Alivuokralainen on irtisanonut vuokrasopparin ja muuttaa huhtikuun lopussa pois. Hän ei suostu päästämään löytämiäni uusia mahdollisia alivuokralaisia katsomaan huonetta, poislukien hankalina puolen tunnin täsmäaikoina per päivä, jolloin hän suvaitsee olla paikalla - vedoten omiin työaikoihinsa sekä siihen että hänen huoneeseensa ei mennä ilman hänen lupaansa.
Rikonko lakia jos menen tarvittaessa omalla avaimellani huoneeseen ko. näyttöjä varten?
P.S. Menen kuitenkin :-)
Alivuokralainen ei päästä huoneeseen näyttöjä varten
3
248
Vastaukset
- pyydä virka-apua
Kyllä, rikot lakia, aivan samalla tavalla kuin jos vuokranataja tulisi asuntoon ilman lupaasi. Alivuokralainen on sinulla vuokralla ja hänellä on sinuun nähden samat okieudt ja velvollisuudet kuin sinulla vuokranantajaasi. Alivuokralaisen on myös sovittava kanssasi näyttöajat.
Viime kädessä pyydät poliisilta virka-apua huoneen esittelyyn :)- Vuokranantaja69
Joopa joo, mutta kun ko. alivuokralainen ei suostu edes keskustelemaan sopivista ajankohdista - tai ne on tyyliin 20min joskus. Nytkin kävi niin että eräs vuokrakandidaatti eksyi tänne tullessaan, ja myöhästyi näytöstä. Tämä precious alivuokralaiseni sanoi että sori mut mä oon ens kerran paikalla vasta ylihuomenna. No: eipä tullut uutta alivuokralaista tällä kertaa..
- sdafdsafadsfaf
Jos kerran alivuokralainen on hankala, niin toivottavasti joku taho pitää sitten tarkemman poismuuttotarkastuksen vaatien kaikista pikku naarmuista myös korvausta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 61935
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661