Turkki

Mamma66

Olemme kolme henkinen perhe, poika 11 v. Ollaan matkusteltu Kreikassa, Espanjassa, Aasiassa, Jenkeissä...ym.., mutta Turkissa ei olla käyty kertaakaan. Nyt olemme kesäkuun alkuun varaamassa matkaa ja olen katsonut noita Turkin matkoja.
Jostain kumman syystä olen aina karttanut ko. maahan matkustamista. Nyt ihan mielenkiinnolla olen verrannut perinteistä Kreetan kohdettamme ja Turkin eri kohteita.
Toivonkin teiltä asiallisia kommentteja Turkista ja yleensä Teidän kokemuksia ko. maasta ja matkakokemuksista.

3

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akka70

      Mua ainakin Turkissa ärsytti se järjetön tyrkyttäminen ja "sisäänheitot". Olin kolmen tyttäreni kanssa viime kesäkuussa Marmariksessa. Hotellin tyyppi oli meidtä mustasukkainen kun lähdettiin joka ilta kylälle, kun hotellilla ei ollut mitään iltamenoja. Suuttui sitten niin, ettei enää tervehtinyt ja kotiinlähtöiltana hyvästeli kaikki muut, paitsi meitä. Hotelli oli perheen omistuksessa oleva Verona. Eipä tarvii enää sinne mennä. En voisi kuvitellakaan meneväni mieheni ja poikamme kanssa Turkkiin, kyllä Kreikan saaret on meidän juttu. Olisi myös kiva päästä joskus Miamiin:)

    • Hyviä matkoja

      Vuosi sitten Turkin Sidessä 16 vuotiaiden kaksosten kanssa. Hotelli hyvä, ruoka erinomaista ja henkilökunta ystävällistä. Mihinkään kauheaan "tyrkyttämiseen" emme törmänneet ostoksia tehdessämme. Viime lokakuussa samalla kokoonpanolla kävimme Lanzarotella. Ei tästäkään mitään huonoa sanottavaa mutta jotenkin ihmiset eivät ole niin ystävällisiä.
      Lomamatka juuri varattu uudelleen Turkkiin ja ihan sattuman varaisesti Sideen.
      Mutta nyt vain kaksin miehen kanssa.......

    • Usein turkissa

      Usen Turkin tyrkyttämisestä ym valittajat ovat käyneet vain alanyassa tai marmariksessa tms. Jos on esim larassa, antalyassa, belekissä tai sidessa - on aivan eri meininki..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe