Miten olette saaneet koirallenne lisärehu pillerit?
Oma koira on jo hoksannut ne makkaranpalasta ja neste ruokaan sekoitettuna.
Hirveän mieluusti en laittaisi väkisin suuhun kun koira on kumminkin 30kg.
Olen vaihtamassa nestemäiseen lisärehuun, mutta olisi kiva saada nuo pillerit käytetyä. (ne ovat aika isoja ja muuttuvat jauhomaiseksi nesteen kera, eli ei ole vaikeasti syötäviä)
Vinkkejä ja kokemusia?
Lisärehu pillerit koiralle?
3
126
Vastaukset
- molossi ei rek
Siis tarkoitatko lisäravinnetta? Vitamiini ym. juttua? Tuo lisärehu pilleri on sen verran outo sana,että täytyy tarkistaa :D
Vitamiinipillerit murskaan ruokaan.Sitten vaan sekoittaa.Kapselimuotoiset avaan ja kaadan sisälön safkaan.Tosin meillä menee kyllä ihan pillerit itsestäänkin,vaikka popsittuna,mutta voipi olla,että paremmin käyttää hyväkseen,kun ne murskaa.
Ps.Helpommin ison koiran suuhun tunkee tarvittaessa,kun pienen tirriäisen.Kun ei meinaa pieneen kitaan edes sormenpäitään saada mahtumaan :D - Pölölö
Siis tarkoitan noita lisärehuja mitkä auttaa niveliin ja lonkkiin :D Ruokaan on sekoittanut mutta hoksaa ne siittäkin, mutta syö välillä ja en joka päivä laita nestemäistä ruokaa :) Nappien seasta hoksaa heti ja ei syö.
Suuhun oon pari kertaa laittanu mutta ilmeisesti sillä on huonoi kokemuksia näistä jutuista. (tuli mulle 3 vuotiaana)
Niitä pillereitä pitäis antaa kaks kertaa päiväs. Nyt se on niitä syöny AB-piimän seasta. Parin vk päästä haen sille kyl nestemäisenä nää rehut. :/ - tanja22
hei murskaa ja laita murska koiran makkaran tai riisin sekaan ja sekoita kunnolla ja jos on joku herkku niinkun jauheliha sitä ja riisiä ni menee varmasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523496Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512442- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101119Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per65997- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40815
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202731