168cm pituus ja paino 58kg, miehet muka hyväksyy et on vähän pyöreä?
Ihannemitat naiselle,
62
308
Vastaukset
- ...
Kaikki riippuu painojakaumasta.
Painoa kiloina saa olla aika paljonkin,jos se on painottunut perceeseen ja tisseihin. Paino mahassa ja alleissa, ei hyvä.
=DW=- ällitälli
Yli kuusikymppinen ei ole enää ihnnemitoissa. Jos onkin mielestään niin jossain päin roikkuu. Eipä silti, en katso että ikäisemme tarvitseekaan kilpailla kolmekymppisten kanssa, se on vain säälittävää.
- posari
lusiina kirjoitti:
Entäs miehillä? Mihis ois suotavaa olla painojakauma asettunut :)?
Hauikseen, pohkeisiin... :)
posari kirjoitti:
Hauikseen, pohkeisiin... :)
Nii, minä olenkin aina ihaillut paksupohkeisia miehiä :).
- Paha Lilli
Joo ja jos miehellä roikkuu siellä haarovälissä 24/7 niin ei hyvä:(
- posari
lusiina kirjoitti:
Nii, minä olenkin aina ihaillut paksupohkeisia miehiä :).
Niin, minäkin katon potkupalloo kun lähikuvissa näkyy pohkeet :))
- Pehmeä jänis
Paha Lilli kirjoitti:
Joo ja jos miehellä roikkuu siellä haarovälissä 24/7 niin ei hyvä:(
Näillä kymmenillä tahtoo roikkua...
posari kirjoitti:
Niin, minäkin katon potkupalloo kun lähikuvissa näkyy pohkeet :))
Paksupohkeisen häytyy olla Hyvä Mies :).
- säärinen..--
lusiina kirjoitti:
Paksupohkeisen häytyy olla Hyvä Mies :).
Ja paksu, eihän mitkään ruikulisääret jaksa kannattaa isoa miestä ja mahaa.
- Luulisin näin
lusiina kirjoitti:
Entäs miehillä? Mihis ois suotavaa olla painojakauma asettunut :)?
Veikkaan että vitjamuniin. Löysään vatsanahkaan ja olemattomaan hauikseen.
säärinen..-- kirjoitti:
Ja paksu, eihän mitkään ruikulisääret jaksa kannattaa isoa miestä ja mahaa.
Onko paksupohkeinen aina paksumahainen?
- posari
lusiina kirjoitti:
Onko paksupohkeinen aina paksumahainen?
Ei, kun paksupohkeisille saattaa kasvaa myös paksut reidet :))E
posari kirjoitti:
Ei, kun paksupohkeisille saattaa kasvaa myös paksut reidet :))E
Nii, sitten saa kävellä kahtapuolen ja appelsiinit kainalossa :).
- posari
lusiina kirjoitti:
Nii, sitten saa kävellä kahtapuolen ja appelsiinit kainalossa :).
Aamun veriappelsiineja katselin ihan uusin silmin :))
posari kirjoitti:
Aamun veriappelsiineja katselin ihan uusin silmin :))
Aina oppii uutta kun saa elää :)
- ihan sopiva
http://www.bmi.fi/?h=168&w=58
168 cm normaali paino on 52.2 - - mitä mieltä muut
Oonko pyöree?
161cm ja 87kg.Painoindeksisi 33.6, joten bmi:n mukaan olet merkittävän lihava.
Ikääntyneillä ihannepainoindeksi voi olla jonkin verran suurempikin, mutta tarkkoja ohjearvoja ei ole olemassa. Painoindeksi voi olla kohonnut myös lihaksikkuuden takia.- Vähän kärjistäen
Pöydän alle sovit seisomaan mutta et makuulle...
Aloittaja on ihan OK paitsi jos se painonjakautuma ei ole pahasti pielessä.
Mistähän tuollaisen löytäisi ja saisi napattua kiinni...? - aa aa allin lasta
Vähän kärjistäen kirjoitti:
Pöydän alle sovit seisomaan mutta et makuulle...
Aloittaja on ihan OK paitsi jos se painonjakautuma ei ole pahasti pielessä.
Mistähän tuollaisen löytäisi ja saisi napattua kiinni...?Varmaan kannattaa katsella puolta itseään nuorempia, jos ainoa kriteeri on paino.
- 23456
aa aa allin lasta kirjoitti:
Varmaan kannattaa katsella puolta itseään nuorempia, jos ainoa kriteeri on paino.
Yksi 'ikäläinen' ilmoittautuu. Vaan ei ole vapaa, kosijoita olisi jonoksi asti...
En paljoa juksannut! Aprillipäiväkin lähellä :)))
- posari
Ihmettelen tätä aloitusta. Onko tämä suunnattu kyselyksi miehille koskien heidän naismakuaan?
Naisena, en ole koskaan arvottanut itseäni miesten makujen mukaan, vaan ollut sellainen, mllaisena itse viihdyn. - mun mielestä
Tässä iässä ei oo väliä kohan kasassa pysyy
- onko tämä pyöreä
ihmettelein vaan tuota kyselyn tulosta eräällä sivulla, sillä minusta nuo mitat ei ole edes pyöreyttä..itse olen huomattavasti pyöreämpi..
- Tyyne Tavallinen
Mies voi loukata todella pahasti. Olen indeksien mukaan vielä normaalipainoinen, mutta vatsan puolella nahka vähän venynyt lastensaannissa. Mies tunnustelee sormiensa välissä paljonko on rasvaa. Jos suhde oli kiinni mahanahoista, niin siihen se loppui, en halunnut tavata enää.
Muuten kaikki oli hyvin tuntui ihan mukavalta mieheltä, mutta tuosta meni herne nenään.Heh, anna tunnustella, minusta lähinnä huvittavaa. Onpahan minullekin sanottu puristellessa et onko tämä kaikki minun :).
Jos itse olet olemukseesi kutakuinkikaan tyytyväinen, kanna itsesi ryhdillä.
- onko tämä pyöreä
tai voishan sitä miestäkin puristella ja kysyä, missä lihakset :)
No mutta, minähän olen ihan sopivan painoinen, pituutta vain on hiukan liian vähän. Hyvin on hyväksytty, enpä tosin ole juuri kysellytkään.
Juu miekin voisin anoa valtiolta korvauksia kun rakensi maanitien liian lähelle miun persusta.
- henrjii
sehän on hyvä, että painoa on kylliksi, pituutta voi lisätä esim. seisomalla jakkaralla, painoa ei saa lisää kun syömällä, ja se on kallista.
henrjii kirjoitti:
sehän on hyvä, että painoa on kylliksi, pituutta voi lisätä esim. seisomalla jakkaralla, painoa ei saa lisää kun syömällä, ja se on kallista.
Näinhän se on, painoa on omiksi tarpeiksi ja voisi siitä muutaman kilon jollekin lahjoittaakin.
Jakkaraa ei kyllä viitsi mukana kantaa, mutta katse etsii, hakee ja ehkä löytääkin, vaikka puupölkyn, jonka päälle kipuaa pitemmältä näyttääkseen. Seurasta riippuen, kaikkien kanssa ei onneksi tarvitse lisäpituutta hakea.
Kiitos vinkistä. :)lusiina kirjoitti:
Juu miekin voisin anoa valtiolta korvauksia kun rakensi maanitien liian lähelle miun persusta.
Onko kaksi liian vähän ryhmäkanteeseen.. :)
- onko tämä pyöreä
vielä, siksi ihmettelin kun 168cm ja 58kg on muka pyöreä miesten mielestä,sehän on solakka tai jopa laiha mielestäni..
- Nolo Kai
Tuollainen olisi sopiva minun kainalooni...
Vaan on niillä jo muut kainalot katsottuna... - 58+169+68
Nolo Kai kirjoitti:
Tuollainen olisi sopiva minun kainalooni...
Vaan on niillä jo muut kainalot katsottuna...Äläs menetä toivoa. Maailma muuttuu, Eskoseni...
- ::::::
Sinähän olet hoikka, painan paljon yli 65 ja saman mittainen.
Ole onnellinen kauneudestasi. - aivoitoi
Voi ziisus, mitä yksisilmäisyyttä, Miehet sitä, naiset tätä. Ihmiskunta ei ole mikään vakio. Meidän ikäisellemme jo suodaan terveydenkin takia muutama ylikilo nuorempia enemmän.
Voisin tajuta aloituksen, jos tekijä on 16 .
Johan laulukin sanoo: Jokaiselle joku on kai rakkain.
Minulle on korvien väli tärkein ihmisessä. - Ihannemitoissa
Minun naiseni on tuon kokoinen ja brunettikin vielä.
- punarintasatakieli
Minä olen sopivan kokoinen. On paljon miehiä, jotka ovat hulluina meihin lihaviin naisiin. Olen 169 cm ja painan 116 kg. Ei minun tarvitse yksin nurkassa istua kun lähdemme ystävättärieni kanssa iltaa istumaan. Ei ole miehistä puutetta ei hyväksynnästä kotonakaan mies ja kolme teiniä. Pizzaa ja coca colaa, hampurilaisia ja lohkoperunoita.
- eiteemitään
Joka painoluokalle on ottajansa ja antajansa.
Toivottavasti et ole opettanut lapsillesi noin epäterveellisen dieetin.
Meillehän on jo sama, mitä syömme.- punarintasatakieli
Meillä syödään kotiruokaa, ei pizzaa ja hampurilaisia päivittäin. Mieheni on 185 cm 70 kg poikani isäänsä tulleet solakoita urheilijoita, prinsessa soma ja sopusuhtainen 15-vuotias.
- eiteemitään
punarintasatakieli kirjoitti:
Meillä syödään kotiruokaa, ei pizzaa ja hampurilaisia päivittäin. Mieheni on 185 cm 70 kg poikani isäänsä tulleet solakoita urheilijoita, prinsessa soma ja sopusuhtainen 15-vuotias.
Itsepä hampurilaisistasi kertoelit.
- punarintasatakieli
eiteemitään kirjoitti:
Itsepä hampurilaisistasi kertoelit.
Kerroin virtuaalisadun ja sinä uskoit. Palstalla eletään virtuaalielämää ja kerrotaan satuja. Aloittajakin on todellisuudessa 167 cm pitkä ja 60 kg painava. Kaikissa saduissa tuppaa olemaan muutama kilo/cm virhemarginaali.
- ,--,
punarintasatakieli kirjoitti:
Kerroin virtuaalisadun ja sinä uskoit. Palstalla eletään virtuaalielämää ja kerrotaan satuja. Aloittajakin on todellisuudessa 167 cm pitkä ja 60 kg painava. Kaikissa saduissa tuppaa olemaan muutama kilo/cm virhemarginaali.
Yhtä hyvin voi jokainen pitää toista viestiäsi taruna.
- velikulta
,--, kirjoitti:
Yhtä hyvin voi jokainen pitää toista viestiäsi taruna.
Taruahan nää tarinat täällä ovat, muunneltuja totuuksia enimmäkseen.
Höpsö täällä totuuksia puhuu.
Kyllä 60 saa olla mieluummin painoindeksin yläkantissa. Itse olen kurjan näköinen jos pituus ja paino olisivat samat kuin aloituksessa.
- onko.lihasta?
Ni-iin?
Ihannemitat naiselle? (Ja miksei miehellekin).
Pituus: riittävä että pääsee ilman apua tuolille istumaan. Ei niin korkea ettei pääse sisälle oviaukoista kumartumatta.
Paino: riittävä että jalat tallaa maan pintaa.
Älykkyysosamäärä, empatian kyky ja aito rakkaus lähimmäistä kohtaan: niitä ei voi mitata ja ne on ne tärkeet mitat.- sairaita asenteita
Ei ole pyöreä, vaan hoikka. Nuorikin ihminen on noilla luvuilla hoikka.
