stringi kuva

ahahah

kertokaas mitä tälle mun pepulle haluisitte tehä ja onkos sopiva...ne jutut vaan kiihottaa mua niin paljo...voitte saada jopa lisää kuvia ^^

39

6450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahahahah
      • Nainen.

        Tykkään näytellä itseäni alasti. Vaikka olen vanhempi nainen niin sringit jalassa moni nuori poika kiihottuu. Kun huomaa että seisoo niin otan sringit pois ja käsken naimaan. Se vaan on aina kivaa kun saa nuorta munaa.


      • potatos1
        Nainen. kirjoitti:

        Tykkään näytellä itseäni alasti. Vaikka olen vanhempi nainen niin sringit jalassa moni nuori poika kiihottuu. Kun huomaa että seisoo niin otan sringit pois ja käsken naimaan. Se vaan on aina kivaa kun saa nuorta munaa.

        Tuutko skypeen näytteleen itsees?


      • perde3

      • Mies ejakuloi to you
        Nainen. kirjoitti:

        Tykkään näytellä itseäni alasti. Vaikka olen vanhempi nainen niin sringit jalassa moni nuori poika kiihottuu. Kun huomaa että seisoo niin otan sringit pois ja käsken naimaan. Se vaan on aina kivaa kun saa nuorta munaa.

        niin tiedät varmasti saavasi elämäsi vertaisen kiinnostuneena minusta sinusta hänestä meistä teistä hänestä, oleta saavasi minut värähtelemään ... olen menettänyt poikuuteni, vaimoa kyseiseen ei ennättänyt, nykyisin niin oppii kaikenlaista mutta hyvin teet saadessasi seudun vapaana riehuvat pojat pois jäljittämästä minua, täällä virtaa nyt ejakulaatio virtaa ja elämässäni ei ole valmiina olohuoneessakaan ovea


      • älä klikkaa
        perde3 kirjoitti:

        Ole huoleti kaikki on kondiksessa tuossa!

        http://tinyurl.com/dh24s3x

        http://tilaus.aller.fi/kampanja/150N1461F0211


      • Naista arvostava

        Näyttävä naisellinen peppu . . Katselisin vaikka 24/7
        Jos löytyiskin nainen joka tykkää näyttää naisellisuuttaan ota ihmeessä yhteyttä
        kauniitrohkeat(at)yahoo.fi


      • Nainen. kirjoitti:

        Tykkään näytellä itseäni alasti. Vaikka olen vanhempi nainen niin sringit jalassa moni nuori poika kiihottuu. Kun huomaa että seisoo niin otan sringit pois ja käsken naimaan. Se vaan on aina kivaa kun saa nuorta munaa.

        jos oot kaunis niin muokin kiinnostaa sinua


      • LissuLesbo.
        Nainen. kirjoitti:

        Tykkään näytellä itseäni alasti. Vaikka olen vanhempi nainen niin sringit jalassa moni nuori poika kiihottuu. Kun huomaa että seisoo niin otan sringit pois ja käsken naimaan. Se vaan on aina kivaa kun saa nuorta munaa.

        Hyvä peppu. Kiva kuva. Lisää kiitos!

        http://tinyurl.com/syndett


      • älä klikkaa

      • Poika16v123
        Nainen. kirjoitti:

        Tykkään näytellä itseäni alasti. Vaikka olen vanhempi nainen niin sringit jalassa moni nuori poika kiihottuu. Kun huomaa että seisoo niin otan sringit pois ja käsken naimaan. Se vaan on aina kivaa kun saa nuorta munaa.

        Olen 16 v poika lähetä viestiä 0503799666


    • Jokapoika82

      Sitoa sut sänkyyn kiinni pylly pystyssä. Ja hellästi sivellä. Sitte siirtyä pieneen läpsyttelyy ja siitä kunnon piiskaa. Sen jälkeen melaa sisään niin että huudat kivusta sekä nautinnosta. Alotetaan vaikka näin.

    • vesku2

      WAU täydellinen peppu haluaisin mielelläni työntää munani sisään ja nuoleskella sun peppua ota yhteyttä [email protected]

      • huora oot

        Vitu ihraperse


    • pepun ihailija

      Pitäisi toki nähdä koko nainen, mutta jos tuo peppu on muuten kivassa naisessa kiinni, olishan tuo kivaa aluksi vähän läpsiä kevyehkösti sekä rutistella. Sormeni kävisivät välillä pimppasi päällä, stringien ollessa kuitenkin välissä.

      Pyytäisi sua käymään kontallesi ja sitten saisit itse valita haluisitko lisää läpsimistä, nyt jo vähän kovempaa. Sen verran kovaa, että pakaroihin saataisiin vähän väriä. Jos sellainen ei niin kiinnostaisi, kourisin hieman lisää keskittyen enenevissä määrin pimpan hyväilyyn. Saattaisin vähän näykkiä namipakaroitas.

