laittakaa uusia nikkejä tähän. Me June, you...?
Rekisteröityneet
27
2575
Vastaukset
- june.m
...varmistat, ettei joku aika sitten tapahtunut nikkien varastelu enää onnistu. Voi kirjoittaa toisen nikillä, mutta sen näkee ketjussa. Galleria-sivun voi pitää piilotetussa tilassa, jos tahtoo.
Rekisteröitynyt voi kirjoittaa myös muulla nikillä. Itse en aio, mutta ymmärrän, jos joku...
Tämän jälkeen ei noita sotia pitäis enää tuolla tavalla syntyä, tai ainakaan ei voi häiriköidä kenenkään rekisteröityneen nimissä.- varas?
Tuohon vaan kommenttina, että ne nimimerkkivarkaudet eivät ole aina olleet välttämättä tahallisia. Itse joskus jonkun muun nimimerkkiä ainakin käytin vahingossa. Ei uutena voi tietää kaikkien muiden keskustelijoiden ikiomia nimimerkkejä. Senkin takia tuo rekisteröityminen on hyvä.
- kenai
Onneksi rekkasin jo hyvissä ajoin ihan oman nikin kun aikaisempi oli jo varattu..
Nyt ainaki saa olla vaan mie..=)))))))) - LaikaQ
Tää hajamielikin muisti vihdoin käydä rekisteröimässä nikkinsä ja eikös joku ollut jo ryövännyt minut! Kääk! Mutta mikäs siinä, toimiihan se näinkin eli Laikasta, radan kiertolaisesta, tuli LaikaQ.
- Zor-ro
Joku muu on näemmä halunnut Zorron itselleen, niinpä minä olen nyt Zor-ro.
- Kirsikka
siis löytyy... niin kuin vähän pelkäsinkin. Kehittelen jotain muuta saman sukuista.
- laa.laa
olen the laalaa ja laalaa ja :]laalaa. vähitellen joku toinen otti nimeni. mutta sitten rekisteröidyin minä.
enkä ole teletappi. olen tytöntyllerö ja prinssijaprinsessa.
saa puhutella. :] - Mettuna
Olivat mokomat vieneet sekä nikkini että kaikki uudetkin joita keksin. Paitsi tämän. :P
- Mettuna
Onkohan noissa galleriasivuissa jotain vikaa, kun en saa sinne ladattua omaa kuvaani mitenkään. Sen nyt vielä ymmärtäisi, jos tulisi virhe: Image too ugly, mutta mikä ihme on Param missing?
- Jennifer
Mettuna kirjoitti:
Onkohan noissa galleriasivuissa jotain vikaa, kun en saa sinne ladattua omaa kuvaani mitenkään. Sen nyt vielä ymmärtäisi, jos tulisi virhe: Image too ugly, mutta mikä ihme on Param missing?
..rekattua sitten minkäänlaista nikkiä itselleni..:)
Jennifer ei mene sisään millään ja jos joku muu menee, niin se ei toimi.
Ei tämä nyt niin vaikeata voi olla!
Mutta.
Siitäkin huolimatta hyvää viikonloppua kaikille mahdollisille ja mahdottomille ihmisille täällä ja muualla..:D - kenai
Mettuna kirjoitti:
..on mullakin! se on sitten varmaan ihan palvelimessa vikaa eikä koneessa..Toivottavasti pian toimii, muuten jää tuo piirrosversio mun naamaksi =)
- Mettuna
kenai kirjoitti:
..on mullakin! se on sitten varmaan ihan palvelimessa vikaa eikä koneessa..Toivottavasti pian toimii, muuten jää tuo piirrosversio mun naamaksi =)
tuntuu vihdoin toimivan tuo kuvan hakeminen. Ainakin jos suomi24:n valvovat silmät hyväksyvät sen säälliseksi. :P
- Taikapeili
Mun kone ei päästä rekisteröitymään, eikä yhtään mihinkään =(
Näin ollen täytyypi varmaan olla ilman rekisteröintiä.. - tradefox69
..nimimerkin varaus...
On kait niin pitkä ettei helpolla kukaan muu sitä ole sattumalta halunnut...eli nyt kauppaketun nimeä ei voi kukaaaaan muu käyttää (ainakaan et se tulee "sinisellä"...) - kaikkikaunis
..katsoa, että onnistuinko rekkaamaan vihdoinkin nikin itselleni..;)
*hieroo silmiään ja napsauttaa: Lähetä viesti*
Jennifer- Jennifer
..siis näköjään en onnistunut vieläkään..:)
Ihme juttu. Mikähän tässä nyt mättää...? - Klaudia
Jennifer kirjoitti:
..siis näköjään en onnistunut vieläkään..:)
Ihme juttu. Mikähän tässä nyt mättää...?rekisteröitymään, niin sehän on hyvä se, mutta huomasitko kirjautua sisään ennen kuin kirjoitit edellisen viestin? Yritä vielä!
- Jennifer
Klaudia kirjoitti:
rekisteröitymään, niin sehän on hyvä se, mutta huomasitko kirjautua sisään ennen kuin kirjoitit edellisen viestin? Yritä vielä!
..ja sisään kirjautuessani tulee teksti: Tämän nimistä käyttäjää ei ole rekisteröity ja pälä-pälä..:(
Heh, jotakin häikkää tässä on. Joku pikku juttu, jota en hoksaa..;)
- Jennifer40
..eikä sano yhtään mitään..:D Ei tunnusta!
- june.m
Jennifer40!
- Jennifer40
june.m kirjoitti:
Jennifer40!
..mitään..:) Parempi olla tässä vaiheessa ihan hissukseen. Meinaan vaan, ettei toi rekkaaminen mitenkään vaikeaa ollut..ei ainakaan silloin, kun ei tohdi asiaan yhtään perehtyä!! *huokaa*
No, nyt ei voi minuna tänne kirjoitella yksikään feikkipelle, edes se hyvä puoli.
- La-Cerise
Erinäisten yritysten jälkeen tämä tärppäsi!
Hei jee, ekan kerran oon rekisteroitynyt ylipäätään yhtään mihinkään.. :)
Nimimerkin löytäminen oli hankalapaa kun olin aatelly, mut typy se tämäkin.. ;)
Ja oikeastaan ihan kiva vaihtaa, kun noita typyjä tuolla keskusteluissa olikin jo lauma :)
Pitäs vielä jotenkin saada se kuva tonne galleriaan...- Marikainen
Aloitin täällä jokin aika sitten tuolla nimimerkillä Marika, mutta sen oli jo joku toinen ehtinyt varata, joten käyttööni jäi nyt tämä Marikainen.
Olen taas vähän yrittänyt lueskella noita vanhoja viestejänne. Mitenkä kauan June sä oot ollu mukana tääl?- june.m
aktiivinen kirjoittaja tämän syksyn. Äkkiseltään katsoin, että 28.8. eka kirjoitus. Sitä ennen lueskelin jonkin aikaa.
Jos näitä piirejä tarkoitat, niin vuodesta -97 kait. Sinä muutit toisesta kaupungista? Teretulemast! :)
- Lumienkeli22
VIHDOINKIN sain itselleni nimimerkin!! Se omani, Taikapeili ei käynyt, yritin kaikkea mahdollista ja nyt sitten tämä yritys menikin läpi *riemuitsee*
- miltzu6
mä oon ent miltzu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862054Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391960Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943091652Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2681606Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451177- 2131119
- 1041088
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061049Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2271000