Kehtaako sitä enää

uin alasti

En tykkää käyttää uimahousuja, märät uimahousut tuntuu inhottavalta jalassa ja muutenkin on paljon kivempi olla ihan alasti uimarannalla. En oikein tiiä kehtaako sitä enää olla ens kesänä ilman uimahousuja kun on nyt jo 12. Jo viime kesänä tytöt naureskeli joskus mulle kun olin ilman uikkareita. Ei se mua haitannut mutt alkaako sitä nyt olemaan jo liian vanha olemaan nakupellenä?

40

1612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nou nou

Mielestäni olet jo liian vanha uimaan varsinkin julkisilla uimapaikoilla alasti, koska se saattaa ahdistaa joitain.

• uin alasti

niin no kyllä mä tiedän että harva saman ikäinen on enää alasti uimarannalla kun niitä nolottais mutta oon kai sitten poikkeus, kun mua ei nolota yhtään olla nakuna vaikka paikalla olis tyttöjä. Ei kukaan oo koskaan tullut sanomaan että pistä uikkarit jalkaan joten en usko että jotakin ahdistaa jos uin alasti, usein mua luullaan paljon nuoremmaksi kun oon niin pienikokoinen.

• Henriikka Hopo

Riippuu ihan siitä missä ollaan. Helsingin Hietsussa voit herättää pahennusta, mutta jos olet niin onnekas että on oma mökkiranta niin siitä vain! Itsetunto ainakin tuntuu olevan kunnossa jos tyttöjen nauru ei haittaa. (Minä parikymppinen lupaan etten naura jos satun näkemään jonkun sun ikäisen alasti rannalla.)

• saImiakkisaIuki

Rohkeasti vaan! Lakikaan ei taida suoraan kieltää.

• uin alasti

Kiva että joku ymmärtää, en edes käy missään kauheen isoilla uimarannoilla

• en ymmärrä

No mitä h3lvettii oikeesti. Alasti uimas ja viel julkisil paikoil. Voi saattanaaa!! :DD ps. aika noloo!

• saImiakkisaIuki

Noloo kenelle? Itsellesi kun ei oma rohkeus riitä? :-)

• Samamieli
        saImiakkisaIuki kirjoitti:

Noloo kenelle? Itsellesi kun ei oma rohkeus riitä? :-)

Burrrrrrrrrrrrrrn!
        :DDD

• sama täällä, 13 v

Kyllä kehtaa. Ainakin täällä meidän kylän rannalla viime kesän helteillä, oli karvatonta ja karvaistakin pippeliä ja nättejä nuoria tisuja. Ja oli yhteishenkee!!!

Mut enpä kerro missä ettette tuu kesällä häiritsemään.

• Tyttö, 16

Musta on hienoa kun poika kehtaa.

• uina alasti

Kiva että tyttökin sanoo ett toi on okei, näyttäis ett useimmat muutkin ajattelee noin ainakin näitten viestien perusteella, meen varmaan vielä ens kesänäkin nakuna uimaan.

• pashat

Suomi on ihme jeesustelu maa tässäkin asiassa. Venäjällä ja muutamissa välimeren maissa on ihan normaalia että käydään alasti uimassa.

• molempihyvä

Jos joku tykkää käydä ilkosillaan uimassa niin mikäs siinä, ei se tavalla tai toisella edes häiritse. Eikä siinä ole mitään naurunaihetta, samanlailla sitä käydään mökillä ilkosillaan saunasta uimassa. Ja jos joitain huvittaa tirkistellä niin siinä sitten tirkistelevät jos siitä sitten jotain iloa irti saavat.

Mutta onhan julkinen uimaranta tietysti aina vähän toinen asia kuin mökkirannat, jos siellä tuollanen 12v heiluu ilkosillaan. niin voii tietysti jokunen tuntea olonsa epämukavaksi. Toinen asia on sitten joku alta parivuotias pikku naapero. Tässä kun siis ei ole kyse mitenkään kehtaamisesta, vaan ympärillä olevien ihmisten huomioon ottamisesta.

• hääh

No saa olla aika herkkänahkainen jos tuntee ahdistusta tuollaisesta. Eiköhän se ennemminkin herätä huvitusta jos tuon ikäinen poika on vielä kilukallena. Ymmärrän kyllä jos tytöt kikattelee.

• kkook

Antaa mennä vaan, luulis ettei toi nyt tyttöjäkään haittaa.

• siitä vaa;)

Ei se oo noloo. Tytöt tykkää ;)

• samamieli

Niin tekee :)
        terveisin tyttö

• H:n kaupungissa

Siitä vaan. Ja ku vedät esinahan taakse ni tytöt tykkää vielä enemmän.

• ihan normaalii

Eihän tossa ole mitään omituista, ainahan pojat on halunnut esitellä pippeleitään tytöille ja tytöistä on varmaan vaan hauskaa.

• vaapp

Pojat voi olla vielä ilman uikkareita mutta tytöt ei

• saImiakkisaIuki

No mikäs sen estää? Sinäkö?

• Ei ei ei ei
        saImiakkisaIuki kirjoitti:

No mikäs sen estää? Sinäkö?

Ei tollei saa alasti kekkuloida! Minä käyn suihkussakin vaatteet päällä vaikka asun yksin.

• huohhhh

Ai tytöt ei voi olla? Keksitkö ton ite, vai ite?

• vaapp

Tosiasiat sen estää että tytöt ei vaan voi enää tossa iässä pelehtiä ilkosillaan, tytöt kehittyvät aikaisemmin kuin pojat. Nudistirannat on asia erikseen mutta yleisellä rannalla ei vaan voi.

• sama täällä, 13 v

No riippuu vähän siitä missä ollaan ja siitä kehtaako. Mullakin on käsitys että laki ei sano asiaan mitään, kunnan järjestyssääntö voi tietysti sanoa jotain ainakin isommissa kaupungeissa. Lainaan itteeni tuosta ylempää: Ainakin täällä meidän kylän rannalla viime kesän helteillä, oli karvatonta ja karvaistakin pippeliä ja nättejä nuoria tisuja. Ja oli yhteishenkee!!!

Mut enpä kerro missä ettette tuu kesällä häiritsemään.

• renegade.

Vaapp, perustelisitko, mitkä "tosiasiat?" Palstan sheriffi poistaa viestejäni toistuvasti, joten kannattaa vastata suht nopeasti, tai kysymykseni poistetaan.

• vaapp
        renegade. kirjoitti:

Vaapp, perustelisitko, mitkä "tosiasiat?" Palstan sheriffi poistaa viestejäni toistuvasti, joten kannattaa vastata suht nopeasti, tai kysymykseni poistetaan.

No johan sen sanoo järkikin. Useimmilla tytöillä on tuossa iässä jo rinnat ja alapään karvoitus.. Muutenkin ei vaan katsota soveliaaksi että vähänkään vanhempi tyttö olisi enää nakuna.

• vaapp

No ootte varmaan ollut jonkun oman porukan kesken ja rannalla ei ole ollut muita, mutta ei varmaan kukaan tuon ikäinen tyttö ole ilman uimapukua ns normaalilla rannalla tai korkeintaan on yläosattomissa.

• jos kehtaa

Jos itsetunto kestää tollasen niin eihän siinä mitään. Itekkin olin melkein yhtä vanhana alasti rannalla. Loppu siihen kun kerran lauma suunnilleen samanikäsiä tyttöjä tuli naureskelemaan ja sanomaan pienestä pippelistä. Kävi itsetunnolle ja sen jälkeen aloin käyttää uimahousuja.

• helle nyt

Nyt on niin kuuma että ei muuta kun uikkarit vaan pois. Onhan tuolla uimarannoilla jo näkynytkin aika monia tissejä paljaana. Kyllä sinne aina yks kilukalle mahtuu sekaan.

• HYI HYI

HYI mä ainakin lähtisin heti rannalta pois ja kertoisin kaikille susta! ja tulisin myös sanoon päi naamaa että housut jalakaa ! TOIVOTTAVASTI ETTE OO TOSISSAAN! T.14V TYTTÖ

• Tolvana 15v

Minusta on mahtavaa jos ootte tosisaan! Tää keskustelu teki mut niin iloseks että taidan mennä itekki ens kesänä alasti uimaan, jos vielä kehtaan :D
        T. 15V TYTTÖ

• Tolvana 14v
        Tolvana 15v kirjoitti:

Minusta on mahtavaa jos ootte tosisaan! Tää keskustelu teki mut niin iloseks että taidan mennä itekki ens kesänä alasti uimaan, jos vielä kehtaan :D
        T. 15V TYTTÖ

PS. Yolo :::::D

• ghhhj
        Tolvana 15v kirjoitti:

T. 15V TYTTÖ

Mukavaa kun jokin tyttökin haluaisi uida alasti yleisellä rannalla. 15 v tytöillä kyllä normaalisti jo tissit kasvaneet ja karvoitus päällä. Toki ne pimppikarvat voi ajaa pois niin näyttäisi vähän nuoremmalta eikä ehkä herättäisi pahennusta

• miten häiritsee

Häh, mitenköhän se sua voi häiritä jos joku sua nuorempi poika juoksentelee karvaton pippeli paljaana.

• ei haittaa

Toisille alastomuus on jokin tabu,eivät itse koskaan oo alasti kenenkään nähden.

Minua ei haittaa vaikka minkä ikäiset,sukupuoleen katsomatta olis nakuina uimarannoilla.
        Itsekin voisin olla,mutta ikää jo sen verran,että varmasti joku tulis sanoon.

• dfawF

Hahhah luorsi dellaa kaikki mun asialliset viestit. Saisko perustelut? Tiedät kyllä, kuka olen.

• musta voi olla

Riippuu varmaan vähän siitä kuinka kehittynyt on, jos ei karvat vielä kasva niin mun mielestä voi ihan hyvin olla nakuna, silloinhan sitä on vielä ns aika pikkupoika.

Itsekkin olin joskus pippeli paljaana rannalla vaikka kivekset oli jo laskeutunut mut ei ollut karvat vielä alkanut kasvaa ja ei haitannut tyttöjä tai naisia yhtään. Vainkerran kävi niin että pari samanikästä tyttöä tuli tuijottamaan siihen ihan lähelle ja supisivat keskenään.

• Anonyymi

Mä Oon 13 vuotias kenialais poika uin alasti aina rannalla on kiva uida alasti pippeli paljaana oon tottunu olemaan alasti.pikku pojasta asti

• Miten onnistuitkin "sattumalta" taas kaivamaan yhden pippeli paljaana ketjun näkyville viiden vuoden takaa...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      34
      3213
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      160
      2254
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      137
      1743
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1341
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      37
      1115
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      261
      1036
    7. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      200
      950
    8. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      79
      919
    9. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      54
      895
    10. Mitä toivot

Siis mikä olisi parasta loppuelämäsi kannalta mitä sinulle tapahtuisi nyt?
      Sinkut
      97
      821
    Aihe