Siivoojatytön kanssa

Sonninpoika

Olen jo oikeastaan parikymmentä vuotta kirjoitellut näitä seksinovelleja omaksi ilokseni. Ajattelin jakaa teille kokemuksen, joka liittyy vahvasti tähän harrastukseeni.

Minulla on itsenäinen työ ja oma työhuone eräässä isommassa firmassa. Aina silloin tällöin tulee sellaisia vähätöisiä päiviä, jolloin täytyy keksiä tekemistä. Tällaisina hetkinä olen saattanut joskus kirjoitella näitä seksinovelleja. Sinä aamuna oli pieni krapula päällä ja olin viihdyttänyt itseäni taas tarinalla. Tietysti tarinassa oli krapula ja panetti, kuten tässäkin tarinassa. Vähän ennen tarinan kliimaksia oli niin kova panetus päällä, että oli pakko käydä vessassa vetämässä käteen. Työpaikan vessassa on sen verran kävijöitä, ettei siellä ole aikaa sen kummemmin nautiskella. Piti varmistaa, ettei muita ollut vessassa ja ottaa sitten kalu käteen. Eipä siinä montaa vetoa tarvinnut suorittaa kun laukesin ja ruikin spermat vessanpönttöön.

Huojentunein mielin kävin hakemassa automaatista kolapullon ja piipahdin tupakalla samalla reissulla. Kun olin tulossa huoneeseeni, huomasin huoneen ulkopuolella siivoojan kärryt. Samalla kun avasin oven puikahti siivooja ulos huoneesta. Hän säikähti minua ja meni kasvoiltaan punaiseksi. Se oli mukava siivoojatyttönen, joka harvemmin käy konttorissamme tuuraamassa vakituista siivoojaa. Oltiin joskus miesten kesken juteltu tupakalla, että tuota kun pääsisi panemaan. Lyhyehköt punaiset hiukset, sellainen sotkukampaus. Ihanan pehmeän muodokas ja isorintainen. Hyvä pyöreä perä. Ikää ehkä 22-26, en osaa sanoa. Pukeutui yleensä, kuten nytkin, tummaan tiukkaan ohutkankaiseen paitaan, josta kuulsi läpi rintaliivit sekä tiukkoihin farkkuihin. Oikea namupala tällaiselle nelikymppiselle sedälle. ;) Minä sanoin hänelle, että anteeksi jos häiritsen ja että voisin tulla myöhemminkin. Hän siihen sitten, että ei mitään ja että hän oli jo ehtinyt siivota. Yleensä rempseä tyttönen oli kumman ujolla päällä.

Ei siinä mitään sitten. Menin työkoneen äärelle ja huomasin, jumalauta, että olin jättänyt koneen auki. Siinä tuijottelin omaa härskiä tekstiäni ja ajattelin mielessäni, että olikohan tuo siivoojatyttö ehkä juuri tämän vuoksi paniikissa kun törmäsi minuun. Ei helvetti, että hävetti. Rauhoittelin itseäni sillä ajatuksella, että ehkä tyttö ei kuitenkaan ollut lukenut koneeltani mitään. Luulisi, että hän yrittää suoriutua työstään nopeasti ja käy vauhdilla läpi huoneet. Sitten tajusin, että normaalisti koneeni lukittuu jos sitä ei käytä viiteen minuuttiin. Olin ollut poissa ainakin varttitunnin ja kone oli vielä auki. Tästä ei voinut vetää muuta johtopäätöstä kuin että se tyttö oli sittenkin piruvie lukenut tarinaani. Hävetti taas ihan mahdottoman paljon. Ajattelin, etten uskalla lähteä ulos työhuoneestani niin kauan kuin tyttö häärii toimiston tiloissa.

Pian oli pakko lähteä kuitenkin vessaan, sillä oli niin kova kusihätä. Se taas johtui aamulla nautitusta kahvista ja muista nesteistä sekä äskettäisestä käteenvedosta. Kuulostelin vähän, että missähän päin ne siivoojan kärryt mahtavat liikkua. Ei kuulunut mitään, joten rohkaistuin ulos huoneesta. Ajattelin, että jos tyttö tulee vastaan niin olen muina miehinä. Siinähän ne kärryt olivat, pomon työhuoneen luona ja ovi huoneeseen oli auki. Hilppaisin siitä ohitse, kunnes kuulin pomon huutavan perääni. Voi vittu, ajattelin ja käännyin takaisin päin. Tyttö tuli ulos ohitseni kantaen roskakoria ja vilkaisi ohimennen. Huomasin hänen naamansa hieman punoittavan. Oli vaikea kuulla mitä pomollani oli sanottavana kun samalla kuuntelin mitä tyttö touhusi takanani – ei sen kummempaa kuin tyhjensi roskakorin. Pian typykkä taas käveli ohitseni ja kumartui laittamaan korin takaisin pöydän alle. Jumalauta mikä perse! Pomo halusi jotain täsmennystä tekemääni raporttiin ja sanoin palaavani asiaan myöhemmin. Lähdimme tytön kanssa samaan aikaan huoneesta ja jäimme tyhminä sahaamaan siihen ovensuuhun kun kumpikaan ei osannut päättää kumpi menisi ensin. Minä sitten siihen jotain järkevää kuten ”naiset ensin”. Tämä typykkä sitten naurahti hermostuneesti ja meni käytävään naama punaisena. Sainpahan vielä kerran mahdollisuuden vilkaista tuota täydellistä perää.

Suuntasin vessaan ja pyörittelin jo mielessäni tämänaamuisen seksinovellini kliimaksia. Vessassa kaivoin jo taas paisumassa olevan mulkkuni esiin. Oli vaikea kusta kun oli puoliseisokki päällä. Nyt en voinut kuitenkaan alkaa runkkaamaan, sillä viereisessä kopissa oli selvästikin joku paskalla. Vetelin viimeiset kusitipat mulkustani ja ehkä vetäisin pari ylimääräistäkin vetoa. Mielessäni pyöri siivoojatytön keinahteleva perä ja pomppivat rinnat. Vessasta suuntasin totuttuun tapaan tupakkahuoneeseen. Tupakkahuone sijaitsee erään toimistomme käytävän päässä. Siinä on ikkuna käytävälle. Siinä poltellessani sitten katselin käytävälle kun huomasin tytön kääntyvän kulman takaa kärrynsä kanssa. Hän alkoi mopata käytävää ja liikkui perse edellä tupakkahuonetta kohti. Se oli niin hyvännäköistä touhua, että siinä poltellessani aloin samalla hieroa mulkkuani housujen päältä. Oli pakko sytyttää toinen tupakka perään kun kerrankin oli näin viihtyisät oltavat. Tyttö oli nopea liikkeissään ja kohta hän olikin aika lähellä. Mulkkuhieronta tuntui niin hyvältä, että olin laueta housuihini. Sitten tyttö oli päässyt jo tupakkahuoneen luo ja kääntyi yllättäen avaten tupakkahuoneen oven. Luoja että säikähdin. Tyttökin vähän säpsähti kun huomasi minut. Jätin käteni etumuksen päälle yrittäen tavoitella rentoa olemusta. ”Moi taas”, hän sanoi ja hymyili kohteliaasti. ”Kaipa mäkin voisin tässä tupakkatauon pitää”, hän sanoi ja istahti minua vastapäätä.

Voi vittu! Heitin jalkani toisen jalan yli muka rennosti ja yritin sillä peittää seisokkiani. Sormissani oleva sätkä oli palanut jo filtteriin asti. Mieleni ei tehnyt yhtään enempää tupakkaa, mutta oli pakko sytyttää kolmas tai lähteä pois. Enkä voinut nousta tuolista ilman, ettei seisokkini olisi jäänyt huomaamatta. Siispä kaivoin kolmannen tupakan askistani. Tyttö oli rempseän oloinen. Moppauksen aiheuttama hiki kiilsi hänen kasvoillaan ja hän pyyhkäisi hihalla otsaansa. Minä siinä sitten yritin aloittaa jutustelua siihen malliin, ettei paljoa maistuisi tupakka, mutta jostain syystä sitä aina vain on pakko poltella. ”Mullakin on vähän heikko olo kun tuli eilen juhlittua syntymäpäiviä”, hän sanoi. Minä onnittelin ja sanoin, ettei herrasmies utele ikää, mutta varmaankin parikymmentä täytit. Tyttö vilkaisi minuun silmät pyöreinä ja naurahti ja sanoi kiitos! Ei kuitenkaan kertonut paljonko oikein oli täyttänyt. ”Tänään tuntuu enemmänkin viisikymppiseltä”, hän sanoi hymyillen. Tilanne oli hieman outo, sillä minusta tuntui, että tyttö yritti flirttailla katseensa kanssa. Kerroin, että itsellänikin tässä oli hieman krapulantynkää ja että hän näyttää oikein raikkaalta enkä voisi mitenkään arvata hänen olleen edellisenä iltana juhlimassa. Tämän jälkeen poltimme tupakkamme kiusallisen hiljaisuuden vallitessa.

Seisokkini ehti laantua tupakan aikana ja nousin haukotellen ja sanoin joutuvani palaamaan töiden ääreen. Tyttö nousi myös ja taas yritimme tunkea samasta oviaukosta. Ohimennen käsivarteni hipaisi tytön rintoja kevyesti. Ajattelin, että menen huoneeseeni runkkaamaan ja laitan oven lukkoon.

Huoneessani laskeuduin koneen ääreen ja kirjoitin tarinaani kiimoissani nopean lopun. Luin tarinan läpi vielä kerran ja hieroin mulkkuani samalla housujen läpi. Samalla kuulin avaimen kääntyvän huoneeni oven lukossa. Klikkasin äkkiä tekstisivun piiloon ja käännyin niin, ettei etumukseni näkynyt ovelle. Tämä siivooja tyttö puikahti ovesta sisään ja laittoi oven perässään kiinni. Hämmästykseni oli suuri.

”Mun täytyy tunnustaa sulle yks asia”, hän sanoi. ”Mä luin sen sun juttus”, hän jatkoi. Mihinkähän tämä johtaa ajattelin kalu kovana. En osannut sanoa siihen mitään muuta kuin ”Niin…”. Sitten keksin kysäistä, että mitä hän piti siitä ja hän sanoi, että se oli oikein hyvä ja aidon tuntuinen tarina. Häntäkin panettaa krapulassa ja jos minuakin kerran panettaa niin käviskös nyt nopeasti sellainen. Ei jumalauta, en ollut uskoa korviani. En ajatellut sen enempää kun käänsin tuoliani niin, että pullotukseni näkyi ja avasin sepalukseni. Katselin kuinka tytön isot rinnat kenahtelivat kun hän napitti farkkunsa auki ja potki housut jalastaan. Nousin ylös ja potkin omat housut jalastani mulkkuni heiluessa paksuksi turvonneena. Menin tytön luokse ja hän nojautui valmiiksi selälleen pienelle kokouspöydälle nostaen jalkansa ylös haralleen. Kävelin muna pystyssä ja ohjasin mulkkuni suoraan hänen punaisille ja panetuksesta turvonneille häpyhuulilleen. Painoin hitaasti mutta varmasti mulkkuni tuohon tiukkaan, lämpimään ja liukkaaseen vakoon. Kumpikaan emme puhuneet sanaakaan toisillemme. Aloitimme rytmikkään panemisen kokouspöydällä. Tyttö keinutti lanteitaan mulkkuani vasten ja minä poika panin menemään. Ei saatana se tuntui hyvältä saada nuorta pillua pitkästä aikaa.

Ei siinä kauaa mennyt, enkä pahemmin ehkäisyistä kysellyt kun laukesin tytön sisään. Onneksi tyttö sai samanaikaisesti orgasminsa. Muutama hidas veto veltostuvalla mulkulla, kunne tytön pillu pullautti sen ulos sisältään. Katselimme hetken hikisinä toisiamme kunnes tyttö sanoi ”Kiitti, mä oon Sanna.” Esittäydyin Jormaksi ja kysyin käyttikö hän mitään ehkäisyä. ”Mulla on pillerit”, hän sanoi. Tyttö otti käsipyyhkeen ja pyyhki pillustaan spermat. Minäkin pyyhkäisin pahimmat limat mulkustani. Puimme nopeasti housut jalkaamme puhumatta sen kummempia. ”Nähdään”, sanoi tyttö ja poistu huoneestani. Sen jälkeen olen nähnyt tämän tytön vain pari kertaa kun hän on ollut tuuraamassa meillä. Olemme vaihtaneet merkitsevät katseet, mutta se on jäänyt vain siihen. Mutta ehkä vielä joku kerta… ;)

4

17586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Minä pidin tästä tarinasta. Se oli oikein miellyttävä ja ytimekäs. Lisää vain samanlaisia, jos lisää kokemuksia löytyy ;)

      • Sonninpoika

        Kyllähän lisää kokemuksia aina löytyy ;) Lisää juttuja tulee, kun kerkeän niitä tänne kirjoittelemaan.


      • Sonninpoika
        Sonninpoika kirjoitti:

        Kyllähän lisää kokemuksia aina löytyy ;) Lisää juttuja tulee, kun kerkeän niitä tänne kirjoittelemaan.

        Kävinpä juuri rekisteröimässä nimimerkkini ja täytyy sanoa, että onneksi näin tein. Tosin edellisen kirjoittajan kommentin voisin itsekin allekirjoittaa, mutta en ollut netissä tänään puolenpäivän aikaan, ellen sitten unissani ole käynyt täällä jättämässä kommenttia. Pikkuisen toivoisin rehellisempää meininkiä.

        Näitten novellien kirjoittelu antaa mulle itelleni mukavaa vipinää punttiin. En niihin sen vakavammin suhtaudu. Kuitenkin olis kiva, ettei kukaan samalla nimimerkillä tänne tarinoisi. En haluais pitää tiukkaa pipoa, mutta silti...

        Ja nyt sitten keskitytään taas siihen ihan itteensä. =)


    • japet

      sujuvaa ja sopivan kikkailevaa tekstiä, odotan lisää! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe