Hobitti ja LotR elokuvien musiikki?

Idril

Hobitti- ja TSH-elokuvien musiikki

Hollowing soul

1.4.2014 7:35

Mitäs tykkäätte näiden leffojen musasta?
Asiallisia kommentteja, jos tykkäät tai et tykkää, olisi kiva jos perustelisit.

LotReissa oma suosikkini on ehdottomasti Concerning Hobbits (: Se on vaan jotenkin niin hieno ja ihana, helposti eläydyttävä ja tuo heti Konnun mieleen.

Hobittibiiseistä Misty Mountains cold -kääpiölaulu toimii aina aiheuttaen kylmät väreet ja halun kuunnella uudelleen. Se on myös sopivan Keski-Maa tyylinen.

I see fire-loppubiisistä tykkään, se rentouttaa kivasti, sanat iskee ja Ed Sheeranin ääni sopii siihen mahtavasti. Ei ehkä niin K-M tyylinen, mutta kaiken räiskinnän jälkeen rentouttaa ja antaa yhtä kivan fiiliksen kun juuri leffan alettua.

Kertokaahan mielipiteitänne :)

(siirsin tämän oikealle palstalle, olen tämän jo aiemmin postannut eri palstalle eri nikillä)

3

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haltiasoturi

Olen pahoillani kun en tiedä näiden kaikkien laulujen nimiä, mutta voin kuitenkin kertoa oman suosikkini. TSH musiikeista paras oli luultavasti in dreams.Se oli jotenkin niin monipuolinen ja mukaansa tempaavan elävä. Hobitissa paras taisi olla tämän kääpiöiden laulun sävelmä kun se painostettiin rytmisoittimilla retkikunnan matkanteko kohtauksessa. Loppujen lopuksi kaikki musiikit olivat loistavia (lukuunottamatta arwenin ja aragornin suutelukohtauksen musiikkia).

Ps.odotan innolla hobitin kolmatta osaa.

• Idril

Minäkin odotan (:

• haliasoturi
        Idril kirjoitti:

Minäkin odotan (:

Harmi että olen jo lukenut kirjan ja katsonut elokuvat TSH oosta. Mutta paras tarina ikinä. Onneksi hobitin elokuvassa on odottelemista. Minulla on hobitin kirjan alkuperäisversio jossa on itse Tolkienin oma kuvitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      59
      5670
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      201
      4640
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      16
      4112
    4. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      56
      3630
    5. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      51
      3571
    6. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      82
      3338
    7. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      11
      3281
    8. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      46
      3139
    9. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      33
      2830
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      34
      2411
    Aihe