Mitä tehdä?

Neuvoton äiti

En tiedä miten tämä viesti pitäisi aloittaa ja tuntuu oudolta jakaa tälläinen asia täällä, mutta tarviin apua ja neuvoa, itse en tiedä enään mitä tehdä. Kysessä on 15 tytär joka on kärsinyt masennuksesta ja paniikkihäiriöistä nyt jo 5 vuotta. Kaikki alkoi ala-asteella kun hän aloitti uudessa koulussa ja joutui koulukiusatuksi. Kiusaaminen oli fyysista ja henkistä ja me tehtiin parhaamme, että se saatais loppumaan mutta mikään ei tehonnut. Ala koulun päätyttyä kun tyytö aloitti ylä-asteen asiat alko menemään jo taas vähän paremmin mutta ne vanhat arvet oli vielä tuoreita ja hankaloitti normaalissa ryhmässä olemisen. Nyt vajaan vuoden kaikki on mennyt todella tajusti alaspäin ja tyttö on henkisesti ihan loppu hän puhuu jatkuvasti itsensä tappamisesta ja kuinka ei jaksa enään edes yrittää. hän ei syö mikä ollaan huomattu, syö päivässä välillä vain yhden pienen palan leipää ja väittää ettei ole nälkäinen, ollaan saatu puheluita kouluterveyden hoitajalta painon nopeasta putoamisesta joka on enään vain 44kg ja pituus sen 166cm, myös tytön viiltely tuli selville terveydenhoitajan kautta, hän on myös ilmoittanut näkevänsä asioita joita ei enään myöhemmin siinä paikalla ole, ja monta kertaa oon häne yllättänyt puhumasta itselleen ihan niinkuin sielä olisi MYÖS JOKU MUU......ollaan parhaamme mukaan oltu tukena ja juteltu asioista ihan rauhallisesti ja kehotettu tulla juttelemaan jos tekee mieli viillellä tai on paha olla mutta hän pitää kaikki tunteet yleensä sisällään...Hän käy terapiassa kaksi kertaa viikossa ja käytössä on myös mieliala lääkkeet...Tästä sivusta seuratessa tulee sellainen olo, että olis maailman surkein vanhempi kun tuntuu ettei pysty auttamaan...Halutaan hänen paranevan, mutten usko, että se kotona voi enään onnistua?

1

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm.-65

Miksi tämä stoori on jo toista kertaa esillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1866
    2. 121
      1355
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1140
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1039
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1031
    6. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      263
      994
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      131
      980
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      809
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      81
      806
    Aihe