Anteeksi Trölli - en voinut tietää

Trölli: ”Sinähän et voi tietää...”

Asia jäi vaivaamaan ja pyysin saada nähdäksi Tröllin kuulustelukertomuksen. Olin todellakin ollut väärässä, anteeksi Trölli. ;)))

____ C-miehen kuulustelu______

Kuulusteltavana Trölli, ei toista nimeä, pienkone(mopo)korjaaja, sairaseläkkeellä selän vuoksi. Asiasta kuultuna kuulusteltava kertoi seuraavaa:

Toukokuussa 2006 luin Wall Street Journalia aamukahvilla ja huomasin lehdessä Giiclubin ilmoituksen. Samana aamupäivänä soitti Hardardin käynyt ekonomi ja suositteli minulle klubin jäsenyyttä, jolloin asia jäi muistiini.

Saman vuoden syksyllä puolukasta tullessa ajoin viritetyllä mopolla poliisien tutkaan ja sain 50 euron sakon. Poliisipartio kertoi olevansa klubin jäsen ja suositteli jäsenyyttä minulle, jotta saamani sakko tulisi kätevästi tienattua.

Sakosta järkyttyneenä ajoin Parkanon ABC-huoltoasemalta hakemaan olutta. Siellä tapasin evp. upseerin, professorin , lakimiehen ja Nokian insinöörin, jotka kaikki suosittelivat minulle Giiclubin jäsenyyttä. Professori erityisesti lausui, että kimppakassa ja laukkavedonlyönti ovat varmaa tuloa kokeneelle sijoittajalle.

Seuraavana päivänä olin viemässä puolukan myynnistä saatuja tuloja Kovelahden Osuuspankkiin, kun pankinjohtaja pyysi minut takahuoneeseen. Hän kehoitti minua liittymään klubiin, koska pankki tarvitsi myös tilitapahtumia, pelkät säästöni eivät riitä pitämään pankkia Kovelahdella. Paikalla oli myös Konneveden Osuuspankin hallintoneuvoston puheenjohtaja, joka nyökytteli kiivaasti. Suostuin pyyntöön ja lupasin liittyä klubiin.

Samana iltana tunnetut urheilumiehet, rallikuksi, lentopallo- ja mäkihyppyvalmentaja, soittivat minulle kukin erikseen. He sanoivat, että olet Trölli tehnyt hyvän päätöksen.

Seuraavalla viikolla ajoin mopolla Seinäjoelle, tunkin itseni takahuoneeseen ja pyysin tuntemaani huonekalukauppiasta liittämään minut klubin jäseneksi. Aloituspääoman, 3 tuhatta euroa annoin käteisenä huonekalukauppiaan kouraan. En saanut maksusta kuittia.

Kuulustelukertomuksen lukemisen jälkeen kuulusteltava pyysi erityisesti kirjaamaan seuraavaa:
Jupiter- ja Solifermopojen kipinän säätö oli erityisen vaikeaa. Eino Poutianen lähetti kiitoskirjeen eduskunnasta, kun panin hänen moponsa vaalikuntoon.

N.N., vanhempi konstaapeli, päiväys

66

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markussetä

Buhaaaaaaaaaaaa

• Markustäti munilla

Pahan heitti valtsu...eiköhön rölli sentään liiku potkukelkalla siellä lapissa..

• B...

> Olin todellakin ollut väärässä, anteeksi Trölli.

Saat anteeksi. Sinähän olet tyypillisesti väärässä.

___C___

> Eino Poutianen lähetti kiitoskirjeen eduskunnasta, kun panin hänen moponsa vaalikuntoon.

Jäseneksi liittymisessä oma vertaispiiri, ja sitä kautta saatu tieto voi usein rikkoa luontaisen varovaisuuden muurin.

Hyvän ystävän tai sukulaisen antama suositus voi olla todella tehokas. Jos suosittelija vielä liittyy vaikkapa pankin toimintaan, varovaisuuden muuri voidaan helposti rikkoa. Pankkien, lakimiesten, ekonomien, kenraalien ja poliisien jäsenyys lisäävät tietenkin luottamusta toimintaan ja tietoisuus tällaisten jäsenten jäsenyydestä leviää kulovalkean tavoin.

Omiaan luottamusta lisäämään oli toukokuussa 2006 Winkkarin Wall Street Journalissa julkaistu mainos, jossa mainostetaan automaattista valuuttakauppajärjestelmää. Tiedoksi asiaa tuntemattomille, että WSJ on maailman arvostetuimpia talousalan lehtiä.

Kuten on yleisesti tiedettyä, eräs mielenkiintoisimpia liittymisiä on tapaus, jossa nuhteeton poliisimies suositteli asianajajan mukaan toimintaan. En voi uskoa, että molemmat olisivat liittyneet mukaan toimintaan tyhmyyttään, ahneuttaan ja koska heillä oli rikollinen mielenlaatu. Toisessa aivan yhtä mielenkiintoisessa tapauksessa asianajaja sponsoroi mukaan Winkkarin toimintaan toisen asianajajan. Ovatko kaikki tynnyrissä kasvanutta porukkaa, kuten täällä on haluttu jälkiviisaasti sanoa? Tuskin! Kolmannessa tapauksessa asianajaja sijoitti Winkkariin yrityksen rahoja ja neljännessä tapauksessa lakimies-sijoittaja liittyi jäseneksi ja halusi palkata Hannun....

Luulisi että pankinjohtajat, entiset pankinjohtajat, pankin hallintoneuvoston varapuheenjohtajat ja hallituksen jäsenet, asianajajat ja Harvardin käyneet ekonomit sekä kenraalit että poliisit olisivat asemansa ja tietoisuutensa puolesta ottaneet selvää siitä, millaiseen toimintaan lähtevät mukaan. Elleivät he osanneet ottaa tai saanet asiasta selvää, miten se olisi onnistunut tuulipukupelleille?

Arvovaltaiset henkilöt lisäsivät WinCapitan uskottavuutta. Siitä ei voi olla minkäänlaista epäselvyyttä. Tuulipukupelle luottaa arvovaltaisiin jäseniin. Ihme on, ettei yksikään ministeri liittynyt mukaan toimintaan.

• "Saat anteeksi."

On hyvä, että tämä asia ei jäänyt kalvamaan sinua vaan ihan kristillisesti hyväksyit vilpittömän anteeksipyyntöni. ;)))

PS. Muuten sinun kirjouksesi on asiasisällöltä ihan oikein, mutta mistä ihmeestä kaivoit asianajajan? Ainakaan sitä ei mainittu kuulustelukertomuksessa.

Oletko nyt varma, ettei kyse vaan ollut pelkästä lakimiehestä kuten Petteri tai Ilkka. Tuon asianajajuus edellyttää liiton jäsenyyttä. Petteri ei pääsyyt ja Ilkka lensi ulos, kuten tiedät. ;)))

• Ö...

> Oletko nyt varma

Kyllä.

• Ö... kirjoitti:

> Oletko nyt varma

Kyllä.

Jääkäämme odottamaan. Kyllä se asianajaja aikanaan pomppaa näkyviin.

Sinänsä oli jo helpottava tieto se, että Petteriä tai Ilkkaa minun ei tarvitse turhaan epäillä klubin jäsenyydestä. ;)))

• Anonyymi00017

Dysfasia

• 22+66

Sitten vielä yksi tärkeä asia että tekijä esiintyi rehellisesti omalla nimellään.

• Anonyymi00006

Toki sen nimiä on useampia. MoktarValuuttakauppiasPerseentervaajaBrynolf lienee tuttu yhdistelmä erilaisia, rautalankakauppiaan salto mortale.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Toki sen nimiä on useampia. MoktarValuuttakauppiasPerseentervaajaBrynolf lienee tuttu yhdistelmä erilaisia, rautalankakauppiaan salto mortale.

Mätä Nuasjärven tuhoaja MoktarValkku.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mätä Nuasjärven tuhoaja MoktarValkku.

Milloin se sen on tuhonnut?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Moktar esittää toisaalla maahanmuuttoasiantuntijaa ja kirkonmiestä sekä autotekniikan experttiä.
        Myös taloustieteilijän, kirjailijan ja islaminuskon korkeastikoulutetun tietämys on omaa luokkaansa sekä politiikan ehdoton tietämys ylittää jokaisen niin hallituksen kuin oppositionkin jäsenistöön kuuluvan tiedot ja taidot. Oikeinkirjoitus vaan ei tahdo sujua millään. Onneksi syntipukkikin on se wannabe.
        No, heikostihan tuo pärjää monista nimimerkeistään huolimatta.
        Jäisi jo pois näiltä palstoilta. Ei hyödytä edes itseään jatkuva häirikkötoimintansa.

• Ymmärtääkseni sinulla on nyt käytössäsi vain kaksi vaihtoehtoa:

A. Toimi oman ohjeesi mukaisesti:
      - ”Kyllä sinunkin kannattaisia hakeutua lataukseen jos et pääse wincapita kusetuksesta millään yli.”

B. Toimi minun ohjeeni mukaisesti:
      - Kirjoita olostasi Jerusalemin itkumuurin päivystävälle rabbille.

Tuo ”kannattaisia” on sinun omaa muotoilua. Pidä siitä kiinni. ;)))

• Anonyymi00007

Moktar hävisi sukulaismiehensä kanssa niin paljon suvun rahoja Wikariin, että mummo oli pakko lähettää Jerusalemin muurille väijyyn. Sieltä sitten ohjeita eläville ja kuolleille.

Kummallisia nämä lestakörttirauhansanaset. Suosittelivat asiaa toisilleen, siihen Moktu myös haksahti.

• Anonyymi00009

Pahasti sen pää kosahti. Alkoi urakoimaan monella eri nikillä s24- palvelussa.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Äläpä nyt turhaan kiemurtele. A vai B?;)))

• Anonyymi00013

Moktar ei huomaa öyhöttävänsä eri henkilöille eri juttujaan.
        Nytkin ulisee taas sekoittaen henkilöt.
        Kohta vertaus pappilan rengistä jne.
        Pari päänsilitystä voisi rauhoittaa vanhuksen pahimman sekoilun.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eipä tuosta karvahatusta ole kirjoittajaksikaan kun ei se pysy kartalla.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Moktar ei huomaa öyhöttävänsä eri henkilöille eri juttujaan.
        Nytkin ulisee taas sekoittaen henkilöt.
        Kohta vertaus pappilan rengistä jne.
        Pari päänsilitystä voisi rauhoittaa vanhuksen pahimman sekoilun.

MoktarValkku kirjoittelee erilaisilla roolinimimerkeillään piilottaakseen epävarmuutensa, pelkoaan ei kykene kuitenkaan kätkemään.
        Yli kaksi vuosikymmentä rohkeasti vattuillut muille ylläpidon suojista.

• Ystävä hyvä!
      Yritä nyt vaan suosiolla ymmärtää, että vaihtoehtosi ovat vähissä. Ei ole muuta kuin A ja B.

Siitä vaan valitsemaan. ;)))

• Anonyymi00018

"Moktar hävisi sukulaismiehensä kanssa niin paljon suvun rahoja Wikariin, että mummo oli pakko lähettää Jerusalemin muurille väijyyn. Sieltä sitten ohjeita eläville ja kuolleille."

Sieltä mummo ulisee yhdessä Moktarin kanssa lyhyen elonsa loppuun saakka.

"Kummallisia nämä lestakörttirauhansanaset. Suosittelivat asiaa toisilleen, siihen Moktu myös haksahti."

Moktar kertoi itse suvun lämpimistä joulupöytäneuvotteluista, kun sukulaismies yhdessä Moktun kanssa kertoi suvun tappioista. Kinkun luu oli poikittain nielussa ja lohen ruoto poskessa.

Leukaa lattiaan ja päätä kiviseinään - Pöljän suljetun seisakkeen kautta muurille tai ensi suvena Kauhavalle. Kauhavalla pääsaarnaajana Moktar and the Mummo, lämmittelijänä the Sukulaismies. Esipuhe ja sielun lämmitys alkaa jo Pöljän seisakkeella. Tervetuloa kaikki lahopäät mukaan.

• Ymmärrän kyllä, että tuo sekava söpötyksesi on vain epätoivoinen yritys pelata aikaa. Vaan aikaa ei enää ole.

Valitse A tai B. Muuta ei ole. ;)

• Anonyymi00022

Miten mummosi jaksaa Jerusalemissa tällä hetkellä väijyä? Halusiko hän alunperin tulla ensi kesänä Kauhavalle lainkaan saarnaamaan vai ihan vaan patsastelemaan? Kalakeitto 3,50€ ja mutaiset saappaat kaupan päälle. Kauhavalle on luvattu älytöntä rankkasadetta, kai olet mummolle sen jo kertonut?

Miten sukulaismies, onko kinkunluu jo pois kurkusta ja olette taas puheväleissä? Palautitteko hassaamanne rahat jo muulle suvulle? Olet ihan tosi pöljän maineessa, seisakkeesi mukaan.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Miten mummosi jaksaa Jerusalemissa tällä hetkellä väijyä? Halusiko hän alunperin tulla ensi kesänä Kauhavalle lainkaan saarnaamaan vai ihan vaan patsastelemaan? Kalakeitto 3,50€ ja mutaiset saappaat kaupan päälle. Kauhavalle on luvattu älytöntä rankkasadetta, kai olet mummolle sen jo kertonut?

Miten sukulaismies, onko kinkunluu jo pois kurkusta ja olette taas puheväleissä? Palautitteko hassaamanne rahat jo muulle suvulle? Olet ihan tosi pöljän maineessa, seisakkeesi mukaan.

"seisakkeesi mukaan"

Pöljän seisake. Moktarilla ei seiso enää mikään muu kuin järki. 10-15 lasta riittää kuitenkin hyvin Kauhavalle vietäväksi.

• Ensi merkit ovat jo selkeästi nähtävissä, että 24/7-päivystäminen alkaa pehmittää lanttuasi.

Kannattasi sinunkin uskoa viisaamman neuvo ja valita suosiolla vaihtoehto B. Voi olla, että jos tämä meno jatkuu, kohta et osaa edes valita. ;)))

• Anonyymi00024
      • Anonyymi00026

Niksutteli peloissaan pois.

• Ymmärtänet kuitenkin sen, että ei raivopäinen länkyttäminenkään voi muuttaa menneitä. Aika kulkee vain yhteen suuntaan.

Klubi oli ja klubi meni. Menetin kosketuksesi rahoihisi, kuten nyt jo edesmennyt oik.tiet.lis. asian sievistellen ilmaisi. Minkä klubi toi, sen vouti vei. Pankinjohtajat, ministerit ja muu parempi väki olikin vain sinun omaa mielikuvitustasi.

Ahneus voitti järjen ääneen, Näin kävi monille muillekin, ja näin kävi myös sinulle.
      Kannattaisiko jo viimeinkin tunnustaa tosiasiat? ;)))

• Anonyymi00027

Jaaha. Vai menetti vallu kosketuksen toisen ihmisen rahoihin.

• Kas kehveliä, persoonapääte oli väärin. Osannet korjata itsekin sen.

