Etsin kavereitä matkalle Amerikkaan, eli siis haluan jäädä sinne vakituiseen elämään (siis jäädä sinne pysyvästi), oon 19 vuottias venäjä-ranska-sveitsilainen, asun Helsingissä (Töölössä).
Eli suunitelmani on semmoinen : Mennä (New Yorkiin tai Los Angelesiin) tammikuussa 2015 ja haluan löydä työpaikan sieltä, olen ahkera ja reipas, ja olen tottunut muuttamiseen. Tykkään ottamistä haasteitä, haluan löytyä joku, joka halua asua USAssa kuin minäkin.
Oletko uhka rohkea? Haluatko asua Amerikkassa? Oletko Ahkera ja reipas?
Oletko kiinnostanut asiasta?
[email protected]
Terveisin,
Alexander Ferre
Etsin kavereitä jotka haluavat mennä Amerikkaan asumaan
Amerikkan Unelma
1
916
Vastaukset
- z<<<<<
moi....väärä palsta tää käsiuttelee etelä-ameriokkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645