Eli nyt muutaman vuoden olen joutunut olemaan mukana tässä ärsyttävässä rumbassa. Äiti ihmettelee kuinka laskut suurenee ja antaa kuitenkin toisen lapsensa tilailla puhelimella 100€ edestä eikä sano mitään. Myöskin ties mitä lehtiä jne tilailee... ties mitä aina perinnässä. Itse olen siis ylä-asteella tällä hetkellä. Ihankuin sillä olisi jonkinlainen kilpi pään ympärillä kun koittaa puhua jotain järkevää... ei edes suostu vastatoimiin. Hänellä pitäisi olla varmaan joku edunvalvoja tms kun ei itse osaa hoitaa asioitaan?
Äiti ei ymmärrä ja osaa
turhautunut-
3
136
Vastaukset
- että silleen
Ja myöskin aina höpisee, kuinka joku kontrolloi hänen elämäänsä ja vie työt..
Muutenkin siis todella tyhmä. - Anonyymi
Ymmärrän
- Anonyymi
Koita saada hänet kuuntelemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857034- 353781
- 443298
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402522- 2052240
- 1222182
- 402182
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292109Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241828- 401709