6kymppisten ikäluokassa on aika paljon sitä, että nokitaan ja muistutetaan ikätovereita siitä, että nämä eivät ole riittävän hyviä. Mistä sellainen mahtaa johtua? Ovatko jotkut kanssaihmiset liian tyytyväisiä itseensä ja elämäänsä, ja kaiken kukkuraksi ihan ilman " pätevää" perustetta? Pitääkö heidät tiputtaa maan pinnalle? Onko itsearvostus piirre, joka pitäisi saada sitä kokevalta pois? Jos kaikki ihmiset ympärillä ovat arvottomia ja huonoja, kenenkään ei tarvitse olla kateellinen ja kokea alemmuutta. Jos tarvitsee ympärilleen kanssaihmisten huonoutta, niin silloin menee henkisesti todella huonosti.- näkijä, kokija
Jos ihminen on tyytyväinen itseensä, ei hänellä ole mitään tarvetta halveksia saati alentaa muitakaan.
Täytyy olla sisimmässään epäonnistumisen tunnetta, ja epävarmuutta, jos pitää korostaa omaa ihanuutta ja arvostella muiden huonoutta.
Niin minä asian näen.
- Pirre*
Hittiäkö se kelleen kuuluu minkä kokoinen on, voi hyvät hyrinät sentään, jos ihminen on itse tyytyväinen mittoihinsa, se riittää...näitä ukkoja nyt orjailemaan..pyh!
Tällä iällä saa olla onnellinen kun saa olla terve, tai ainakin melkein.- henrjii
niin se on hyvä jos kirves pysyy kädessä
- Pirre*
henrjii kirjoitti:
niin se on hyvä jos kirves pysyy kädessä
henri, kyl mie sen kirveen antaisin mielelläni ns. vahvemmalle astialle, mutku jne..
- indeseksiä HJ.
Olisiko kesän lähestyminen saanut vanhemmankin kansan tarkkailemaan omaa kehoaan. Kevät on tunnetusti laihdutuskuurien aikaa. Jos tuntuu, että painoindeksi ei ole kohillaan sen voi korjata kurittamlla itseään. Kello 18.00 jälkeen vain raanavettä. Ruokatottumukset uusiksi ja annokset puoleen siitä mitä ne ovat olleet. tulosta alkaa syntymään hyvin pian. Se on aina ylensyöntiä jos lihoo. Liikkuminenkaan ei laihduta jos lenkiltä ryntää jääkaapille.
- -.-
Isot purjeet ja mahtava hanuri.
Australialaiset tutkijat ovat esittäneet tutkimustuloksiaan, joissa todetaan, että painoindeksi 27,5 olisi ikääntyneelle ihmiselle hyvä tavoitearvo, JOS haluaa elää vanhaksi ja säilyttää toimintakykynsä.ei kannata laihduttaa liikaa. Pieni lihavuus tarjoaa parempia päiviä pitempään, kun muistaa liikkua ja elää muutenkin terveellisesti.
Mielestäni pieni pyöreys on parempi vaihtoehto, eikä nahkakaan rypisty roikkuvaksi. Ilman lihaksia ei pärjää, joten kannattaa pitää niistä huolta. ;) Oma näkemykseni omasta toivepainosta on tosin ollut hieman tuon painoindeksin määrittelemää alhaisempi.
Jos kiinnostaa, tässä on yksi linkki: http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/tutkimus-pulskat-vanhukset-elavat-pidempaan/
Mitä te olette? Kannattaako uskoa?- BMI ei kerro
Pituuteni on vaivainen 156 cm ja painoni vaihtelee 60-62 kg. Omin v-vartalotyypin. Monien mielestä näytän sopusuhtaiselta.
Eli ei pidä uskoa Bmi-indeksiin. Ulkonäkö kertoo paljon peilissä.
Mieluummin pieni pyöreys, jossa iho on vieläkin sileä. Laihan iho taas ryppyinen.
Mutta ei voi tietää koskaan, jos katsoo toista ihmistä, onko takana sairaus...
Kaikki on suhteellista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661