Pyörä pitkälle ja painavalle?

jezs

Hakussa olisi käytetty katu/matkapyörä isokokoiselle, eli 191 cm / 105 kiloiselle. Kiinnostaa 750 cc. Saisi olla myös helppo ajaa. Miten olisi Kawa ZR 750 S?

6

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vulgan

      Kawa vn 1600 itellä. 120kg/186cm.
      Hyvin sopii ja hyvä ajaa.
      Pitkillematkoille Vulcan.

    • wkutonen

      Terve!
      Älä ainakaan ota mitään pientä pyörää.Saat jalat parempaan asentoon isommassa pyörässä.Oma cb1000r istumakorkeus 828mm ja z-sarjan kawassa 815mm(vuosimalli??) ,sanoisin että pieni on.
      Nyt on ostajan markkinat,pyöriä on tarjolla joten käy rauhassa katselemassa ja koe-istumassa.

      • jezs

        Kiitos vastauksesta! Olen ihan aloittelija joten minulle voi myydä ihan mitä vaan kunhan ei ole kallis :-) Myyjä kuitenkin mainitsi tuosta istumakorkeudesta joten en hankkinut zr7:aa. Onko sinulla tietoa että mitikä mallit ovat pitemmille ihmisille. 600-750 cc vm. n 1996-2005?


      • wkutonen
        jezs kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Olen ihan aloittelija joten minulle voi myydä ihan mitä vaan kunhan ei ole kallis :-) Myyjä kuitenkin mainitsi tuosta istumakorkeudesta joten en hankkinut zr7:aa. Onko sinulla tietoa että mitikä mallit ovat pitemmille ihmisille. 600-750 cc vm. n 1996-2005?

        Tossa yksi linkki mutta hieman tuoreemmille pyörille.
        http://www.mpmaailma.fi/mpluettelo/


    • iso ja kaunis

      Olet ainakin pellen näköinen jos ajat pienellä pyörällä, minä olen aina ajanut 1000 - 1300 kuutioisilla, eikä nekään ole niin isoja.

    • matkapyörä

      Ap:n kanssa samat raamit, ja itse päädyin tonniseen kawan GTR:ään. Helppo ja mukava ajeltava, ja niitä saa ihan kohtuuhinnoilla. Istumakorkeus ja ajoasento on isolle miehelle passeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan