onko?? hirvee lihis himo
Grilli auki??
17
488
Vastaukset
- Pipariantero
On auki. Ihan normaalisti palvelee. Ihan auki. Auki.
- M..ulkku
Pösömolet eli plösö
- pippersnikeli
Veä ...tees pipariantero , muista rasvata ha haah haaa
- Aikamiespoika Haminasta
pippersnikeli kirjoitti:
Veä ...tees pipariantero , muista rasvata ha haah haaa
Se on totta luumäkeläiset on niitä aitoja runkkareita joku kyselee lihapiirakkaa niin luumäkeläisten vastaukset on vedä tumppuu muista rasvat, se on varmaan niin että moni teistä luumäkeläisistä on niitä aitoja tumputtajia ja haluatte auttaa siinä että toinen muistaa ja rasvat ? Ainut pipari on mitä olette nähneet oli äidin kerran saunassa ja muistikuvat on sen jälkeen olleet todella hatarat , muistakaa että eläimiin sekaantuminen on lailla kiellettyä uskoisin että myös Luumäellä jos en ihan väärässä ole vaikka varmasti teidän kunta sitä yrittää laillistaa en epäile yhtää vaikka menisi läpikin koko asia sen verta teitä lampaan vetäjiä olen sielä nähnyt joskus kun olen ohi ajanut Lappeenrantaa ...
- :)))))))
Aikamiespoika Haminasta kirjoitti:
Se on totta luumäkeläiset on niitä aitoja runkkareita joku kyselee lihapiirakkaa niin luumäkeläisten vastaukset on vedä tumppuu muista rasvat, se on varmaan niin että moni teistä luumäkeläisistä on niitä aitoja tumputtajia ja haluatte auttaa siinä että toinen muistaa ja rasvat ? Ainut pipari on mitä olette nähneet oli äidin kerran saunassa ja muistikuvat on sen jälkeen olleet todella hatarat , muistakaa että eläimiin sekaantuminen on lailla kiellettyä uskoisin että myös Luumäellä jos en ihan väärässä ole vaikka varmasti teidän kunta sitä yrittää laillistaa en epäile yhtää vaikka menisi läpikin koko asia sen verta teitä lampaan vetäjiä olen sielä nähnyt joskus kun olen ohi ajanut Lappeenrantaa ...
Itse vaikutat olevan asiantuntija.
- Yöntimo
:))))))) kirjoitti:
Itse vaikutat olevan asiantuntija.
Joo ei siinä tarvi asiantuntija olla että tajuaa et eläimiin sekaantuminen on rikos.
- :)))))))
Yöntimo kirjoitti:
Joo ei siinä tarvi asiantuntija olla että tajuaa et eläimiin sekaantuminen on rikos.
Mielnkiintoa vaikuttaa kuitenkin olevan vähän erikoisiin harrastuksiin....?
- Hamina
:))))))) kirjoitti:
Mielnkiintoa vaikuttaa kuitenkin olevan vähän erikoisiin harrastuksiin....?
Jaa en tiedä miten tässä tulee esiin harrastukseni jotka ovat postimerkkien keräys ja lintujen bongaus?
- Speedomies
Hamina kirjoitti:
Jaa en tiedä miten tässä tulee esiin harrastukseni jotka ovat postimerkkien keräys ja lintujen bongaus?
Voisiko joku nyt kertoa onko se meijeri grilli auki ? Niin halvalla ei saa mistään niin hyvää lihistä
- tenari
Speedomies kirjoitti:
Voisiko joku nyt kertoa onko se meijeri grilli auki ? Niin halvalla ei saa mistään niin hyvää lihistä
Sie voit tumputtaa siel otonas ihan rauhassa ...ja jos kysymykseen haluat vastauksen niin voi voi teini ei ole auki ..
- sairauden perikuva
Speedomies kirjoitti:
Kyllä olet sairas yksilö
- Mikä painaa?
sairauden perikuva kirjoitti:
Kyllä olet sairas yksilö
Ei sinuakaan näy nukuttavan.
- lihis
onks auki toisin äitin lihihselle
- Sun mutsi
Sun mutsi ei pääse... se ei saa nyt lomaa. Tuo kun on periytyvää..
- puovo
Väyrynen tarjoo tänään rillillä lihihsiä
- Boss
Älä ota enää
- ääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569