      Lopulta ottaisin hitaasti stringisi pois ja ihailisin näkyä. Toki olisin välillä aiemmin voinut muutenki ihailla peppuasi ollessasi kontallasi. Levittäisin käsilläni kankkujasi ja nuolisin pimppiäsi takaapäin. Ottaisin sormia vähän mukaan ja laittaisin muutaman sisääsi. Toisella kädellä ottaisin housuni pois ja sitten saisitkin munaa, joka tässä kirjoitellessa alkoikin jo kovettumaan ;)

      • yöööökkkk

        Ruma palloperse joka työntää pahan hajusta paskaa


      • personal treineri
        yöööökkkk kirjoitti:

        Ruma palloperse joka työntää pahan hajusta paskaa

        Kuvassa on treenaamaton selluliitti peppu laitaisin ensiksikin sinun ruokavalion kuntoon ja kuntosalille sen jälkeen noin vuoden päästä kun tulokset alkaisi näkyä voisimme miettiä uudelleen mitä haluaisin tehdä.


      • alottaja
        personal treineri kirjoitti:

        Kuvassa on treenaamaton selluliitti peppu laitaisin ensiksikin sinun ruokavalion kuntoon ja kuntosalille sen jälkeen noin vuoden päästä kun tulokset alkaisi näkyä voisimme miettiä uudelleen mitä haluaisin tehdä.

        anteeksi vain mutta olen jalkapalloilia olen juossut vuosia painoindexini on 19 ja pakaroita treenaan helposti 110 kilolla :) muita ongelmia :)


      • come on!
        alottaja kirjoitti:

        anteeksi vain mutta olen jalkapalloilia olen juossut vuosia painoindexini on 19 ja pakaroita treenaan helposti 110 kilolla :) muita ongelmia :)

        Tilitä nyt noille velttomunille :)


    • potatos1

      Aikas kiva peppu, kyllä tohon

    • nainen/mies = vibra

      joo se on mullakin kuvia tässä, saunassa ja sänkyni alla ja lattialla asumattomassa huoneessa ja arvaa kuka ejakuloi

    • Lissustringi
    • alkonautti

      Toi ei vaan oo hyvä kuva

      • läski oot

        Mee Ny vittuu noitte läski perseittes kans vitu horo!!!!!


    • ewtawetae

      Kiva painauma

    • himonuolija

      Nuolisin sun peppureikää ensin joku 20min sen jälkeen "söisin" sun märkää emätintä ja taas peppureikää ja pakaroita oon nimittäin aivan hulluna just tollasiin täydellisen muotoisiin herkkupyllyihin

      • kusipäät

        Ai, oikeenko kellosta kattosit et jahas nyt täs on nuoltu paskasta persettä 20min. Voi vittu!!! Iha oikeesti painukaa ny vittuu jo!!!!!!! Kusiperse!!!


      • himonuolija
        kusipäät kirjoitti:

        Ai, oikeenko kellosta kattosit et jahas nyt täs on nuoltu paskasta persettä 20min. Voi vittu!!! Iha oikeesti painukaa ny vittuu jo!!!!!!! Kusiperse!!!

        kuules kusipää kyllä siinä samassa menis sunkin peräreikä vaikka pskaa täynnä onkin


      • haista vittu
        himonuolija kirjoitti:

        kuules kusipää kyllä siinä samassa menis sunkin peräreikä vaikka pskaa täynnä onkin

        Vedä sä runkkari ne pokäleet naamalle ja suksi suolle. Ketää ei kiinnostaisi sua vahdata.


    • Kelpaa_kyllä

      Kivalta näyttää =) mutta hieman häiritsevää ku vieres lukee että "Miltä ensimmäinen suomalainen Aku Ankka näyttää?" :DD

    • tehä?

      ”mitä tälle mun pepulle haluisitte tehä ja onkos sopiva”

      Eipä tuolle paljon voi tehä, ehkä silitellä ja pitää kiinni. Kyllä tuo on sulle ihan sopiva, pieni kiinteytys jumppaamalla saattaisi tehä hyvää muodolle.

    • Kokeile alaston suomi.com

    • Se halukas

      Käyttää suuta, repiä ehkä tuon alaosan auki tosta pitsiunelmasta, Ottaa sut kaikista mahdollisista asennoista mitkä vain on fyysisesti mahdollisia. Tätä varten ostin juuri vanhan painoksen kirjasta "Tuoksujen puutarha". Siitä niitä löytyisi.

    • oot ihana

      Laita ihmeessä lisää kuvia.

    • Nainen22.

      Ensin ottaisin tietenkin nuo stringit pois päältäsi, ja sitten nuolla lipittäisin molempia reikiä... T: Toinen nainen

    • tää on hyvä,,

      www.tv7.fi

    • piirtäsin

      siihen Kataisen kuvan

    • ahahahah

      kertokaa lisää nä on niin kiihottavia ahh

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5411
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      49
      2237
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2236
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      880
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      763
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe