Animecon 2014 :)

A-con

Heippa, kuinka moni teistä aikoo osallistua kesän Animecon tapahtumaan Kuopiossa? :) Itse olen menossa sinne ja pukuakin väsään :DEn malta odottaa kesää, kun Animeconissa on aina mahtava tunnelma! Huippu ihmisiä joka puolella :) Wau, eikä kesään ole edes pitkä matka;) Mutta kertokaa mielipiteitänne ja oletteko tulossa ja cossaatteko sattumoisin ketään? :) Kiitos :)

62

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • よなくにん

      En oo ikinä ollut conissa. Mitä niis tehään?

      • coneihin pettynyt

        Nuorisotapahtumat pähkinänkuoressa:

        -typeriä vaatteita
        -kallista krääsää
        -tungosta ja roskaa
        -huumeiden käyttöä
        -seksiä


      • Ninjakoira
        coneihin pettynyt kirjoitti:

        Nuorisotapahtumat pähkinänkuoressa:

        -typeriä vaatteita
        -kallista krääsää
        -tungosta ja roskaa
        -huumeiden käyttöä
        -seksiä

        Ei pidä paikkaansa - tietysti jokaisella on oma mielipiteensä, mutta tuo on valehtelua johtuen selvästi omasta negatiivisesta mielipiteestäsi. Niinhän se on, minä, minä ja vielä kerran minä. Aina juuri se, mitä itse ajattelet ja yrität saastuttaa toistenkin mielen tuollaisella paskapuheella. Oma mielipide on hyvä mutta valehtelu ei. Conithan on japanista, animesta, mangasta ja peleistä kiinnostuneille ihmisille suunnattuja tapahtumia. Siellä esim. on cosplayesityksiä ja -kisoja, anime-, manga-, japani-, ja pelitavaraa ostettavaksi, paljon hauskaa väkeä, aktiviteetteja, kisoja, näytöksiä, paneeleja, jotkut pitävät miittejä conien yhteydessä, mutta seksiä ja huumeita ei löydy, en ole eläessäni käynyt huumeita ja seksiä sisältävässä conissa, vaikka monessa conissa on tultu käytyä. Coneissa myytävät tavarat eivät kaikki ole kalliita, osa tietysti arvosta ja merkistä riippuen on hinnakkaampaa kuin osa, kuten missä tahansa. Tungosta siellä saattaa välillä olla, onhan sinne paljon kokoontunut kyseisistä asioista pitäviä ihmisiä, joista voi saada uusia mukavia tuttavuuksia. Roskan määrä riippuu ihan siitä että heittääkö ihmiset roskansa ympäriinsä vai viitsiikö viedä roskikseen. Lopullisen mielipiteen päättää itse jokainen mitä mieltä itse on tapahtumasta, minä ainakin tykkään. Jotkut eivät.


      • よなくにん
        Ninjakoira kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa - tietysti jokaisella on oma mielipiteensä, mutta tuo on valehtelua johtuen selvästi omasta negatiivisesta mielipiteestäsi. Niinhän se on, minä, minä ja vielä kerran minä. Aina juuri se, mitä itse ajattelet ja yrität saastuttaa toistenkin mielen tuollaisella paskapuheella. Oma mielipide on hyvä mutta valehtelu ei. Conithan on japanista, animesta, mangasta ja peleistä kiinnostuneille ihmisille suunnattuja tapahtumia. Siellä esim. on cosplayesityksiä ja -kisoja, anime-, manga-, japani-, ja pelitavaraa ostettavaksi, paljon hauskaa väkeä, aktiviteetteja, kisoja, näytöksiä, paneeleja, jotkut pitävät miittejä conien yhteydessä, mutta seksiä ja huumeita ei löydy, en ole eläessäni käynyt huumeita ja seksiä sisältävässä conissa, vaikka monessa conissa on tultu käytyä. Coneissa myytävät tavarat eivät kaikki ole kalliita, osa tietysti arvosta ja merkistä riippuen on hinnakkaampaa kuin osa, kuten missä tahansa. Tungosta siellä saattaa välillä olla, onhan sinne paljon kokoontunut kyseisistä asioista pitäviä ihmisiä, joista voi saada uusia mukavia tuttavuuksia. Roskan määrä riippuu ihan siitä että heittääkö ihmiset roskansa ympäriinsä vai viitsiikö viedä roskikseen. Lopullisen mielipiteen päättää itse jokainen mitä mieltä itse on tapahtumasta, minä ainakin tykkään. Jotkut eivät.

        Jaa, kiitos siitä että jaoit myös oman näkemyksesi. En kyl ite tiiä tuunko sinne tai meenkö ikinä mihinkään coniin ku ei viittis yksin tulla.

        Tässä oon koko tän vuoden ollu komeroitumassa, ulkona on tullut käytyä vaan jos on pakko samoin myös ihmisille puhuminen vain silloin kun on ollut täysin välttämätöntä. Pakostakin menettäny kaikki kaverit näin. Enkä muutenkaa oikeen tunne ketäān joka saattais olla kiinnostunu.


      • Otakuhullu
        coneihin pettynyt kirjoitti:

        Nuorisotapahtumat pähkinänkuoressa:

        -typeriä vaatteita
        -kallista krääsää
        -tungosta ja roskaa
        -huumeiden käyttöä
        -seksiä

        con tapahtumat eivät ole tuonlaisia! Olen käynyt jo monessa conissa eläissäni enkä ole törmännyt tuonlaisiin joten pidä se mulkku pääsi kiinni!


      • Otakuhullu
        coneihin pettynyt kirjoitti:

        Nuorisotapahtumat pähkinänkuoressa:

        -typeriä vaatteita
        -kallista krääsää
        -tungosta ja roskaa
        -huumeiden käyttöä
        -seksiä

        pää kiinni! con tapahtumat eivät ole tuonlaisia! Käy itse katsomassa niin löydätkö mitään noista sun paskoista väitteistä!?
        Olen itse käynyt jo hirveen monessa conissa enkä ole kertaakaan törmännyt noihin juttuihin!


    • ropsucca

      Täältä ainakin tämä möykky on tulossa sinne ja siinäpä onkin mulle luvassa vasta elämäni ensimmäinen con jos en sitä ennen johonkin coniin keksi lähteä :D en oo ajatellu cossata mitää/ketää, josko jonkun kigurumin ehkä hankin tai jos jaksan ja osaan niin teen ite, tai ehhhkä joku helppo cossi ^w^ odotan niin innolla kesää, että pääsen näkemään, kokemaan ja kuulemaan sen kuuluisan conitunnelman :D heh, youtuben conivideoiden katselun avulla oon pystyny ymmärtämään sen murto-osan (minkä niiden katselulla voi saavuttaa) siitä mahtavasta tunnelmasta mikä uskoakseni ei koskaan unohu kun conissa on käyny >w< tai siltä ne vaikutti, asia taitaa riippua ihan henkilöstä ja sen omasta suhtautumisesta :D ja, mistäpä mä tietäsin, tärkein asia nyt on että ihmiset pääsee kokemaan sen conimahtavuuden mistä oon haaveillu :3 hihih kumpa aika kuluis nopeesti ja Animecon-aika koittais ;D

    • conimuna

      animecon on kesän kohokohta! kannattaa varata rahaa! heräte ostokisa voi lyöytää! :)

    • Tavataan conissa!!:D

      Joo. Just sain tänään sovittua kamun kanssa että mentäis sinne. Oma äiti ei vielä oo ihan varma et päästäiskö meidät. Me yövytään joko lattiamajoituksella tai mennään jommankumman vanhempien kanssa Rauhanlahteen yöks. Kumpi paikka tahansa, en malta odottaa.;D Ootan innolla kyseistä tapahtumaa myyntipisteineen, ja ohjelmanumeroineen, tietenkään cosplayaajia unohtamatta! Ajateltiin kamun kanssa cossata siellä paria hahmoa sen nimisestä pelistä kuin Touhou project. (Pitäs vielä tehä ne kyseiset puvut meille.) Tapahtuma on meille molemmille ihan ensimmäinen con joten hermostusta ja innostusta on hiukan ilmassa. Ihan kiva et näitä coneja järjestetään Suomessakin et niissä voi tavata muita Japani-hypettäjiä.:3

