eräs isä voisi lopettaa pienten lasten äidin henkisen kiusaamisen lasten avulla niin hakemisen ja tuodessa takaisin lapsia
viikonloppujen lasten hausta
6
332
Vastaukset
- aika kyylä oot
kerrohan tarkemmin ja mitäpä hittoa se sulle kuuluu, jo et asiaan millään tavalla kuulu?
- KUMMI-SETÄ
SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ JOHON KALIKKA KALAHTAA
- KUMMI- SETÄ
NIIN MEIDÄNKIN KYLÄLLÄ ON HUIPPU ÄLLÄINEN ISÄ. MUT KUN KAINUUN KATEUS ON ISÄLLÄ HUIPUSSA , NIIN TUOLLAISTA TEHDÄÄN, JA FACEBOOKKIIN KIRJOITETAAN ET ÄITI HUUTAA, VAAN KAIKKEA MUUTA. NÄILLE ISILLE LASTENVALVOJAT VOISI PITÄÄ ISON PUHUTTELUT ET LOPPUISIVAT TÄLLÄISET..
- vaientajat
Kyllä kuuluu. Nämä lapsia turhaan omista kodeistaan hakevat viikonloppuisät pitäisi yhteiskunnan laittaa ruotuun ja järjestykseen kiusaamasta äitejä. Ne jotka ovat itse aiheuttanut eron äidistä esim.väkivallalla. EI oikeuksia tällaisille kiusaajille. Kuuluu kaikille sivusta seursavillekin asia. Puuttuminen on välittämistä!
- aika kyylä oon
niin ei se äiti yksin riitele kyllähän riitaa tarvitaan kaksi ihmistä vai kuinka ????
- Ihminen on tärkein.
Näin on kun sinä juoppo/väkivaltainen Isä tai Äiti ette osaa ja pysty Lapsianne kasvattaa/hoitaa asiallisesti,niin kyllä siihen ongelmaan pitää puuttua sivullistenkin ja viranomaisten,ei niistä asioista tartte räyhätä,purnata kenenkään.Älä ole välinpitämätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773