Kokemuksia? Millaisia palkkalukemia lähihoitajilla? Menossa haastatteluun erääseen yksikköön ja minulle täysin uusi lafka, joten kaikki taustatieto otetaan kiitollisena vastaan. Varsinkin tuo palkka-asia, että kuinka paljon voi kilpailuttaa kun olisi muitakin ottajia. Ilmoituksessa puhutaan "kilpailukykyisistä työsuhde-eduista"... Käytäntö kun tuppaa olemaan aina jotakin muuta kuin se mitä luvataan?
Mediverkko Hoivapalvelut Oy
3
196
Vastaukset
- jaa3
muuta en osaa sanoa mut äiti oli töissä siellä joskus viime vuonna ja oli jollain tapaa epäoikeuden mukainen paikka. tais olla vähä kiusaamistakin. mutta joo, en tiiä
- näigkf
Mua myös kiinnostaisi... Rehentelevat työpaikka ilmotuksessa reilulla palkalla... Mitähän on todellisuudessa... Toivottavasti yli 17 e tunti!
- 14+13
Eikö kellään kokemuksia? Itse ainakin petyin palkkaukseen G17, eli se matalin mitä voi olla. Työsuhde-eduista ei ollut mitään puhetta koska sanoin suoraan, että katselen töitä muualta jollei palkka ole neuvoteltavissa. Pistää myös mietityttämään se, että mikäli palkkaus on noin huono niin onko moiseen paikkaan sitten kerääntyneet kaikki ne hoitsut jotka eivät muualta töitä saa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401440Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2971280- 1091115
- 191061
- 651048
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161029- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841