      • A-con

        Kiva! :) itse tulen isoveljeni kanssa (plus vanhemmat jotka lysyää jossain conin aikana :D) menemme luultavasti yöksi johonkin hotelliin :) Aijjon cossata Naruton Kabuto Yakushia (siinä alkuperäisessä/ensimmäisessa puvussaan) ja sitten jos saisin valmiiksi voisin cossata seuraavana päivänä myös Kabutoa mutta toisessa puvussa :) (siinä missä silllä on punanen viitta ja käärme tulloo vitan alta :D) Ja jos saan isoveljeni pukeutumaan tai saan hommattua puvun niin hän pukeutuuu joko Orochimaruksi tai Itatchiksi (kummatkin narutosta) Olen itse käynyt pari aikaisempaa kertaa ja coni tunnelma on aivan huippu! :) en ole vain ehtinyt käyvvä katsomassa niissä esitysosioissa kun on aina pitänyt lähteä kun on niin pitkä ajomatka ;( D; mutta aina jää hyvä mieli conista vaikka olisikin hiukan joutunut lähtemään kesken kaiken huvin :) Niinpä se on mahtavaa että täälläkin järjestetään jtn kivaa meille "japani friikeille" ;)


      • よなくにん

        Itse elin koko ajan siinä uskossa että vain pojat pelaavat touhouta, mutta olin ilmeisesti väärässä. Mitäs hahmoja meinasitte valita?


    • minäkin oon tulossa sinne kaveriorukalla :3 varmaan hillutaan vaan koko yö kaupungissa tai con alueella...
      tarkotus oli tehä kigurumi mut ne kankaat jotka ois sopinu siihen nii ois menny liian kalliiksi nii katotaan mitä kehitän ... tai sit vaa tilaan sen kigurumin :3

      • A-con

        :) kiva että tulijoita löytyy!:)Olen myös kehittelemässä muita Naruto Akatsuki organisaatioon kuuluvia kuten Hidanin ja Kakuzun cossia :) Äläpä, nykyään kankaat maksavat paljon ja kun ptää aina saha niin monta eri kangasta. Akatsuki kaavun tilasin netistä ja tilasin myös missä tulee Itatchin sormus, otsapanta ja kaulakoru:) Ei enään kauan heinäkuuhun ja odotan innolla sitä con tunnelmaa! :)

        psst!! jos joku tunnistaa minut saa tulla halamaan ja juttelemaan en minä pure ^_^ (en ole mikään lyhyt ja tikku vaan sopusuhtainen ja veljeni kans XD veljelläni pitkät mustat hiuset, minulla vaaleat/blondit jossa vähä kellertävää väriä XDD ei voi erehtyä XDD) Mutta heii kaikille kivaa kevättä ja te jotka reissaavat heinäkuussa kohti animeconia niin mahtavaa odotusta kaikille :-33


    • reighto

      Ite tullaan 5-hengen poikaporukalla Helsingistä..

      Tulee kyl pitkä automatka ja isot hotellikulut xD

      • A-con

        sama täällä ite en ihan Helsingistä asti mutta kyllä se on sen arvoista kun animecon on kesän kohokohta! :D


    • ekaa kertaa conissa

      Mekä cosplaa ekaa kertaa ja olisi kiva tavata ensikertaa cosplaajia myös.
      Mä cosplaan black butlerin/kuroshitsujin Grell Sutcliffia hovimestari muodossa.

      • A-con

        Oi kiva pukuvalinta! :) Oletko osallistunut pukukilpailuun vai pukeuduitko muutenvaan? :)


      • ekaa kertaa conissa
        A-con kirjoitti:

        Oi kiva pukuvalinta! :) Oletko osallistunut pukukilpailuun vai pukeuduitko muutenvaan? :)

        Kiitos :)
        No tämä on minun eka kerta joten en osallistu kilpailuun
        ainakaan vielä mutta ehkä joskus voisin osallistua :)


      • A-con
        ekaa kertaa conissa kirjoitti:

        Kiitos :)
        No tämä on minun eka kerta joten en osallistu kilpailuun
        ainakaan vielä mutta ehkä joskus voisin osallistua :)

        okei :) itsekkään en ole halunnut osallistua koska pidän enemmän vaan pukeutua ja olla siinä puvussa ilman mtn kilpailuja :)


    • animu

      jup. Mäkin tuuun muutamien kamujen kanssa ja tehään ehkä joku ryhmäcossi. Oisko muuten kenelläkään tietoo miten nopeesti ne liput myydään loppuun et pitäiskö jo kiirehtiä?

      • .......

        Ikärajattomassa conissa saatetaan myydä muutamassa päivässä. Tonne K18 pääsi helpommi.


      • A-con

        itse tilasin hyvissä ajoin, mitä nopeanmmin tilaat sen parempi, mutta tässä jokin aika sitten lui Animeconin Facebook sivulta että lippuja n tuhat jäljellä. Mutta en tiedä tämän hetkisestä tilanteesta. Sinuna tilaisin niin ainakin on sitten liput eikä tarvitse huolehtia enään lipuista :) Mutta uskon että lippuja vielä löytyyy :)


    • tewe

      Minä ja mun kaveri ollaan myös tulossa sinne
      muuten tietääkö kukaan monelta se alkaa
      ja monelta se sit päättyy?

      • Jurelle

        Veikkaan, että klo 10.00 aamulla ja loppuu jossain 18 tai 20 maissa.


      • tewe
        Jurelle kirjoitti:

        Veikkaan, että klo 10.00 aamulla ja loppuu jossain 18 tai 20 maissa.

        Kiitos tiedosta.


    • Qami

      A-coniin ollaan tulossa cossi päällä!

      • A-con

        Hienoa? Ketä Cossaaat? :)


      • A-con
        A-con kirjoitti:

        Hienoa? Ketä Cossaaat? :)

        !* :DD


    • huiiiii

      Olen tulossa Animeconiin kai kigurumissa, mutta lähipäivinä netin selailun kautta löysin jonkin verran kirjoituksia joissa ihmiset dissaa kigurumeja ja sanoo että ne vie cosplayltä maineen ja muuta vastaavaa.. Aloin tietty epäröimään ja pelottaa että kaikki kaataa paskaa niskaan tai mulkoilee tai jtn jos oon conissa kigurumi päällä ;-; tämä on ensimmäinen coni joten jännittää (ja hiukan pelottaa) vaikka olen nähnytkin conivideoissa ja kuvissa kigurumeja ihmisillä ja tiiän että on iha normaalii mennä kigurumissa conii :/ saatan vaikuttaa idiootilta ku otan nii helposti vaikutteita kaikesta negatiivisesta mihin törmään, anteeksi :c (minkäs sille mahtaa, kun on muutenkin surkea itsetunto)

      Mutta vaikka tällätavalla jännitän conia, odotan silti sitä myös innolla ja varmasti sielä tulee olemaan hauskaa c:

      • huiiiii

        ^siis tarkoitan että ensimmäinen coni johon itse olen menossa :D


      • A-con
        huiiiii kirjoitti:

        ^siis tarkoitan että ensimmäinen coni johon itse olen menossa :D

        Senkun pukeudut vaan! :)


    • Olen tulossa olin myös viime vuonna, olihan se kivaa mutta yksin vähän masensi ja en uskaltanu puhua kellekkää. Yritin puhua joillekkin tuntemattomille mutta pelotti liikaa :( haluaisin että ois joku jonka kanssa kierrellä siel , mutta en kai ansaitse sellaista : /

      • A-con

        Tule minun luo! :) Mä pukeudun ekana päivänä Naruton Hidaniksi ja veljeni on mukana (jos saan hänet pukeutumaan hän pukeutuu Naruton Kakuzuksi (ilman kaapua)) Mutta jos näät minua nii tuu ottaa kaavust kiinni että sä oot se! :) Haluun tutustuu uusiin ihmisiin enkä mää pure!:)


      • A-con

        oho tuli aluks väärälle sori mun sekoilut mutta tässä tää uusiks XDD

        Tule minun luo! :) Mä pukeudun ekana päivänä Naruton Hidaniksi ja veljeni on mukana (jos saan hänet pukeutumaan hän pukeutuu Naruton Kakuzuksi (ilman kaapua)) Mutta jos näät minua nii tuu ottaa kaavust kiinni että sä oot se! :) Haluun tutustuu uusiin ihmisiin enkä mää pure!:)


      • lonelyanime

        Moikka, olen 96 syntynyt kymenlaaksolais tyttö. Jolla on myös hiukan kaveri pulaa. Laita s-postia jos nappaa. [email protected]


      • lonelyanime
        lonelyanime kirjoitti:

        Moikka, olen 96 syntynyt kymenlaaksolais tyttö. Jolla on myös hiukan kaveri pulaa. Laita s-postia jos nappaa. [email protected]

        Siis lisäystä edelliseen, olen tulossa animeconiin. Koitan tavoittaa berserk96 sta


    • 99.

      Harmi etten itse pääse paikalle, kun on sattumoisin kaikilla kavereilla rippileiri enkä yksinkään viitsi mennä sairaalloisen ujouteni takia :/

      Viime- ja toissavuonna tuli käytyä A-conissa molempina päivinä ja voin sanoa että oli kyllä aivan mahtava kokemus:D!! Tunnelma conissa ja paneelit oli yksinkertaisesti tosi kivoja ja oli muutenkin aika monipuolista tekemistä.
      No onneksi ensi vuonna on taas kuiteski mahdollisuus mennä jos ei tänävuonna pääse :3

    • mangomunkki

      Mäkin oon sinne tulossa, äiti kustansi rippilahjaksi liput ja majoitukset yms iloiseksi yllätyksekseni :D Oon menossa yhden kaverin kanssa, joten jos näette Homestuckista Vriskaa tai Tavrosta niin tulkaa ihmeessä juttelemaan, porukassa on aina kivempaa! :3

      • A-con

        Joo ja jos sattumoisin näette minua Naruto sarjan hidanina niin tulkaa jutttelee :)! sori noi mun sekoilut tuolla ku yrittää vastata ja kone sekoaa ja vastaa eri henkilöille :D anteeksi siis sekoilustani :DD!! Mä sain äsken kamalan sätkyn kun tajusin että animeconiin ei oo ku vähä reilut 3 viikkoo!!! en malta oottaaa! :) löytäisinpä mun twister pelin niin voisi ottaa mukkaan ja pelata ulkona muttta sattumoisin se on huassa :DD noh kyllähä ilman sitäkin pärjää! :) heii hyvvää conin odotusta kaikille! .33


    • NarutOtaku

      Minäkin olen tulossa animeconiin yay °u°
      Taidan pyöriä siellä melko normeissa vaatteissa..
      A-con noista edellisistä viesteistä päätellen oot naruto fani? :D
      Sama täällä o/ ( Kerranki toine naruto fani ^u^"")

    • NarutOtaku

      Nii et jos nään sua nii voinko tulla morjenstaa? :D Tahtoisin tutustua enemmän kaltaisiini ihmisiin ja vaikutat asia tyypiltä ^^ :DD

      • A-con

        joo tottakai voi tulla morjestaa! :) joo olen mää :D jiihaaa sinäkin narutofani jippii :3 niin jos näät mua ekana päivänä Hidanina ja toisena päivänä kabutona niin tuu morjestaa :)!!


    • Manga-Fani

      Mää tuun! ^^''
      Itsellä tulee ainakin yks cossi. Naruton Rin Nohara. Ja jos kerkeen äkkiä väsätä, niin vielä itse Narutonkin puku! :)
      Upeaa että tosi moni pääsee tulemaan!
      Oon itse tulossa ekaa kertaa, ku oon vsta 12-v :)
      Ja tulen serkun kanssa.
      Täälläkin Naruto fani ;)

      • A-con

        Hienoa! niinpä, onneksi moni on tulossa :) Hyvä cossi valinta :)! kyöllä näitä naruto faneja löytyy :)


    • Korven asukki

      Hei! Minäkin tulen Animeconiin. Voi tulla melko mielenkiintoinen kokemus, kun olen niin vanha, että kirjoitin tänä keväänä ylioppilaaksi, ja kiinnostuin animesta vasta vuosi sitten. Animecon on myös minulle ensimmäinen coni. Tulen sinne parin kokeneemman anime-fanin kanssa. Mukavaa, että se on Kuopiossa, täältä Kainuusta on sopiva matka ja hyvät yhteydet, ja kerrankin te etelä-suomalaiset saatte matkustaa ja kokea sen, miltä meistä pohjois-suomalaisista aina tuntuu! >:D Mutta joo, ainoat manga/anime-sarjat, joita tunnen, ovat Chrono Crusade, Hetalia, Manga Messias, Ouran High School Host Club, Strike Witches ja Maiden Rose. Olen utelias, ja tiedän, että olen vasta raottanut animemaailman valtaisan aarrearkun kantta. Toivon, että tulen tutustumaan uusiin animesarjoihin ja uusiin ihmisiin. Jännittää. En tiedä, pukeudunko miksikään. Olen niin aloittelija, etten tiedä edes, mitä tarkoittaa senpai. :DD (okei, en ole jaksanut googlata) Jos ei osallistu kilpailuun, voiko pukeutua miksi vain? Naureskelen katketakseni omille pukuideoilleni täällä korven kätköissä.

    • Manga-Fani

      Valinta mikä valinta! :D
      Mutta ihan uskomatonta että niin moni on saapumassa, eihän sitä pysty edes ajattelemaan sitä ihmispaljoutta! :3

    • Manga-Fani

      Korven asukki:
      Ethän sinä ole mihinkään liian vanha! :)
      Ja vaikka tuntuisi että noita tuttuja sarjoja on vähän, niin ei se mitään, niin hän se kaikilla alkuun on. Itse olen vain puolitoista vuotta harrastanut, eikä siinäkään ajassa ole kovin montaa sarjaa ole oppinut tuntemaan! :)
      Mutta mun mielestä tuo on hyvä alku!

    • Korven asukki

      Manga-Fani:
      Mukava kuulla! :) Pelkäsin jo, että iän kannalta parhaat animevuodet olisivat takanapäin.

      Positiivinen conijännitys on korkealla. Tekee mieli kiljua kuin fanityttö, mitä tapahtuu harvoin kaltaiseni rauhallisen fanin kohdalla.

    • Kuun kristalli

      Hei onks kukaa vaille lippua? Mulla olis yks ylimääränen :)

      • A-con

        kannattaa mainostaa että sinulla on yksi ylimääräinen lippuu :) joku varmasti ostaa :) itselläni on jo lippu mutta voin laittaaa asiaa eteenpäin kavereilleni että jos joku tarvii lippua niin sinulta löytyy:)


      • huiiii

        Kuun kristalli: kannattaa tosiaan levittää tietoo ylimääräsestä lipusta, voit esim. laittaa ilmotuksen Tori.fi -sivustolle tai facebookin kirppis ryhmiin esim. Cosplay-kirpputori nimiseen ryhmään tai vastaaviin :) itsellänikin tämä pääsylippu eli ranneke jo on omana :D


      • Kuun kristalli
        huiiii kirjoitti:

        Kuun kristalli: kannattaa tosiaan levittää tietoo ylimääräsestä lipusta, voit esim. laittaa ilmotuksen Tori.fi -sivustolle tai facebookin kirppis ryhmiin esim. Cosplay-kirpputori nimiseen ryhmään tai vastaaviin :) itsellänikin tämä pääsylippu eli ranneke jo on omana :D

        Moikka, tosi hyviä ideoita, voisin tosiaa pistää tietoa eteenpäin :D Kiitoksia :)


    • HelpMePlease

      hei voiviko joku auttaa kun haluaisin kovasti mennä katsomaan animeconissa esityksiä, mutta missä sielä on inffo josta hake lippuja ja missä sielä ne ovat missä n esitykset? haluaisin mennä ja tiedän ettei moni varmaan mene niihin ja moni varmasti menee niihin mutta olen ensikertalainen ja tahtois mennä kahtoo niitä. Auttakaa jos osaatte!

      • A-con

      • luultavasti..

        "ja tiedän ettei moni varmaan mene niihin ja moni varmasti menee niihin"
        Niihin on usein tungosta jos olen oikein ymmärtänyt :D mutta juu, kai se info on jossain näkyvällä paikalla johon löytää hyvin, mutten varmaksi osaa sanoa. Jos olet vielä conissa epätietoinen niin suosittelen kysymään vaikka järjestyksen valvojilta tai joltain. Itse en valitettavasti osaa paremmin neuvoa koska en ole itsekään ennen A-conissa ollut :)


    • Pian se on!

      Uijui enää 3 päivää animeconii!!! :0 :DDD

      • A-con

        niinmpä!!!! ;DDD


    • ohi on..

      Oiei, kuin se coniviikonloppu nyt näin nopeasti hurahti :D Mahtavaa oli!! :D oisin niiiin halunnu nähä tänää cosplay kisan mutta en nähnyt koska piti ehtiä junaan.. Junassahan mä nyt istunkin, vielä n. 4 tuntia :'D. Rahaa paloi conissa varmaan semmonen n.150 euroo tai jotain sinne päin :"D olikos muilla mahtava coni? :3

      • A-con

        Aivan huippu coni oli!! Kiitos kaikille siellä olleista!! :3 mmullakin meni rahaa ihan kivasti mutta pakko on ostaa jos jtn kivaa löytyy:) pakko tulla enskesänäkinn :) animecon on vaan niin mahtava tapahtuma! :) Oli todella hienoja pukuja ja ihana tunnelma :) mun mielest oli jotenkin haikeet lähtee, mutta kyllä siitä taas tuli hyvä mieli ku oli saanu ostettuu kaikkee kivaa:) Mutta kiitos kaikille ja toivottavasti nähään ensikesänä :)

        "Hug" :3


      • A-con kirjoitti:

        Aivan huippu coni oli!! Kiitos kaikille siellä olleista!! :3 mmullakin meni rahaa ihan kivasti mutta pakko on ostaa jos jtn kivaa löytyy:) pakko tulla enskesänäkinn :) animecon on vaan niin mahtava tapahtuma! :) Oli todella hienoja pukuja ja ihana tunnelma :) mun mielest oli jotenkin haikeet lähtee, mutta kyllä siitä taas tuli hyvä mieli ku oli saanu ostettuu kaikkee kivaa:) Mutta kiitos kaikille ja toivottavasti nähään ensikesänä :)

        "Hug" :3

        Kiitoksia kaikille vaa, oli tosi kivaa. Ku tutustuin erääseen ihanaan tyttöö ja erään toisenkin hymyilevän tytön kanssa juttelin niin se kruunas kaiken ^^
        Kävikö kukaan siellä Matkalle Japaniin luennolla? Se oli tosi mielenkiintoinen


      • berserk96 kirjoitti:

        Kiitoksia kaikille vaa, oli tosi kivaa. Ku tutustuin erääseen ihanaan tyttöö ja erään toisenkin hymyilevän tytön kanssa juttelin niin se kruunas kaiken ^^
        Kävikö kukaan siellä Matkalle Japaniin luennolla? Se oli tosi mielenkiintoinen

        Joo ja vähä myöhässä tästä alan juttelee tiällä :P


      • joku otakumainen hönö
        berserk96 kirjoitti:

        Joo ja vähä myöhässä tästä alan juttelee tiällä :P

        Eihän sillä oo väliä, koska tästä alkaa jutteleen :DD ja valitettavasti mä en päässy menee siihen matkalle Japaniin -luennolle vaik oisin halunnu :c olin silti Japani vs arki animessa -luennolla ja se oli tosi hyvä ja hauska :D :3


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe