Cavtat vai joku saarista?

haluaa Kroatiaan

Tarkoituksena matkustaa Kroatiaan kesä-heinäkuussa ja nyt vielä mukava paikka haussa. Olen aikaisemmin (vuonna 2009) matkustanut Istrian alueella ja nyt dalmatian rannikko tai saaret kiinnostaisi... Split ei kohteena ehkä mielytä ja Dubrovnikin sijasta enemmin ehkä suuntaisin Cavtatiin. Mutta siis nyt kysynkin, että kannattaako ottaa majoitus mantereelta vai saarilta? Omatoimimatkaa ollaan tekemässä, mutta majoituksen haluasin olevan sen viikon samassa paikassa.

4

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julio

hei kannatta ottaa majoitus mihin saareen menee niin sieltä löytää halvalla aprtmaaneja,kannattaa netistä tsekata....

• Julio

niin jo korcula sinne vaan hieno saaristo...

• kartalla

Kartalta katsoen esim Makarskan tienoot tai siitä etelään 'parhaat' saarilla seikkailuun? Cavtatin suunnalla ei enää niin montaa saarta ja sieltä on pitkä matka sopiviin satamiin.

• Moi

Täällä on ollut paljon juttua isoista saarista kuten Brac, Hvar, Korcula.
        Braciin ja Hvariin - joita suosittelen myös viikon asumiseen, pääsee todella kätsysti:
        suoraan Splitin lentokentältä bussilla Splitin lauttasatamaan, josta
        lautta haluamallenne saarelle

Saaresta toiseen on helppo matkustaa Jadro-linen aluksilla päiväretkille - lähtöjä 2-4 / päivä.

-E

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      116
      5307
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5074
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1949
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1673
    Aihe