Tilasin puhelimen Soneralta osamaksulla kolmen vuoden sopimuksella, ja nyt kaduttaa. Luuria ei vielä minulla ole, mutta firman asiakas olen ollut jo useamman vuoden. Sopimusehdoissa lukee, että laitteen saa palauttaa 14 vrk kuluessa, ja rahat saa takaisin, mutta koskeeko se myös näitä osamaksujuttuja?
Sopimuksen peruuttaminen
4
137
Vastaukset
- Matula
Tietenkin koskee! Soita hyvä ihminen ja heti!
- soneranasiakas
eikös se mene niin, että paketti tulee postiin, niin sitä ei lunasta, niin se lähtee 7-14pv päästä takaisin.
Sinäänsä kyllä fiksua, että tajusit tuon jutun ja et joudu 36 kk mittaiseen velkasuhteeseen. Ne on aivan järjettämiä.... Aattele jos koko laitetta ei ole enää 36kk kohdalla ja niiden hinnatkin tulee kokoajan alas.
Itse otin Soneralta puhelimen silleen, että tein liittymästä 12kk sopimuksen ja maksoin laitteen kerralla ensimmäisessä puhelinlaskussa. Tosin laite ei maksanut kuin 220e, mutta tuo 700e hintaisen laitteen maksaminen 36kk aikana on aika hurjaa ja kallista.
Kyllä tää 36kk mittainen osamaksujuttu pitäs mennä operaattorinkin kalloon, että moni ei sitä pysty lunastamaan ongelmitta ja osa ongelmista jää sit asiakkaan harteille. jotain kehittämistä olis vielä tässäkin asiassa.. yksi vaihtoehto olis vaikka maksaa siitä laitteesta isompi osa sopimushetkellä käteisenä ja sittne loput 12 tai 24kk aikaan.....
Pelkät luottotiedot kun ei kerro koko totuutta - tyhjätaskujen ongelm
Ostakaa puhelin tai muu laite mihin teillä on varaa maksaa heti.
Morosta ketjuun,
Jees, osamaksukaupoissakin on etäkaupassa 14 vrk peruutusoikeus. Huom: käyttämättömälle puhelimelle. Jos vaan mahdollista niin ilmoita "937" Postiin että et lunasta ko pakettia niin se lähtee tulemaan meille nopeammin. Kiitos :)
soneranasiakas,
Itse koen ja näen että osamaksurahoitus on kätevä tapa hankkia laite, se kun ei tule sen kalliimmaksi kuin että hankkisi laitteen X kylmällä käteisellä. Hinta on usein vähintäänkin likimain sama, se vaan maksetaan osissa. Kuukausittain voi myös maksaa vähän isompaakin summaa kuin mitä se minimi on, näin maksuaika lyhenee. Tai voihan sen loppusumman maksaa milloin vain pois, jos vaikka vuoden kohdalla myy puhelimen pois niin maksaa sit loppuosan saldosta.
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887