Michelle Rodriguez

love...

http://perezhilton.com/cocoperez/2014-03-31-cara-delevingne-michelle-rodriguez-kissing-making-out-miami#.UzslJleebmY

Hyvä pari :)!

Michellessä on sitä jotain....

16

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiko ollakaan....

      OMG OMG OMG VOIKO OLLA TOTTAKAAN?? Mikä ihana pari aak. Michelle on hoteista hotein mimmi ja ihana badass idolini fast&furious leffoista.... Ja tuo malli cara, en tiennyt hänen nimeään ennen, mutta olen nähnyt kuvia ja ihaillut vaan kuinka KAUNIS tyttö, niin intensiivinen ja tuima ilme oooooh

    • eew

      En kyllä tajua, että mitä nuori kaunis malli (21-v.) näkee tossa melkein nelikybäsessä Michellessä. D:

      • Michelle<3<3

      • hyhy

      • 8ite8
        Michelle<3<3 kirjoitti:

        Ai että mitä näkee? No erittäin kuuman, timmin, hyvännäköisen tummaverisen kaunittaren!! Mä ainakin ottaisin michellen koska vaan. Vaikka olis minkä ikänen! Kato nyt tota:

        http://m.weheartit.com/entry/109057948/tag/michelle rodriguez?context_user=sierra_walker_39395

        Tässä he ovat söpöjä yhessä;

        http://m.weheartit.com/entry/106974647

        Söpöjä ovat :)


      • resi ev
        Michelle<3<3 kirjoitti:

        Ai että mitä näkee? No erittäin kuuman, timmin, hyvännäköisen tummaverisen kaunittaren!! Mä ainakin ottaisin michellen koska vaan. Vaikka olis minkä ikänen! Kato nyt tota:

        http://m.weheartit.com/entry/109057948/tag/michelle rodriguez?context_user=sierra_walker_39395

        Tässä he ovat söpöjä yhessä;

        http://m.weheartit.com/entry/106974647

        Hehheh. Voin kuvitella sinut suu vaahdossa siellä näpyttelemässä.
        "No kattokaa nyt!! äfsöglhngjdlfk".


        Vaikka en ulkonäköäsi tiedäkään.

        Joka tapauksessa, en ole ikinä viehättynyt hänestä. Pelkästään pitänyt positiivisesti bäd äässinä, joka tykittää menemään tuost vaan. Vähän kuin äksön-idolina tms.
        Ihmetyttänyt vain, miksi sen pitää lähes joka hel.vetin leffassa kuolla.
        Vahva ja uhkaava nainen, siispä tapetaan hänet lopussa. Sanoo leffan tekijät/tuottajat.


      • Letty EI kuole
        resi ev kirjoitti:

        Hehheh. Voin kuvitella sinut suu vaahdossa siellä näpyttelemässä.
        "No kattokaa nyt!! äfsöglhngjdlfk".


        Vaikka en ulkonäköäsi tiedäkään.

        Joka tapauksessa, en ole ikinä viehättynyt hänestä. Pelkästään pitänyt positiivisesti bäd äässinä, joka tykittää menemään tuost vaan. Vähän kuin äksön-idolina tms.
        Ihmetyttänyt vain, miksi sen pitää lähes joka hel.vetin leffassa kuolla.
        Vahva ja uhkaava nainen, siispä tapetaan hänet lopussa. Sanoo leffan tekijät/tuottajat.

        Michellen hahmo jää henkiin ja palaa seuraavassa leffassa, ihan tiedoksi. Tarvittiin vaan vähän sydänsuruja domille


      • dent il
        Letty EI kuole kirjoitti:

        Michellen hahmo jää henkiin ja palaa seuraavassa leffassa, ihan tiedoksi. Tarvittiin vaan vähän sydänsuruja domille

        Piti hetken ihmetellä kuka hiton letty ja dom mutta kiitos spoilereista.
        Silti se kupsahtaa lähes joka leffassaan.


    • Äksönsönsön

      Ei ole kyllä minun makuuni tämä Michelle, mutta tuo mallityttö kyllä kelpaisi. ;)

    • Mmmmantrra

      Michelle on ollut mun ultimate crush siitä asti kun olen ollut teini:D näin siitä joskus videon missä selitti että ei ole lesbo...wtf, sen koko olemus huutaa sitä:D ei mennyt läpi mulle ja kun näin kuvat siitä caran kanssa olin "i knew it!!"hahahaaa

      • Michelle ja diesel

        Kuule michelle on biseksuaali, on sen ihan itse kertonut aikoinaan :) siksi tästä cara -jutustakaan ei uutisoitu "kaapista ulos tulona", koska media tiesi jo että hän on bi.

        MUTTA minusta paras pari on michelle vin diesel (diesel on se äijä joka näyttelee Domia fast & furious:ssa) koska vin diesel on niin cool ja he ovat sopiva pari! Näyttelivät leffoissa paroa mutta deittailivat myös siviilissä! Vaikka olen lesbo, olen enemmän dieselin kuin caran kannalla. Mutta se heidän juttu on ollutta ja mennyttä


      • Michelle ja diesel
        Michelle ja diesel kirjoitti:

        Kuule michelle on biseksuaali, on sen ihan itse kertonut aikoinaan :) siksi tästä cara -jutustakaan ei uutisoitu "kaapista ulos tulona", koska media tiesi jo että hän on bi.

        MUTTA minusta paras pari on michelle vin diesel (diesel on se äijä joka näyttelee Domia fast & furious:ssa) koska vin diesel on niin cool ja he ovat sopiva pari! Näyttelivät leffoissa paroa mutta deittailivat myös siviilissä! Vaikka olen lesbo, olen enemmän dieselin kuin caran kannalla. Mutta se heidän juttu on ollutta ja mennyttä

        paria* ei paroa :D


    • ne on

      Kauniita molemmat

    • jeee

      Tykkään enemmän poikamaisista ja androgyyneistä :) Mut kiva kun ovat löytäneet toisensa

    • justjue

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2435
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      271
      2058
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1767
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe