Aihe liittyyTämä viikkoSeuraavat viikot
Matkapuhelin asiakaspalvelu 0 kpl 0 kpl Varaa aika
Laajakaista ja TV asiakaspalvelu 0 kpl 0 kpl Varaa aika
Kotipuhelin asiakaspalvelu 0 kpl 0 kpl
Onko liikaa valituksia, kun ei aikoja saatavilla?!!?
NAURETTAVA yhtiö ja mielievaltaisia lskuja, vaikka ei edes puhelinta käytä! Halunnut katkaista yhtiön jo kauan, ei näytä onnistuvan!
SONERAN ajanvaraus ei toimi
2
186
Vastaukset
Moro moro,
Ajanvaraus on todella suosittu kanava ja se on ihan totta että ajat mitä sinne lisäämme menevät kaikki nopsasti :)
Lisäilemme vapaita aikoja ns. pompseissa, ei päivittäin. Seuraavat vapaat ajat tulevat kalenteriin taas ihan hetkenä minä hyvänsä, kannattaa seurailla :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- kohtaentinen
"Lisäilemme vapaita aikoja ns. pompseissa, ei päivittäin. Seuraavat vapaat ajat tulevat kalenteriin taas ihan hetkenä minä hyvänsä, kannattaa seurailla :)"
Tämä ilmoitus on 4.4.2014!!!!
Jo on ihme "pompseja", mikäli vuosikausia kestää! Soittamaan en ryhdy - maksaa maltaita
t. monivuotinen asiakas - yksi vuotuinen sopimus päättymässä ja haluaisin tietää, mitä vaihtoehtoja on / vai on tarjolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748367Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182028- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201949Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381861Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 431495
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246