Jakomielitautia.

sepeteus.

Eilen mie olin Agronetis:
antik ja Minä Vaan.
Tännään oon KikkelisKokkelis.

13

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SknööppäFan

      Oli siellä Skänsä ja miekii. Ja ollaan tännäänki. Ihqua.

      • Toms of Loimaankoski

        Sorkkis oli taas lainannut nimmariaan Skännälle, onko
        pojilla vakavakin suhde ?


    • sepeteus.

      Eilen mie olin Agronetis:
      antik ja Minä Vaan.
      Tännään oon KikkelisKokkelis.

      Huomenna laitan pohjalaisten lähettämän hameen päälle ja olen Sanna Kuusiluoma.

      • savipää sami

        Tuo Sepedeuksen nimmarin omiminen on kaikkien
        nettikäyttäytymistapojen vastaista mutta se ei näytä
        SKN: ää haittaavan sillä osaajien matkiminen
        on tyypillistä häiriityneelle Skännälapselle.


      • Sepedeus.
        savipää sami kirjoitti:

        Tuo Sepedeuksen nimmarin omiminen on kaikkien
        nettikäyttäytymistapojen vastaista mutta se ei näytä
        SKN: ää haittaavan sillä osaajien matkiminen
        on tyypillistä häiriityneelle Skännälapselle.

        Lehtimääkijä pitää vaan turpansa kiinni ja sillä sipuli.


      • skännäpåå
        Sepedeus. kirjoitti:

        Lehtimääkijä pitää vaan turpansa kiinni ja sillä sipuli.

        Skännärillä on Agrossa taas uusi tulokas nimmari, Tampioo.

        Samaa tyhjäpäistä lässytystä Agron Vapaa Sana osasto
        on nykyisin.

        Osaajat ovat nykyisin muualla täysikasvuisten seurassa
        ja agron on ominut häiriintynyt vajakki joka tälläkin
        näyttää lapsenomaisuuttaan.


      • Tampioo
        skännäpåå kirjoitti:

        Skännärillä on Agrossa taas uusi tulokas nimmari, Tampioo.

        Samaa tyhjäpäistä lässytystä Agron Vapaa Sana osasto
        on nykyisin.

        Osaajat ovat nykyisin muualla täysikasvuisten seurassa
        ja agron on ominut häiriintynyt vajakki joka tälläkin
        näyttää lapsenomaisuuttaan.

        Lehtimääkijä on ulkona ku lumiukko.


      • mene SKN hoitoon
        Tampioo kirjoitti:

        Lehtimääkijä on ulkona ku lumiukko.

        SKN keskittyy toisten nimimerkkien harjaamiseen koska
        kyvyt eivät piisaa asiakeskusteluun, mutta senhän me
        ymärrämme koska kyseessä on häiriintynyt pikkutyttö


      • SKN ja Ooppelvaiva
        mene SKN hoitoon kirjoitti:

        SKN keskittyy toisten nimimerkkien harjaamiseen koska
        kyvyt eivät piisaa asiakeskusteluun, mutta senhän me
        ymärrämme koska kyseessä on häiriintynyt pikkutyttö

        Skännällä on tänään paha olo koska Sorkkis laittoi huumoria
        Agroon. Huumori kuuluu yksinomaan Skännäperheen oikeuksiin
        joten pidäppäs Sorkkasi poissa toisten leivästä.

        Ensi viikolla Skännä postaa sen kumminkin omanaan taas
        palstalle kuten konepuolellekin muilta palstoilta kopsattuja
        aloituksia ominaan.


      • mene SKN hoitoon
        SKN ja Ooppelvaiva kirjoitti:

        Skännällä on tänään paha olo koska Sorkkis laittoi huumoria
        Agroon. Huumori kuuluu yksinomaan Skännäperheen oikeuksiin
        joten pidäppäs Sorkkasi poissa toisten leivästä.

        Ensi viikolla Skännä postaa sen kumminkin omanaan taas
        palstalle kuten konepuolellekin muilta palstoilta kopsattuja
        aloituksia ominaan.

        Agronetissä Skännäily jatkuu kun Heino Leino laittoi runonpätkän
        niin SKN kävi heti kirjoittajan henkilön kimppuun eikä itse runosta
        sanonut mitään.
        Osaavat tyypit aiheuttavat Skännälle aina hepulikohtauksen
        ja joutuvat nimittelyn ja herjaamisen kohteeksi.


    • Lehtimäkättäjä

      Lehtimääkijällä yksinäistä?
      Onko akka jo kuollut?

      • Lehtimäki

        Hyvinhän tuo näyttää voivan, kiitos kysymästä. Kävimme juuri iltapäiväaktilla ja taidamme keitellä päälle hyvät kahvit. Jaksamista skänä vaan sullekin.


      • Anneli.
        Lehtimäki kirjoitti:

        Hyvinhän tuo näyttää voivan, kiitos kysymästä. Kävimme juuri iltapäiväaktilla ja taidamme keitellä päälle hyvät kahvit. Jaksamista skänä vaan sullekin.

        Onneksi olokohon. Soon mukavaa ko nykyysin hoitokoriskii tuollaanen onnistuu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe