Ilmoittaudu mukaan testaukseen

Suomi24 uudistuu! Nyt haluamme kuulla käyttäjien mielipiteen uudistuvasta etusivusta ja keskusteluosiosta. Testissä näytetään kannettavalla tietokoneella alustavia versioita eri osioista.

Testit tehdään 9.4.-11.4. sekä 14.4. Helsingin Punavuoressa. Testi kestää noin 20-30 min ja palkkioksi osallistujat saavat 30 euron S-ryhmän lahjakortin.

Olemme henkilökohtaisesti yhteydessä testaukseen kutsuttaviin.

Ilmoittautu mukaan täältä http://my.surveypal.com/ S24testaus

40

2693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei enää jaksa

      Ehkä ei enää inspiroi.
      Uudistukset ovat olleet pettymyksiä pettymyksien perään.
      Tuntuu kuin täällä olevat kirjoittajat ovat teille pelkkää hiekkaa pankin lattialla.

      Keväinen luonto alkaa tuntua terveellisemmältä vaihtoehdolta täällä tulevaan hermojen kiristykseen verrattuna.
      Mutta kuitenkin:

      Hyvää kevättä teillekin!
      Ihmisiähän tekin olette.Luulisin...

      • ei liioin innosta, sen verran usein on suomi24:ssä ongelmia ainakin postin suhteen


    • Suopursu3

      Olen hyvin pettynyt Suomi 24 viimeisen vuoden aikana,ilman mitään syytä salasanaani ei enää hyväksyttykään ja sen jälkeen olen sitä anellut mutta suoraa vastausta en ole saanut vai enkö ole osannut ottaa sitä selville.
      Toivon että sellaisiin asioihin tulisi parannus.

    • wferwe

      Miksi ette tee kyselyitä täällä... Tiedettäisi mitä käyttäjät oikeasti haluaa...

      Viime vuosien huonot uudistukset:
      - Viestipuun poisto
      - Vastausten otsikoinnin poisto
      - Rajoittu aika kuinka usein saa lähettää uusia viestejä
      - Yhteenlaskutehtävä
      - Peukutus
      - Youtube esikatselu
      - Viestien esikatselun poisto
      - Se että yksi vastaus nostaa koko ketjun YLIMMÄKSI
      - Kirosanafiltteri

      Sitten hyvät uudistukset:
      - Keskusteluhaku

      • PITKÄ on matka Pohjoiskarjalasta kaikille nimimerkki eikä mitä vaan T ULEE KIRJOITUKSE REHELLISEMIÄ.


      • Uuudistuksii

        Kyllä se on ollut HYVÄ uudistus et otsikot viesteistä on otettu pois. Ja et esikatselun on saanu skipata.

        Mut kirosanafiltteri on kyl aika turha.

        Mulla on häikkää aina kirjautumisessa: jos avaan postin ja se kysyy tunnuksia, ennen postin avautumista se ilmoittaa että "olet jo tilannut tämän palvelun" ja sit pitää uudestaan mennä sinne postiin. Ja näin hitaal netil ja paskal koneel siihen menee ainaki minuutti lisäaikaa ku pitää ladata yks ylimääränen sivu...


      • niin mutta
        Uuudistuksii kirjoitti:

        Kyllä se on ollut HYVÄ uudistus et otsikot viesteistä on otettu pois. Ja et esikatselun on saanu skipata.

        Mut kirosanafiltteri on kyl aika turha.

        Mulla on häikkää aina kirjautumisessa: jos avaan postin ja se kysyy tunnuksia, ennen postin avautumista se ilmoittaa että "olet jo tilannut tämän palvelun" ja sit pitää uudestaan mennä sinne postiin. Ja näin hitaal netil ja paskal koneel siihen menee ainaki minuutti lisäaikaa ku pitää ladata yks ylimääränen sivu...

        mieluummin otsikot ja viestipuu, kun nykynen sekava systeemi?
        Peukuilla, kirosanafiltterillä ja laskutehtävillä ei tee yhtään mitää, pois vaan!
        Esikatselu vois olla vapaaehtosena, mutta ehkei sitäkään jos kuormittaa ja hidastaa sivustoo.


      • Uudistuksii
        niin mutta kirjoitti:

        mieluummin otsikot ja viestipuu, kun nykynen sekava systeemi?
        Peukuilla, kirosanafiltterillä ja laskutehtävillä ei tee yhtään mitää, pois vaan!
        Esikatselu vois olla vapaaehtosena, mutta ehkei sitäkään jos kuormittaa ja hidastaa sivustoo.

        Siis minkälainen se viestipuu oli? Oliko siinä sellaise viivat kuten joissain keskustelupalstoilla, jotka yhdistää aina vastauksen viestiin?


      • Viestittelevä puu
        Uudistuksii kirjoitti:

        Siis minkälainen se viestipuu oli? Oliko siinä sellaise viivat kuten joissain keskustelupalstoilla, jotka yhdistää aina vastauksen viestiin?

        Viestipuu on mobiiliversiossa... toistaiseksi.


      • joo kylläpäs

      • viestipuu

    • Ilmottauduin, mukana ollaan.

    • On kyllä todettava, että kannattaisi aloittaa siitä, että saisi edes tämän nykyisen toimivaksi ja hallittavaksi, ja edes kohtalaisesta moderoinnista palstalla. Nythän tämä on suurin piirtein suomen suurin älykääpiöiden sikailukenttä.

    • anne1968a

      Ei toiminut

    • KAITSU3

      VOIKO OSALLISTUA TÄSSÄ OMALLA KONEELLA OLLEN , SITTEN OSALLISTUN

    • Synnin taakka

      Suomi24 rikkeet ihmisyyttä vastaan ovat tosia mutta pieniä.

      Kuinka esimerkiksi facebookin perustaja nukkuu yönsä? Mitä hän on saanut aikaan ohjelmaansa käyttäville ihmisille? Ja mihin suuntaan tuo ohjelma on muuttanut kaikkien arkielämää?

    • kaamoskaappi

      Tässä ei oo mitään järkee. Viimeksikin tuli pelkkää sotkua, enkä sen jälkeen ole
      käyttänyt sivua kuin läpikulkuun. Sotkekaa vaan lisää PÖSILÖT. Mihin on terve järki kadonnut

    • Spartan

      Vielä lisää ihania popup-mainoksia ja -kyselyitä sekä enemmän skrollaamisen nykiväksi tekeviä liukuvia mainoksia. Paljon kaivataan myös uusia käyttäjärajoituksia niin että vain kunnon maksuilla saa lukea kokosivun mainoksia, muilta voi tummentaa ruudun mainoksien ajaksi. Sanoma Oy:n tavoin voisi kokeilla myös jatkuvaa puhelinkiusaamista, spämmäys ei oo niin tehokasta.

      Responsiiviseksi leiskaa ei kannata tehdä, ei puhelimella näitä kukaan kuitenkaan lue.

    • Älkää tehkö

      mitään uudistuksia vaan laittakaa pimeäksi koko Suomi24.
      Kun ette noudata keskustelupalstan omiakaan sääntöjä.
      Törkytunkio kiinni. Nuorison ja kasvavien lapsien mädätyssivusto, jonka
      johdolla ja keskustelupalstan pitäjillä ei ole mitään vastuuta tekemisistään
      ja kirjoituksien tason ylläpitämisestä.

      Kun ette noudata omia sääntöjännekään, laittakaa pimeäksikoko törkytunkio.

      Yököttävä sivusto, jossa sanan vapaus ja säännöt tulkitaan liian vapaasti ja kaikki
      törky rehottaa.

    • lamine

      helo

    • Virpela

      Ilmoittautu mukaan täältä my.surveypal.com/S24testaus
      Ilmottaudun mukaan.
      t. [email protected]

    • Suolinkainen

      Tuolla pihalla näkyy olevan kottaraisia, ei oikein Suoli24 kiinnosta.

    • raimo.pesonen1

      Kyllä on ihan sopiva käytäntö minulle näkee paljon mainoksia ja päivän tapahtumia

    • pienet toiveet

      "Alkuun"-painike keskusteluketjun loppupäähän.

    • eimainoksia

      "näkee paljon mainoksia ja päivän tapahtumia"
      -AdBlock antaa minulle rauhan mainoksista ja tapahtumista..

    • juuri kun alkoi lähes kaikki pelamaan tulee uudistus, uudistuksen vuoksi, ja kerran taas kaikki suomi24:ssä on sekaisin, eikä toimi oikein mikään. Sitten kun käyttäjät valittaa noin vuoden pari, ja jotenkin alkaa pelaamaan, tulee taas uusi uudistus.
      Eiköhän nyt riittäis vaikka etusivun kuvien muokkaus tai jokin muu, joka ei toimintaan vaikuta, niin ei vikapalstat täyty heti.

    • Pena6

      Minä aloitin Suomi24 -keskustelupalstan käytön joskus vuonna 1999-2000. Silloin oli käytössä viestipuu ja se oli hyvä ja selkeä. Silloin katsoin ko. palstan olevan Suomen paras niihin aikoihin. Sen jälkeen on palstaa muutettu monta kertaa ja joka ikinen kerta huonompaan suuntaan. Tämä nykyinen systeemi on jo niin syvältä, että enää vain hyvin harvoin vaivaudun tänne jotain kirjoittamaan.

      Myös etusivu on aivan ala-arvoinen vanhaan verrattuna. Lähes kaikki etusivulla liittyy keskusteluihin...keskustelua, keskustelua, keskustelua... Myös tori on alta kaiken arvostelun. Kun klikkaa "tori" -nappia, niin tulee taas ...keskustelua, keskustelua, keskustelua...

      Silloin kun Suomi24 oli hyvä, eli runsaat kymmenen vuotta sitten, olin sen ahkera käyttäjä. En ole enää. Mielestäni koko Suomi24 on tällaisenaan pelkkää sh....iä.

    • myyrä

      suomi 24 ihan shitt

    • perästä kotoisin

      Suoli24 on ihan hyvä nimiehdotus, uudistaka siis sekin

    • Arska_aa

      Joka "uudistus" on mennyt munilleen joten jos lopettaisitte uudistamisen ja keskittyisitte vaihteeksi toimintavarmuuteen?

    • erittäin pettynyt

      Olisitta suoraan sanonut että Suomi24 palvelu ei uudistu vaan huononee. Juuri olisin auttanut erästä pulassa olevaa ihmistä ja linkannut hänelle googlesta neuvoja hänen kysymykseen/ongelmaan mutta eipä enää linkkien kopioiminen onnistunutkaan ja apu jäi saamata! Miksi linkkien kopioiminen ei enää onnistu?

    • Haloo!

      MODEROIKAA!!!

    • Moneltako piti tulla Punavuoreen ja mihin osoitteeseen?
      Piti tulla varmistus viesti...?

      • -Saa soittaakkin...


    • kyllästynyt

      kukan tätä s.... 24 viitsii edes testata kun on jo muutenki kuion suoli 24

    • Ei hyvä - erittäin sekava käyttää ja hidas. Palauttakaa takaisin entinen systeemi. Kiitos etukäteen! En halua enää testata,,,

    • jukkis6

      Onko suomi24posti muuttanut tyyliä myyjä postiin ? On aivan perseestä koko suomi posti erittäin hankalaa käyttää . Toivottuja sähköposteja ei enää löydy hukkuvat kaikenlaisiin hunpuuki mainoksiin. Täytyy kai lopettaa suomi postin viestistä .

    • Rolf "Fred" Sormo

      Olipahan niin hieno uudistus, että lakkasi välittömästi toimimasta, vaikka olen ollut mukana jo vuodesta 2000 . Vastaukseksi on käsketty uudistaa selain ja käyttöjärjestelmä. Käyttöjärjestelmän uudistamisessa Microsoft varoittaa, että ohjelmat, dokumentit ja paljon muuta on vaarassa kadota eli tietokoneelle saattaa siis jäädä vain uusittu Windows 7. Windows 8-versiossa todetaan, että siihen ei Vistasta voi päivittää.
      Kun olen vaalilautakunnan puheenjohtaja "uudistuksen" seurausilmiönä voi olla EU-vaalien meneminen uusiksi.
      Testaukseenkin ilmoittauduin, mutta ilmoitusta ei vissiin voitu saada minulle perille, kun sähköpostini oli suljettu Suomi24:n toimesta.

    • orvokki 52

      En tykkää yhtään tästä viimeisestä versiosta.Sekava ja hankala käyttää .Taidan vaihtaa koko sähköpostin toiseen, ei vielä ole selvinnyt miten tästä torjuu asiattomat mainokset?

    • Pena6

      Uusi sähköposti on hyvin syvältä. Viruksia sisältävät postit täytyy avata, ennenkuin ne voi poistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1958
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      248
      1934
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1646
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1461
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1130
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      968
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      934
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      886
    Aihe