Tekninen häiriö Suomi24 Postissa

Hei!

Tällä hetkellä Suomi24 Postissa on valloillaan tekninen häiriö, joka aiheuttaa sen ettei Postin etusivu aukea vaan jää tyhjäksi.

Olemme kuitenkin tietoisia tästä ongelmasta ja korjaamme sitä parhaillaan.

Kiitoksia aktiivisille käyttäjillemme, jotka ottivat meihin pikaisesti yhteyttä ilmoittaakseen ongelmasta. :)


Terveisin,

Suomi24 Ylläpito - Martta

37

2066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle tulee mainoksia ja roskapostia. Olen rastittanut ja koettanut poistaa ne "poista"-toiminnalla siinä onnistumatta. Johtuuko se mahdollisesti ongelmista Suomi24:n postiosiossa joita on ollut viime aikoina ?
      Entä miten saisi suodatettua kokonaan roskapostin pois ?

      • eräät

        mainokset voi estää AdBlock lisäosalla


    • täti

      Minulla on näitä ongelmia ollut jo pitkään.Päivällä ei juuri kannata yrittää avata postia!
      Pikaista korjausta toivoen käyttäjä

      • Samaa, ollut tällä viikolla aika paljon noita ongelmia, nyt ei aukea ollenkaan.


    • Mihin on hävinnyt koko sivun poistovalinta, kun mainokset täyttää koko postin? Saisi nopeammin perattua rikat pois!

    • hermot menee......

      Te saatanan tumpulat olette itse aiheuttaneet nämä teknilliset häiriöt , ei ne häiriöt
      sinne itsestään tule ...

      Eikö olisi aika vaihtaa osaavat henkilöt sinne . Tommoisille tumpeloille pitäisi antaa potkut , kun eivät itse ymmärrä lähteä .....

    • Vieläkin on vikoja,jää pyörimään kun siirtyy postissa osiosta toiseen,tai esim.siirtää viestiä toiseen kansioon sekä liitteiden liittäminen takkuaa!

    • Mulla näyttää postit tyhjää. Mikä mättää?

    • Kauankohan vielä kestää että tuo s-posti alkaa toimimaan?? Nyt on viikon ollut jumissa!!!

    • kele1

      Korjatkaa samalla se "valitse kaikki viestit"-nappi takas.

      Ärsyttää kun klikkaat sivun puolessavälissä huti, ja aloita alusta.

    • kyselevä

      Heips Martta ylläpidosta!
      Mulla postin kanssa ongelma sellainen että on alkanut tulla roskapostia englannin kielellä pääasiassa, osan posti suodattaa suoraan roskapostien joukkoon. Toiset jäävät saapuvien kohdalle ja kun yritän ne avaamatta poistaa poista valikon kautta, koko posti jumittuu, ja sivun vasemmalle puolelle tulee kysymys haluatko varmasti poistaa ja kaksi vaihtoehtoa; peruuta tai ok. Kun viimein uskalsin kokeilla sieltä niin mitään ei tapahtunut kun kaikki toiminnot ihan jumissa. en pääse edes kirjautumaan ulos sähköpostistani.
      Samainen vika ilmeni pari kertaa jo aiemmin, mutta nyt se on päällä heti ja kokoajan. Onko vika postin toimimattomuudesta eli vik siellä teillä päin, vai onko jokin haittaohjelma pesitynyt koneelleeni ja riehuu nyt sähköpostissani??? Kyselee kyllästynyt mummeli
      Eija

      • erkki1

        Minulla juuri sama vika kun yritän poistaa avaamattomia ja avattuja viestejä poista-valikon kautta.

        Eilen otin väliaikaisesti F-securen pois käytöstä ja silloin poisto toimi normaalisti.

        Ennen kysymys "haluatko varmasti poistaa..." on tullut sivun keskelle ja viime aikoina sivun vasempaan laitaan, ja sitä kun sitten painaa vasemmasta laidasta niin jumiinhan menee koko posti.

        Korjausta tarvitsisi joltain taholta ettei tarvitsisi F-securea aina poistaa väliaikaisesti kun sähköpostia käyttää.

        Erkki


    • Jatkuvasti TAAS virheilmoituksia ainakin Treffien puolella!!!

    • ai nyt vaan???? Aina!! Siksi vaihdoin kaikki toiseen postiin yms!!!

      Treffit ei koskaan toimi ja vielä ilkeätte tarjota yms paketteja josta maksaa!!!???

      Hei haloo koko suomi24!!!!!

      Rahalle vastinetta jos edes mainostatte!!!! Tai laittakaa lappu luukulle!!!!!

    • kllästynyt

      vaihdan toiseen sp.seen tää on surkee

    • edelleenkin kyllästy

      kuinka voi tekninen vika kestää VIIKON, taitaa olla rahat loppu ,tää on käyttäjien törkeää aliarvioimista

    • OMG!

      Mun kassit on laskeutunu :O

    • hermot meni

      Suomi 24 postissa on AINA joku tekninen häiriö
      PASKA MIKÄ PASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • postipoika

      Tuli ilmoitus muutoksesta. Muutos on se ettei posti enää avaudu. Kolme palkinpätkää vain vilkkuu.

      Ilmoittakaa tuleeko koskaan kuntoon.

    • repaleena
    • hei martta! ei aukee sp.tyhjä sivu vaan ????

    • Postini ei aukea lainkaan. Valkeassa tyhjässä kentässä vain vilkkuu kolme tummaa neliötä. Viestinne on päivätty jo 3..4. Onko kyseessä edelleen sama vika??!!!!

    • sony3

      Samoin minulla.

      • radio

        Posti ei aukea kolme vilkkuvaa palkkia vain ruudussa,ei hyvä.


    • suomi4

      Näin on täälläkin.

      • pitkäaikainen käyttä

        Minullakaan ei sähköposti toimi, missä vika ja milloin toimii?


    • En onnistu lähettämään postia . Joskustulee liiteen asennusen yhteydessä viesti, että posti lataa uusia sivuja ,pyydetään ottamaan yhteyttä teihin.

    • jumakavita. posti ei aukea, ei ole auennut 4 päivään?.. siellä on oikeasti kiireellisiä ja helvetin tärkeitä asioita. jos ei parissa päivässä aukea rupee olee kireät tunnelmat. nii juu anna palautetta s.postilla millän postilla laittaisi kun ei ole kuin tämä yksi ja ainoa... perk... ja jos nyt päätätte tehdä niin se olisi saakelin hieno homma..

      • sofi1

        Sama täällä kuin edellä ja toivon ylläpidon vastausta ja korjausta s-postin toimintaan


    • Koskahan sähköposti alkaa taas toimimaan? UUsi ei avaa tulleita posteja!

    • urkkija

      Näkyy olevan, sillä koko sivusto vuotaa!

    • vilu

      Mulle ei v...u kirjota kukaan! Oottelen postia kieli pitkällä mutta ei per...le tule vastauksia ei sitten v...u millään.

    • mikä mättää?ei aukea posti taaskaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • vilma281
    • vilma2
    • Tuisku

      Ei,toimi vieläkään.

    • millahiiri20

      Olen uusi chattaaja mutta taitaa päättyä ennen alkua. Kun yritän johonkin huoneeseen, ruudussa lukee vain Lataa, mutta homma ei etene.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe