Hobitti- ja TSH-elokuvien musiikki
Hollowing soul
1.4.2014 7:35
Mitäs tykkäätte näiden leffojen musasta?
Asiallisia kommentteja, jos tykkäät tai et tykkää, olisi kiva jos perustelisit.
LotReissa oma suosikkini on ehdottomasti Concerning Hobbits (: Se on vaan jotenkin niin hieno ja ihana, helposti eläydyttävä ja tuo heti Konnun mieleen.
Hobittibiiseistä Misty Mountains cold -kääpiölaulu toimii aina aiheuttaen kylmät väreet ja halun kuunnella uudelleen. Se on myös sopivan Keski-Maa tyylinen.
I see fire-loppubiisistä tykkään, se rentouttaa kivasti, sanat iskee ja Ed Sheeranin ääni sopii siihen mahtavasti. Ei ehkä niin K-M tyylinen, mutta kaiken räiskinnän jälkeen rentouttaa ja antaa yhtä kivan fiiliksen kun juuri leffan alettua.
Kertokaahan mielipiteitänne :)
(siirsin tämän oikealle palstalle, olen tämän jo aiemmin postannut eri palstalle eri nikillä)
Hobitti ja LotR elokuvien musiikki?
3
340
Vastaukset
- haltiasoturi
Olen pahoillani kun en tiedä näiden kaikkien laulujen nimiä, mutta voin kuitenkin kertoa oman suosikkini. TSH musiikeista paras oli luultavasti in dreams.Se oli jotenkin niin monipuolinen ja mukaansa tempaavan elävä. Hobitissa paras taisi olla tämän kääpiöiden laulun sävelmä kun se painostettiin rytmisoittimilla retkikunnan matkanteko kohtauksessa. Loppujen lopuksi kaikki musiikit olivat loistavia (lukuunottamatta arwenin ja aragornin suutelukohtauksen musiikkia).
Ps.odotan innolla hobitin kolmatta osaa.- Idril
Minäkin odotan (:
- haliasoturi
Idril kirjoitti:
Minäkin odotan (:
Harmi että olen jo lukenut kirjan ja katsonut elokuvat TSH oosta. Mutta paras tarina ikinä. Onneksi hobitin elokuvassa on odottelemista. Minulla on hobitin kirjan alkuperäisversio jossa on itse Tolkienin oma kuvitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983