Uudistuneet sivut....

Tepi74

....näemmä eikä ketään muuta paikalla kuin minä!!

Yhä edelleen hiljasta eikä ketään oo kirjottanut päiviin mitään,taidanpa minäkin poistua taka vasemmalle....

6

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puer86

Moikka!
      Joo, ensinnäkin, minä olen yhäkin tuo boy86, joka on tähän mennessä kirjoittanut, mutta kun nimimerkkini olikin varattu, niin piti vaihtaa kieltä latinaan (puer = poika latinaksi)
      En, tiedä oliko taas järkevä ajatus, mutta kuitenkin...
      Joo, on uudistuneet ja tosin hyvältä vaikuttaa, että kiitti vaan ylläpidolle :DDD! Haku esimerkiksi on tosi hyvä (ehdotinkin sitä tässä kerran) ja tuollaista että galleriassa näkyisivät nimimerkin uusimmat viestit kaavailin mielessäni, mutten tullut ehdottaneeksi...
      No, moikka!

• Tepi74

Hmm,eiks tääl käy kuin me kaks??Missäs muut ihmset ovat??

Käy yks toikkoseks jos muita ei näy....Mutta kyllähän tää meiltä käy vai mitä??

• puer86
        Tepi74 kirjoitti:

Hmm,eiks tääl käy kuin me kaks??Missäs muut ihmset ovat??

Käy yks toikkoseks jos muita ei näy....Mutta kyllähän tää meiltä käy vai mitä??

Tällä palstalla ei tuppaa tosiaan paljon elämää löytymään. Juuh, kyllähän tämä keskustelu meiltä käy... Et aio ottaa nimimerkkiä, vai? No, tämä tuli kyllä tavallaan sähköpostiosoitteen mukana...

• Tepi74
        puer86 kirjoitti:

Tällä palstalla ei tuppaa tosiaan paljon elämää löytymään. Juuh, kyllähän tämä keskustelu meiltä käy... Et aio ottaa nimimerkkiä, vai? No, tämä tuli kyllä tavallaan sähköpostiosoitteen mukana...

Mä varasin ton nimimerkin,muttakun tietsikka hajos,niin voi otta ettei ota tota nimimerkkii....
        Pitänee koittaa illalla,kun tuun uudestaan koneelle.Pidä mulle peukkuja!!!!Että saan ton nimimerkin itselleni taas....

• puer86
        Tepi74 kirjoitti:

Mä varasin ton nimimerkin,muttakun tietsikka hajos,niin voi otta ettei ota tota nimimerkkii....
        Pitänee koittaa illalla,kun tuun uudestaan koneelle.Pidä mulle peukkuja!!!!Että saan ton nimimerkin itselleni taas....

Pidetään peukkuja. En ole ainakaan huomannut tuota nimimerkkiä käytössä.

• Tepi74

Jostaki syystä en saa nimimerkkiä rekisteröityä....Onkohan tuolla jossakin jotaki ongelmia,mutta yritän uudelleen vaikka joka päivä,
      sillä tahdon pitää nimimerkkini!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1974
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      77
      1422
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1384
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1117
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1036
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      963
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      814
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      805
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      795
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe