Eli nyt muutaman vuoden olen joutunut olemaan mukana tässä ärsyttävässä rumbassa. Äiti ihmettelee kuinka laskut suurenee ja antaa kuitenkin toisen lapsensa tilailla puhelimella 100€ edestä eikä sano mitään. Myöskin ties mitä lehtiä jne tilailee... ties mitä aina perinnässä. Itse olen siis ylä-asteella tällä hetkellä. Ihankuin sillä olisi jonkinlainen kilpi pään ympärillä kun koittaa puhua jotain järkevää... ei edes suostu vastatoimiin. Hänellä pitäisi olla varmaan joku edunvalvoja tms kun ei itse osaa hoitaa asioitaan?
Äiti ei ymmärrä ja osaa
turhautunut-
3
392
Vastaukset
- että silleen
Ja myöskin aina höpisee, kuinka joku kontrolloi hänen elämäänsä ja vie työt..
Muutenkin siis todella tyhmä. - Anonyymi
Ymmärrän
- Anonyymi
Koita saada hänet kuuntelemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744217
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans853926Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572458Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?652302Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik402013- 491889
- 1081793
- 561662
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551653- 611531