Mitä hyötyä niistä on keskustelufoorumeilla? Jotkut vain peukuttavat suuntaan tai toiseen mutta eivät anna mitään rakentavia kommentteja, miksi.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 19
Vanhimmat
Aika noloo. Oot antanu omalle viestilles plussa ettei voi mennä miinukselle.
Eipä muuten antanu, koska MINÄ plussasin sen (ja miinusta sulle) enkä ole alottaja ;) että pieleen meni.
Ai että minä olisin käyttänyt peukkunappulaa omaan postaukseeni koska haluan ne pois käytöstä? Erikoinen logiikka sinulla.
Lukukerroista näin että olin ensimmäinen lukija, jolloin aloittajan oli ollut pakko antaa itselleen plussaa.
Ei vaan käytit peukkunappulaa omaan viestiisi koska et kestä jos viestisi saa miinusta.
no sinähän se aina kaiken "tiedät" ;D
millonkas nää Suolen sivut ois ajantasalla päivityksissä.. tai sitten tätä on luettu samaan aikaan, eli avasit sivun aiemmin kun se joka plussas alotuksen, jollonka se toinen lukija ei tietenkään näy heti eikä ennenkun sivua päivittää.
Jos olisit katsonut postauksiani muualla, niin tajuaisit että väitteellesi ei löydy näyttöä.
eipä näkynyt 5min viestini lähettämisen jälkeenkään...
ja ties monestikko ennenkin toivottu tällästen turhien sivustonkuormittajien (myös laskutarkistusten ja kirosanafiltterin) poistoa, mutta millonkas täällä käyttäjien pyyntöjä kuunneltais..
Toiselta näytti joskus muinoin, ei mitään sellasta ylimäärästä sekavaa sälää mitä nykysin.. voi niitä aikoja, jos tän version sais vielä joskus takasin.
http://abload.de/img/suomi24e5hylq.png
http://abload.de/img/suomi24f5rxfn.png
(osottimella saa klikattua kuvat isommaksi)
Sehän oli APRILLIPILA että palattaisi vanhaan hyvään aikaan
- Viestipuu käytössä
- Vastaukset pystyi otsikoimaan
- Viestejä pystyi lähettämään vaikka sekunnin välein
- Ei ollut yhteenlaskutehtäviä
- Ei ollut peukkuja
- Ei voinut linkittää YouTube videoita
- Oli viestien esikatselu
KERRAN on otettu takapakkia, ja palautettu mahdollisuus hypätä palstalta toiselle käymättä etusivun kautta... siihen se sitten jäikin.
Seuraavina "toivottuina" uudistuksina tulee
- Rekisteröitymispakko
- Sallitaan vastaaminen vain aloituksiin, ei siis itse vastauksiin
- Kuvien linkittäminen viestiin
"Sallitaan vastaaminen vain aloituksiin, ei siis itse vastauksiin"
Se ei ole ongelma, jos foorumi käyttää moderniin tyyliin puun sijaan BBCodea. Esimerkiksi:
[quote="Joku käyttäjä"]Minua tullaan lainaamaan[/quote]
Tekee sen että lainattu teksti laitetaan lainauslaatikkoon mistä tahansa, ja se voi myös linkata alkuperäiseen kommenttiin mistä tahansa. BBCode on paljon selkeämpi ja joustavampi muoto kuin puu.
Jos teikäläiset käyttävät modernimpia foorumeja, tulisi noita koodeja ikävä.
Se ei vain toimi.
Miten sitten saisi ilmoitukse sähköpostiin vastauksesta?
Samahan se on lainaako muiden tekstejä sitten yksinkertasesti laittamalla ne kohdat lainausmerkkeihin, hakasulkeisiin tai muuten osottaa että se on lainattu. Helpompaakin oikeestaan näin. Tuolla BBCodella ei taida pystyä lainaan kun yhtä viestiä ja kohtaa kerrallaan, joten tönkömpihän se on.
BBCodella pystyy kyllä lainaamaan useampia viestijä, ihan yksinkertaisella copypastella. Lainaa, laita ylös, lainaa taas.
Tämä Suomi24 in kyllä pahuksen vanhanaikainen kun ei ole BBCodea, sanon minä.
No niin, varsinaista poistamista odotellessa löysin tavan piilottaa kaikki plussat, miinukset ja peukkunappulat Suomi24:stä itseltäni.
Tuli ihmeen hyvä olo. Ommm.....
Peukuttelun suurin ongelma on se, ettei se ole hallittavissa. Jotkut ohittavat sen teknisesti. http://aijaa.com/3y2xWJ
Olen nähnyt paljon - lähinnä linukshihhulien taholta - peukutteluita, jotka eivät voi pitää mitenkään paikkaansa!
Peukuttelu joutaa pois koska sitä väärinkäytetään. Joissakin viesteissä on paljon plussia heti kun se on tullut palstalle.