei löydy mutta et varmaan ole edes ketään treffeille pyytänyt.
- Niinpä toki tuota
Vaihda nyt toi kuvas ensin kaikilta saiteilta mistä haet seuraa.
Sitä paitsi vasta yksin asuttu aika lasketaan ,eli jos lähdit 14 vuotiaan himasta kuten minä niin olet ollut yksin vasta 19 vuotta..Paitsi, että erosin just 10 vuoden suhteesta mutta kuitenkin yksinäisyys on yksinäisyyttä.
- 14+12
Alat jakamaan piirakkaasi oikein urakalla niin ei ainakaan miesseurasta ole puutetta!Eikä sinulla puutetta.
- höpö
ootte te sitten tyhmiä, ei piirakkaa jakamalla saa muutaku munaa. ei se poista oikeeta yksinäisyyttä
- haha1
Tai alat tienaamaan piirakalla:D
- huamu
Ne jotka tunnistaa kasvoista yksinäisyyden, voi kertoa sinulle että pelottavan iso siivu meistä on yksinäisiä.
- huoh1
Mistä nätä ihmisiä tänne oikein pukkaa aina valittamaan samasta asiasta?!
Naisissa löytyy samanlaisia luusereita ja yksinäisiä ihmisiä kuin miehistäkin. Ehkä naiset saavat seksiseuraa niin halutessaan ja oikein ruinatessaan helpommin, mutta eivät kaikki. Ja miten se auttaisi yksinäisyyteen? Lisäisi vain sitä tunnetta, ettei kelpaa kenellekään persoonana vaan ainoastaan reikänä. Ja minä ainakin henk. kohtaisesti kaipaan enemmän ystäviä kuin parisuhdetta, vaikka sellaisenkin ottaisin avosylin vastaan jos kohdalle sattuisi ihminen, kenen kanssa kerrankin voisin tuntea oloni mukavaksi.
Ja miksi se, että häpeää itseään ei ole muka mikään syy olla yksinäinen? Sehän liittyy huonoon itsetuntoon, eikä siitä kukaan pääse niin vain irti halutessaan.
Ja ilmeisesti kun täällä puhutaan naisista, ei tarkoiteta ei-niin-kauniin-näköisiä tai ei-niin-laihoja- naisia vaan juuri niitä nättejä naisia. Mutta ei se ulkonäkökään kaikkea pelasta saatikka se, että olisi niitä ihmisiä ympärillä. Yksinäisyys on tunne. Se tulee ihmisen sisältä, aina ei auta vaikka kaikki ulkoiset tekijät olisivatkin kohdallaan.
Saat kyllä aloittaja tosi ruusuisen kuvan naisen elämästä. Ei sillä, että minua haittaisi näin naisena, että se olisi totta - että saisin miehen jos vain haluaisin ja kavereitakin helposti - mutta se ei ole. - 1122
Minusta toi nim."luontoon" näyttää ainakin tuon pikkukuvan perusteella oikein somalta.On kumma jos koko aikuisikä on mennyt yksin.
- 18+18
Kelpaisinkohan minä sinulle? Olen ehkä hieman paremman näköinen yksilö, mutta yksinäinen
- suoltaja
18+18 kirjoitti:
Kelpaisinkohan minä sinulle? Olen ehkä hieman paremman näköinen yksilö, mutta yksinäinen
Vaiha toi nimi merkkis tunnistaa sut liia helposti, joka paikkaan oot paskaa suoltamassa. Millon yh naisena, keskiikäsenä miehenä tai minä lie tilanteeseen sopivana.
- 7+5
suoltaja kirjoitti:
Vaiha toi nimi merkkis tunnistaa sut liia helposti, joka paikkaan oot paskaa suoltamassa. Millon yh naisena, keskiikäsenä miehenä tai minä lie tilanteeseen sopivana.
Enkä vaihda. Moni muukin käyttää tätä. ja tämä on hyväksi todettu.
- pakkoeioo
7+5 kirjoitti:
Enkä vaihda. Moni muukin käyttää tätä. ja tämä on hyväksi todettu.
Ei oo pakko mutta viesteistäs kyllä tietää yhdistää muitten ketjujen samaan merkkiin, tai sitten on päätömät trollit alkanu sikiämää oikein urakalla.
- 1122
Mutta kai sen numeronikin voisi pitää edes ketjun sisällä samana?
- Piiloutunut
Minä taidan nainen, jonkalaiseen aloittaja viittaa. Kavereita kyllä olisi, jos pitäisin niihin yhteyttä, mutta kun en kestä ihmisseuraa. Olen äärimmäisen herkkä ja lempeä enkä ole vielä kohdannut ihmistä, joka ei tuntisi tarvetta vähintäänkin lievästi piikitellä toiselle. En tee sellaista toiselle enkä myöskään kestä sitä itse. Niinpä olen olosuhteiden pakosta joutunut erakoitumaan kotiin. Töissä on pakko käydä ja siellä saa kuunnella ihan kylliksi arvostelua ja v.ittuilua. Itkeskelen niitä sitten itsekseni kotona.
Eläimet on ihania ja luotettavia. Ehkä nekin v.ittuilisivat jos osaisivat puhua, mutta ainakin evoluution tässä vaiheessa minulle suodaan onni olla siitä autuaan tietämätön.- Lempeä Sydän
Ymmärrän hyvin sinua Piiloutunut. Itsekin olen herkkä ja lempeä. Muut ihmiset usein pitävät sellaista ihmistä tyhmänä ja typeränä jostain syystä, haluavat mollata. Ehkä me näytämme muille sillä mitä olemme, miten aidolla hyvyydellä on paikkansa tässä maailmassa ja sitäkin tarvitaan! Täällä maailmassa, kun on niin paljon kärsimystä, pahuutta jne. Kauneutta, rakkautta, valoa ja iloa tarvitaan! Se ravitsee ihmisten sielua ja auttaa jaksamaan.
Rakastan kanssa eläimiä! Ne rakastavat aidosti, ehdoitta, pitävät sinusta juuri sellaisena kuin olet. Koin elämässäni paljon vastoinkäymisiä ja eristäydyin n.10v. ajaksi.. Nyt haluan olla taas yhteydessä ihmisiin. Koen ettei eristäytyminen pelkästään ole ratkaisu, haluan olla mukana, yhteydessä muihin.
Löysin myös HSP - Suomen erityisherkät. Aistin mm.ympäristöä herkemmin kuin muut. Jos koet tuon omaksesi, heihin voi liittyä ja tavata muita samanhenkisiä/ samanlaisia ihmisiä, saada uusia ystäviä tapaamisissa ympäri Suomea.
Voimia sulle Piiloutunut ja Kevät elämäänne! Kaikkea hyvää meille kaikille :)
- minä.
Tälläkin palstalla on moni hakenut seuraa mutta naiset on aina sormi pyllyssä eivätkä vastaa mitään. Nainen siis saisi seuraa vaikka kahville mutta eivät tee asialle mitään.
- mätä apostoli
Aloittaja on aivan oikeassa, vaikka trolli onkin. Tästä maasta löytyy lisäksi
luultavasti v-mäisimmät ämmät tältä pallolta.- naiset2
No oleppa onnekas, ettet asu Italiassa p.s. seurustelin Italialaisen miehen kanssa. Voisin sanoa kyllä, että ehkä miehillekkin naisia riittäisi, jos hekään eivät aina katsoisi niitä kauniimpia naisia? Minulla on monta ystävää, joilla on tilanne kuten te miehet yleensä sanotte, ei löydy miestä, kun aina kun he ovat kiinnostuneet niin miehille ei kelpaa sitten kun saattaa olla ylipainoa yms.
Minä lähtisin mielelläni jonkun miehen kanssa kahville nyt kun sinkku olen, muttei ole vielä tullut vastaan kuin sellaisia miehiä, jotka kaipaavat vain panoa, jota ei tällähetkellä ensimmäisenä itselläni ole mielessä jos on enemmän pitkän suhteen ihminen..
Ai niin! Ja ei me kaikki naiset v-mäisiä ämmiä olla :) Kaikillahan on huonot päivät jokaisella ihmisellä, mutta ei kaikki ole sellasia hieno-helmoja, joille kaikki pitää olla tip-top tai valittaa joka pikku asiasta.
- aamun avaus
En minä halua mitään panoa. En edes antais sulle. Kahville voisin lähteä mutta saisit maksaa kahvis itse.
- kiltti mies.
Olen yksinäinen.
- . . . . .
Yksinäisen naisen on helppo saada joku mies joka vonkaa seksiä. Ei tuollainen kuitenkaan ole mitään oikeaa kaveruutta.
- Kevättä
Ei toinen ihminen voi tietää toisen yksinäisyydestä eikä se ole sukupuoliasia. ("Ei nainen voi olla yksinäinen".)
Olen vähän päälle nelikymppinen nainen, jolla on työkavereita ja hyviä ystäviä, siskojakin ja vielä äiti ja isäkin elossa toisessa kaupungissa. Silti tunnen aika useinkin olevani hyvin yksinäinen.
Tämänikäisenä ihmisenä, joka ei ole parisuhteessa ja jolla ei ole lapsia, henkinen yksinäisyys on todellista.
Olen hyvin sosiaalinen ihminen enkä olisi nuorempana uskonut, että joskus voin todellakin tuntea oloni yksinäiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531515- 1701285
- 611117
- 81112
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2511067- 141000
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33883Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55862Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti93849- 347795