Hobitti ja LotR elokuvien musiikki?

Idril

Hobitti- ja TSH-elokuvien musiikki

Hollowing soul

1.4.2014 7:35

Mitäs tykkäätte näiden leffojen musasta?
Asiallisia kommentteja, jos tykkäät tai et tykkää, olisi kiva jos perustelisit.

LotReissa oma suosikkini on ehdottomasti Concerning Hobbits (: Se on vaan jotenkin niin hieno ja ihana, helposti eläydyttävä ja tuo heti Konnun mieleen.

Hobittibiiseistä Misty Mountains cold -kääpiölaulu toimii aina aiheuttaen kylmät väreet ja halun kuunnella uudelleen. Se on myös sopivan Keski-Maa tyylinen.

I see fire-loppubiisistä tykkään, se rentouttaa kivasti, sanat iskee ja Ed Sheeranin ääni sopii siihen mahtavasti. Ei ehkä niin K-M tyylinen, mutta kaiken räiskinnän jälkeen rentouttaa ja antaa yhtä kivan fiiliksen kun juuri leffan alettua.

Kertokaahan mielipiteitänne :)

(siirsin tämän oikealle palstalle, olen tämän jo aiemmin postannut eri palstalle eri nikillä)

3

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haltiasoturi

Olen pahoillani kun en tiedä näiden kaikkien laulujen nimiä, mutta voin kuitenkin kertoa oman suosikkini. TSH musiikeista paras oli luultavasti in dreams.Se oli jotenkin niin monipuolinen ja mukaansa tempaavan elävä. Hobitissa paras taisi olla tämän kääpiöiden laulun sävelmä kun se painostettiin rytmisoittimilla retkikunnan matkanteko kohtauksessa. Loppujen lopuksi kaikki musiikit olivat loistavia (lukuunottamatta arwenin ja aragornin suutelukohtauksen musiikkia).

Ps.odotan innolla hobitin kolmatta osaa.

• Idril

Minäkin odotan (:

• haliasoturi
        Idril kirjoitti:

Minäkin odotan (:

Harmi että olen jo lukenut kirjan ja katsonut elokuvat TSH oosta. Mutta paras tarina ikinä. Onneksi hobitin elokuvassa on odottelemista. Minulla on hobitin kirjan alkuperäisversio jossa on itse Tolkienin oma kuvitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2824
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2097
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      56
      2012
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1541
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      1268
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      200
      1041
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    Aihe