Olen eronnut lasteni isästä ja lapsillani on erisukunimi kuin minulla, tarvinko jotain todisteita, että lapset ovat minun? 14 ja 15vuotiaat, että osaavat kyllä itse sanoa, että olen äiti. Minulla on yksinhuoltajuus ja lapsillani on passit.
mitä amerikkaan jos erisukunimi
3
111
Vastaukset
- google!
Jenkeissä on kaikenlaista hassua. Jos haluat varautua asiaan paremmin, hanki paperilappu joko yksinhuoltajuudesta tai lasten isän kirjallinen vakuutus:
Tää on Yhdysvaltain tullin sivulla:
https://help.cbp.gov/app/answers/detail/a_id/268/~/children---child-traveling-with-one-parent-or-someone-who-is-not-a-parent-or
Jenkit-Kanada tai jenkit-Meksiko on sellaisia rajoja, joissa varsinkin ollaan tarkkoina, muistaakseni Meksikossa ei pääse rajan yli ilman kys. todistusta.- kaikkea sitä
oliko kysyjä menossa Meksikoon...EI
- kokemusta on
kaikkea sitä kirjoitti:
oliko kysyjä menossa Meksikoon...EI
Joo, mutta TSA on tarkka. Ne erikseen kysyy usein lapsilta sukulaissuhteista, ja jos lapset ei osaa enkkua, voi tulla paniikkia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882