Pyörä pitkälle ja painavalle?

jezs

Hakussa olisi käytetty katu/matkapyörä isokokoiselle, eli 191 cm / 105 kiloiselle. Kiinnostaa 750 cc. Saisi olla myös helppo ajaa. Miten olisi Kawa ZR 750 S?

6

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vulgan

      Kawa vn 1600 itellä. 120kg/186cm.
      Hyvin sopii ja hyvä ajaa.
      Pitkillematkoille Vulcan.

    • wkutonen

      Terve!
      Älä ainakaan ota mitään pientä pyörää.Saat jalat parempaan asentoon isommassa pyörässä.Oma cb1000r istumakorkeus 828mm ja z-sarjan kawassa 815mm(vuosimalli??) ,sanoisin että pieni on.
      Nyt on ostajan markkinat,pyöriä on tarjolla joten käy rauhassa katselemassa ja koe-istumassa.

      • jezs

        Kiitos vastauksesta! Olen ihan aloittelija joten minulle voi myydä ihan mitä vaan kunhan ei ole kallis :-) Myyjä kuitenkin mainitsi tuosta istumakorkeudesta joten en hankkinut zr7:aa. Onko sinulla tietoa että mitikä mallit ovat pitemmille ihmisille. 600-750 cc vm. n 1996-2005?


      • wkutonen
        jezs kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Olen ihan aloittelija joten minulle voi myydä ihan mitä vaan kunhan ei ole kallis :-) Myyjä kuitenkin mainitsi tuosta istumakorkeudesta joten en hankkinut zr7:aa. Onko sinulla tietoa että mitikä mallit ovat pitemmille ihmisille. 600-750 cc vm. n 1996-2005?

        Tossa yksi linkki mutta hieman tuoreemmille pyörille.
        http://www.mpmaailma.fi/mpluettelo/


    • iso ja kaunis

      Olet ainakin pellen näköinen jos ajat pienellä pyörällä, minä olen aina ajanut 1000 - 1300 kuutioisilla, eikä nekään ole niin isoja.

    • matkapyörä

      Ap:n kanssa samat raamit, ja itse päädyin tonniseen kawan GTR:ään. Helppo ja mukava ajeltava, ja niitä saa ihan kohtuuhinnoilla. Istumakorkeus ja ajoasento on isolle miehelle passeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe