Paljonko mopollasi on ajettu ?

Pate

Kerroppa täällä moposi mittarin osittama kilometrimäärä. Laita kilometrimäärä otsikoksi ja mopon merkki ja muut mahdolliset tiedot viestikenttään.

Katsotaan, millä mopolla on ajettu eniten.


PS: Kaverini PV:llä on ajettu 27 000km, ja nyt se vasta vaihto männän ja porasi pytyn !

13

4582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pvmies1

      Joo no miun pv:llä on rällätty 20 000km
      ja ei oo ollu mitn.
      Paitsi nyt pitäs vaihtaa stefat kun vuotaa vaihelaatikon öljyjä maahan.

    • Mukava.muija.16

      Ja Mopona on pari vuotta sitten ostettu Chunlan

    • Peugeot Fox

      Peugeot Fox 104000km. Ostin uutena vuonna 1995.
      Pitäisi joskus vaihtaa kolmas tulppa ja kumiremmi.
      Penssiiniä on kulunut kolme kuutiota, öljyä 80 l.
      Takarengas ei meinaa kestää vuottakaan, 22000km.
      Että on siinä ollut huolta ja rahanmenoa.
      Yhden männän olen tuhonnut hitsin muruilla, toisen Teboil Selfmix niikuöljyllä. Virheettömässä sylinterissä näkyi hoonijäljet, kun viimeksi käytin kannen auki 70 000 km:ssä.
      Ajan täyskaasulla, siitä se tykkää, ei karstaannu.
      Olen ajellut Prahassa ja Pariisissa. Ruotsin läpi 1450 km kahteen päivään. Perse puutui.
      Mopo ei väsy. En ole sitä myymässä, kun se on niin uusi ja hyvä. Semmoinen pappamallinen 16-tuumaisilla pyörillä, halvin Peugeot.
      On olemassa Mopoilija Hannu Räsänen, jolle en pärjää. Hän kun ajaa 40 000 km vuoteen, 120 000 km moposkootterilla ennen vaihtoa seuraavaan.

      • 95 FOXI

        mullon kans -95 fox, mitää remontteja tehty, 32 000 mittarissa ja hyvin toimii. ainoo mikä meni on etuiskarin sisälläö jouset poikki ku mettäs oon ajellu ja pomppinu. uusia ei saa mistään, loppuiko tähän pösön tarina :( ?


    • Mikuni

      Mun PV:llä on ajettu 10 040km. Tuli kymppitonni viimeviikolla täyteteen.

      [PV, vm. -99.]

      • Pate

        Niin, no aika vähänhän tuo on.

        Eikös PV ole aika hyvä moottoriltaan ? (siis kestävä)


      • Tomos
        Pate kirjoitti:

        Niin, no aika vähänhän tuo on.

        Eikös PV ole aika hyvä moottoriltaan ? (siis kestävä)

        SUzukin moottoria kestävämpää mopon moottoria ei ole. Juppimopot särkyvät varmasti ennen.Minulla on ties kuinka paljon ajettu S1. Ajamalla sitä ei saa loppuun.


    • Gilera

      Gilera Kulkuri (Runner) moposkootteri. Ajoon 20.4.2000. Täysihuollon väli on ollut 60 000km.
      Keskimäärin 104,68 km joka ikinen päivä. Se 140 000 km vaikuttaa olevan vasta matkan alkutaivalta. Mopoon on nyt "sisäänajettuna" tehty 2500 euron fantasiamaalaus. Aikaisemmin Mopoilija Hannu Räsänen ajoi Helkama Sportilla 120770,9km. Sitten Honda PX:llä 81208km, Peugeot SV50 Executivella 122000km, nyt välillä Aprilia Ukkosella (Tuono) reilut 26000km.
      Puolesta miljoonasta mopokilometristä hänellä puuttui 4500km, joka on marraskuussa täysi.
      Kirjoitti kateellisena vasta 250000km mopoillut. Nykyisellä Peugeot Foxillani on vasta 104000km.
      Laakerit ja sylinteri ovat edelleen alkuperäiset.

    • Rap artist

      Onhan tuolla suskalla (pv) tullu jo jonku verran ajettua. Eli aika vähän

      • senda50

        13 000 km ja laakerit ja männänrenkaat vaihdettu


    • Suzuki TS50 vm.99, virit tapissa ja 22400 kilometriä kovaa ajoa. Konetta ei oo avattu kertaakaan. Paitsi heti kun ostin sen kun viilasin pytyn kiertävämmäksi. Hoonijäljet oli näkyvissä. kulkee sen 70km/h. Kerran ketjut ja rattaat, tulpan ja takavalon polttimon oon vaihtanut. Ja kaasarin ja Giannellin teharin ja jotain muuta viritys osaa. Keväällä ajattelin uusia laakerit sun muut, sen verran kovassa ajossa ollut ettei liene pahitteeksi.

    • suzukka

      34000 km suzuki pv
      vakio ja mitään osia ei ole vaihdettu.

    • Anonyymi

      Onko se paljon jos derbillä on ajettu 28.000 tuhatta kilometriä ja tehty kone remppa justiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19511
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      3869
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2306
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      2003
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      304
      1722
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1412
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1395
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1207
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      246
      1111
    Aihe