Mulla ja mun veljellä on sama Apple Id ja veljeni on pelannu coc:tä aikaisemmin ja aloitin itse jonkinaikaa sitten. Joka kerta kun pelaan omaani, tulee kysely että haluanko suoraan pelata peliä missä towe hall on 8(veljeni peli). Kerran sitten vahingossa painoin että kyllä ja nyt pystyn ainoastaan pelata veljeni peliä. Joten onko mitenkään mahdollista että saisi palautettua oman pelini takaisin?
Clash of clans ongelma
Apua!
2
317
Vastaukset
- Asdasdasd@$D
poista ja asenna uudestaan
- Lmö
Ei ole. Et ole tallentanut omaa peliäsi gamecentteriin, joten vanha kyläsi on kyllä mennyttä :/ Jos haluat aloittaa alusta niin luo vain uusi gamecenter-tunnus niin kyläsi tallentuu vastaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907