Minulla on ihan täysi työ siinä, että itse säilytän kosketuksen omiin rahoihini. Winkkari ei ole ollut ainoa loistava tilaisuus, jota minulle on ihan tyrkyttämällä tyrkytetty.

Annan nyt yleispätevän neuvon: Jos sinulle kerrotaan, että sinun kannattaisi nyt sijoittaa tähän tai tuohon, kertojalle kannattaa vastata, että mene nyt muualle höpisemään. Sama pätee kaikkiin sijoitusvinkkeihin.

Niitä kannattavia sijoitusvinkkejä ei jaella turuilla ja toreilla, vaan niistä ollaan visusti hiljaa. Sijoittaja, joka juoksee samaan suuntaan kuin muutkin, on aina myöhässä. Niinhän sitä kävi kentsullekin. Luuli ehtivänsä, vaan myöhästyi. ;)))

• Anonyymi00029
        Valuuttakauppias kirjoitti:

Kas kehveliä, persoonapääte oli väärin. Osannet korjata itsekin sen.

Minulla on ihan täysi työ siinä, että itse säilytän kosketuksen omiin rahoihini. Winkkari ei ole ollut ainoa loistava tilaisuus, jota minulle on ihan tyrkyttämällä tyrkytetty.

Annan nyt yleispätevän neuvon: Jos sinulle kerrotaan, että sinun kannattaisi nyt sijoittaa tähän tai tuohon, kertojalle kannattaa vastata, että mene nyt muualle höpisemään. Sama pätee kaikkiin sijoitusvinkkeihin.

Niitä kannattavia sijoitusvinkkejä ei jaella turuilla ja toreilla, vaan niistä ollaan visusti hiljaa. Sijoittaja, joka juoksee samaan suuntaan kuin muutkin, on aina myöhässä. Niinhän sitä kävi kentsullekin. Luuli ehtivänsä, vaan myöhästyi. ;)))

Moktarina silti elät toista virtuaalielämääsi.

• Anonyymi00030

Opettele sinäkin, vanha äijä, elämään ilman suomi24- palstalla suorittamaasi jokapäiväistä kyyläämistäsi.
        Muutenkin tuollainen roolipeli useiden nikkien takaa piilossa lymyillen on kovin akkamaista.
        Toki ymmärtäähän sen, kun et uskalla omalla nimelläsi esiintyen edes elää, pseudonyymiesi varassa hengittelet.
        Ei Moktar ole mikään loputon kilpi.

• Anonyymi00032

> Niitä kannattavia sijoitusvinkkejä ei jaella turuilla ja toreilla.

Kummallista silti että itse sukulaismiehesi kanssa hassasit suvun rahat pyramidipeliin.

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Opettele sinäkin, vanha äijä, elämään ilman suomi24- palstalla suorittamaasi jokapäiväistä kyyläämistäsi.
        Muutenkin tuollainen roolipeli useiden nikkien takaa piilossa lymyillen on kovin akkamaista.
        Toki ymmärtäähän sen, kun et uskalla omalla nimelläsi esiintyen edes elää, pseudonyymiesi varassa hengittelet.
        Ei Moktar ole mikään loputon kilpi.

".. et uskalla omalla nimelläsi esiintyen..."
        Siihen nähden, että itse piileskelet anonyyminä pajupuskassa, puhut yllättävän suurella suulla omalla nimellä esiintymisen puolesta.

Mitäpä jos näyttäisit meille mallia. ;)))

• Anonyymi00028

Binauraalinen ääni kaikuu moktarvalkun kupolissa.

• Anonyymi00031

"Pöljän seisake. Moktarilla ei seiso enää mikään muu kuin järki. 10-15 lasta riittää kuitenkin hyvin Kauhavalle vietäväksi."

Kiinnostaa oikeasti tietää, saako Moktar myös mummonsa tuotua Jerusalemista Kauhavalle ajoissa. Ehkä Kauhavalla on taas sopivasti puhelinmastoja tuolle asianmukaiselle kaksikolle, josko siis molemmat saisivat heille kuuluvan ja ansaitun osuuden.

