..Eli lapsiperheiden arvioita kyseisestä paikasta (etupäässä) kaipailen. Villagen puolelta ollaan katsottu huonetta, ja nyt näyttääkin että ainoastaan kahden hengen huoneita enää jäljellä. Yksi matkaseurueesta on siis lapsi.
Huone näyttää kuvissa todella pieneltä ja mikä eniten ihmetyttää on ns. kylpyhuone huoneessa, vain lasiseinä altaan ja sängyn välissä. Huoneita ja kylpyhuoneratkaisuja ilmeisesti kuitenkin erilaisia ja erikokoisia??
Myös muu tieto ko. paikasta on tervetullutta, etäisyydet ym.
Mitä aktiviteettia löytyy lähistöltä? minkälainen on kävelymatka kylän keskustaan ja satama-alueelle. Minkälaiset ostomahdollisuudet kylässä on? Matkaseurueen lapsi on 6 v.
Kiitollisena otan vastaan kaiken tiedon kyseisesta paikasta. Jokseekin vähän mitään löytyy..
Samos/ Pythagorion/ Doryssa seaside resort hotelli
2
396
Vastaukset
- Pythagoras
Kylän huoneet ovat paremmat kuin hotellin ja etenkin rauhallisemmat. Hotellissa on joka ilta ohjelmaa ja nukkumaan pääset vasta puolen yön jälkeen. Varmista ihmeessä huoneen sijainti. Muuten hotelli ja ruuat ym. Ovat ok. Kävellen pääsette hienosti keskustaan.
Älä varaa finmatkojen kuljetusta hotellille, koska hotelli on aivan kentän vieressä. Pääset helpoimmin ja myös hieman halvemmalla kun otat taksin.
Mukavaa matkaa!- Samostelua
Kiitos! Sen jo tiesinkin, että lentokenttä on aivan kulman takana..
Osaisitko sanoa onko lähietäisyydellä nähtävyyksiä joita kannattaisi käydä katsastamassa?
Ja jos auton vuokraa niin minkälainen matka on itse pääkaupunki Samokseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812