1. ?
Opetuslapset paremmuusjärjestyksessä
8
<50
Vastaukset
- karvakorva1
Olen myös itse pohtinut usein samaa!!
Oma tiukka top3 menee kutakuinkin näin:
1. Filippus
2. Juudas
3. Matteus
Nyt on aika paljastaa siis totuus ja tämä se on. Se on uusien pojankloppien hyvä tiedostaa heti alussa!!! VASTAUS. EI KUKAAN !
Mark10:35 Ja Jaakob ja Johannes, Sebedeuksen pojat, menivät hänen luoksensa ja sanoivat hänelle: "Opettaja, me tahtoisimme, että tekisit meille, mitä sinulta anomme".
10:36 Hän sanoi heille: "Mitä tahdotte, että minä teille tekisin?"
10:37 Niin he sanoivat hänelle: "Anna meidän istua, toisen oikealla ja toisen vasemmalla puolellasi, sinun kirkkaudessasi".
10:38 Mutta Jeesus sanoi heille: "Te ette tiedä, mitä anotte. Voitteko juoda sen maljan, jonka minä juon, tahi tulla kastetuiksi sillä kasteella, jolla minut kastetaan?"
10:39 He sanoivat hänelle: "Voimme". Niin Jeesus sanoi heille: "Sen maljan, jonka minä juon, te tosin juotte, ja sillä kasteella, jolla minut kastetaan, kastetaan teidätkin;
10:40 mutta minun oikealla tai vasemmalla puolellani istuminen ei ole minun annettavissani, vaan se annetaan niille, joille se on valmistettu".
10:41 Kun ne kymmenen sen kuulivat, alkoivat he närkästyä Jaakobiin ja Johannekseen.
10:42 Mutta Jeesus kutsui heidät tykönsä ja sanoi heille: "Te tiedätte, että ne, joita kansojen ruhtinaiksi katsotaan, herroina niitä hallitsevat, ja että kansojen mahtavat käyttävät valtaansa niitä kohtaan.
10:43 Mutta näin ei ole teidän kesken, vaan joka teidän keskuudessanne tahtoo suureksi tulla, se olkoon teidän palvelijanne;
10:44 ja joka teidän keskuudessanne tahtoo olla ensimmäinen, se olkoon kaikkien orja.
10:45 Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä."- 1213
Syvällisin on luultavasti Johannes. Mutta onko se parasta? Ei välttämättä. Minun nähdäkseni kaikki opetuslapset ovat omalla tavalla parhaita ja tarkoitukseen sopivia.
- lirho
Johannes oli nainen.
- 1213
lirho kirjoitti:
Johannes oli nainen.
"Johannes oli nainen. "
Millä perusteella? - lirho
1213 kirjoitti:
"Johannes oli nainen. "
Millä perusteella?Minun Raamatussa Hän oli se,jota Jeesus rakasti.Joka viimeisellä ehtoollisella oli Mestarin sylissä.Ja eikö Johanneksen evankeliumin lopussa ole se vänkä kohtaus,jossa kuolleista noussut Jeesus puhuu Pietarin kanssa kateellisuudesta rakkaan opetuslapsen vierellä?
Mutta minun Raamatussa Jeesus myös kertoo Johannes Kastajan olleen Profeetta Eliaksen.
Joka tapauksessa voin vakuuttaa että kaikki,mitä Puusepän Poika Raamatussa sanoo,on totta.Temppeli kolmessa päivässä,että Hän oli olut jo ennen Moosesta jne.Ne vaan on totta.
Haluan muistuttaa näin Pääsiäisen alla,että ennen kuin Puusepän Poika naulattiin kiinni puuhun,Häntä hakattin koko päivä, ruoskittiin verille,melkein paljain käsin tapettiin...Hän on niin täynnä rakkautta.
[email protected]
.
- MARIAlta.
Jeesus.
Näin se meni.
Jeesus meni ristille Marian puolesta. Joka teistä on suurin, se olkoon toisten palvelijaMatt 23:11 siinä on paremmuus järjestys jatkuu Matt 20:26,27
Olkoon teilläkin sellainen mieli, joka Kristuksella Jeesuksella oli.Fi 2:5
totuus on siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141868Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541342Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551297- 491022
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126972Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75926Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36837- 52834
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62812- 56791