Olisi liian törkeää ryvetä (ruveta) puhumaan Moktarin lapsista Kauhavan keikalla. Jätetään siis toiveet sikseen, lapsilla kun on tunnetusti ihan tarpeeksi harmia omista uskonveljistä.

• Ei hyvä veli, ei sentään noin. En minä ehdi, enkä edes halua toimia hassahtaneiden winkkarikoijareiden terapeuttina. Minulla on muutakin tekemistä. Olen jo kauan sitten ymmärtänyt, että te kyllä jaksatte itkeä kovaa kohtaloanne tällä palstalla vaikka maailman tappiin saakka.

Olen neuvonut, kuinka sinunkin kannattaisi kirjoittaa Jerusalemin itkumuurin päivystävälle rabbille. Siellä on apu sinullekin, jotka muuten olet maallisen avun tavoittamattomissa. Kuten oik.tiet.lis neuvoi, että vaikka menetitkin kosketuksen rahoihisi, älä sentään menetä kosketusta reaalitodellisuuteen. ;)))

• Anonyymi00033

"Kiinnostaa oikeasti tietää, saako Moktar myös mummonsa tuotua Jerusalemista Kauhavalle ajoissa. Ehkä Kauhavalla on taas sopivasti puhelinmastoja tuolle asianmukaiselle kaksikolle, josko siis molemmat saisivat heille kuuluvan ja ansaitun osuuden."

Pääasia on että saa lapsensa Kauhavalle.

• Anonyymi00034

Ihme kyllä, valkulla riittää aikaa moktarina meuhkaamiseen ja täyspäiväisen trollaajan pestissään eri palstoilla roikkumiseen.
      Sitä se yksinäisyys teettää, vanhan kohtalo se.
      Sisältöä muuten niin tyhjään elämäänsä.

• Jerusalemiin vaan!
      Ei minulla ole aikaa värkkäillä täällä toistaitoisten kanssa. ;)))

• Anonyymi00035

Pääasia on että saat mummosi ja lestalapsesi Kauhavalle.

• Kauhava on vain fiktiivinen vääristymä sinun päässäsi aivan kuten olivat ne klubin parempi väki. Voit kirjoittaa näistäkin sinne itkumuurin päivystäjälle. Saat avun armaan sieltä. ;)))

• Anonyymi00037

Montako sukulaistasi olet viemässä Kauhavalle? Tuleeko mummo Jerusalemista?

• Anonyymi00038

Rahat lopussa taas?

• Anonyymi00039

Vuokrarästejä

• Anonyymi00040

Auto hajonnut

• Anonyymi00041

Ero

• Anonyymi00045

Persu vei valkkumoktarin muijan.

• Anonyymi00042

Konkurssi

• Anonyymi00043

Nykyään uuninpankolla seilaaja.

• ”Rahat lopussa taas?- Vuokrarästejä - Auto hajonnut - Ero – Konkurssi”
      Mykistävä on tämä sinun luettelosi kohtaamistasi vastoinkäymisistä. Ihan kyynel herahti silmäkulmaani, kun tätä luin.

Olisit jättänyt liittymättä siihen klubiin, niin tätäkään listaa ei sinun olisi tarvinnut täällä luetella. Kiitos kuitenkin siitä, että rohkenit avautua meille.

Eipä ihme, että nyt purjehdit uunin pankolla ja leipälapio peräsimenä kohti uusia pettymyksiä. ;)))

• Anonyymi00046

"Montako sukulaistasi olet viemässä Kauhavalle? Tuleeko mummo Jerusalemista?"

Kaikki lestakörttirauhansanaset lapsensa, 10 - 15 kpl. Mummo tulee jos ei ole väijy Jerusalemissa kesken.

Koko muu suku on mukana, myös sukulaismies, jonka kanssa Moktar hassasi suvun rahat.

• Purjehdi sinä vaan ihan rauhallisesti siellä uunin pankollasi kohti uutta ja parempaa maailmaa, jossa pipsit muuttuvat euroiksi, velat saattavaksi ja Nissan 7-sarjan Bemariksi. Muista olla tarkkana, äläkä pudota sitä leipälapiota. Se on sinun peräsimesi.

Mutta kirjoita kuitenkin ihan vaan varmuuden vuoksi sille itkumuurin päivystävälle rabbille. Voihan käydä niinkin, että vuosienkaan purjehduksen jälkeen maata ei vaan näy. ;)))

• Anonyymi00050

Ei siellä ole mitään rabbia vaan mummosi. Tuleeko hän Kauhavalle?

• Älä nyt tyhmiä kysele, vaan pidä kurssi tiukasti kohti lounasta, kun on vielä niin suotuisat pasaatituuletkin.

Arvioni mukaan sinulla on Panamaan vielä matkaa noin 5000 merimailia (NM). ;)))

• Anonyymi00051

Saakohan mummo enää Jerusalemista edes maahantuloa varten viisumia Suomen Kauhavalle. Jos ei muuta, niin passi on varmaan mennyt jo vanhaksi.

Ehkä 10 - 15 lasta kuitenkin pääsee mukaan. Voitte sukulaismiehen kanssa yhdessä jutella suvun hävityistä rahoista. Lapset varmaan jo tunnistavat asian.

• Vaikka pankkouunilla seilaatkin ja se on lujan tuntuinen värkki, varo sitä päiväntasaajan tyyntä vyöhykettä. Uunin muurauksessa käytetään usein savilaastia. Savilaasti saattaa pehmetä liikaa, jos uunisi jää viikkokausiksi lillumaan päiväntasaajalle.

Jos uunisi muuraus pääsee pettämään, sinulta jää Panama näkemättä. ;)))

• Anonyymi00054

Vaadimme mummoa ja lapsia Kauhavalle. Jerusalem jää ilman.

• Tokihan sinä saat lämpimiksesi huudella vaatimuksiasi, laula vaikka vanhoja virsiä. jos siltä tuntuu.

Pidä kuitenkin pankkouunisi kurssi vakaana kohti lounasta, äläkä pudota sitä leipälapiotasi. Muista että 5000 merimailia on pitkä matka. ;)))

• Anonyymi00055

Jerusalmein mummo ei tykkää öyhötyksestäsi, hän jää sinne väijyyn, eikä tule Kauhavalle. Saat mennä keskenäsi lasten kanssa.

• Älä minusta huolehdi, vaan yritä nyt vain keskittyä purjehdukseesi. Atlantti on suuri ja meri on aina vaarallinen. Jos iso aalto kääntää pankkouunisi ympäri, voit olla niin pahoissa vaikeuksissa, että Panama jää näkemättä. ;)))

• Anonyymi00060

Mitä pillereitä käytät ja kuka on lääkärisi. Haluan tuon saman sekaisen ja harhaisen olotilan, tuo ei ole ihmiselle tyypillistä. LSD, meta...?

• "Haluan tuon saman sekaisen ja harhaisen olotilan..."
      Sinulla on jo se. Itse vaan et huomaa sitä. ;)))

• Anonyymi00061

Ei vaan haluan saman kuin sinulla! Käytät jotakin pahasti päätä sekoittavaa kemikaalia tai useita. Onko mummosi sienet käytössä jo lestalapsillasi?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Ei vaan haluan saman kuin sinulla! Käytät jotakin pahasti päätä sekoittavaa kemikaalia tai useita. Onko mummosi sienet käytössä jo lestalapsillasi?

Mummo lentää sienien avulla Jerusalemista Kauhavalle hetkessä.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      117
      3103
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2778
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2172
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2081
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1931
    6. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1930
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      8
      1055
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      964
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      898
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      880
    Aihe