onko ase hyvä tarkka ja kertokaa miksi se on hyvä tai huono ja onko se parempi kun gg m16 carbine combo hich speed. tarkoitan proairsoftin asetta
king arms a1m4 kuitu
12
74
Vastaukset
G&G comboa ei kannta missään nimisessä hankkia.
KA kuiturunkoinen ase on toiminnaltaan paljon parempi ja luotettavampi kuin Cm16 Combo ja jopati materiaaliltaankin kestävämpi kuin Cm16 combo.- Espsoft
Viellä semmoinen että voiko tuossa kingsin aseessa käyttää 8,4mh akkua ilman että tuli nopeus laskee tai kantama koska kantamaa olen tarvinnut paljon kiitos kun vastasit
- 3+10=12
Voi hyvin käyttää 8.4v akkua. Tosin 9.6v antaa hieman nopeamman sarjan. Ja akun jännite/tulinopeus ei vaikuta kantamaan (Hyyyyvin pieni poikkeus tappiviripyssyissä, eli 80rps mutta juu ei nyt sitä) Tehokkaampi akku antaa vain moottorille enemmän mehuja eli se jaksaa pyöriä nopeamminen (siis se pinioni) eikä sillä ole vaikutusta kuinka nopeasti jousi vapautuu. Taino JOS pre-engagee niin sitten lähdöt voipi vähän tippua, mutta ei, se ei prengagee
- espsoft
Kiitos kun kerroit voin siis käyttää vanhaa akkuani
- joku vaa
Käykö tuohon asg m15a4lipas
- snake556
Itselläni KA:n M4A1 kuitu ja on aivan helvatun luotettava
- Espsoft
On ehkä tyhmä kysymys mut miten pitkälle lentäää
- Minä
Espsoft kirjoitti:
On ehkä tyhmä kysymys mut miten pitkälle lentäää
Vähä yli 15m en oo mitannu :D
- espsoft
Minä kirjoitti:
Vähä yli 15m en oo mitannu :D
ootko varma
- Minä
espsoft kirjoitti:
ootko varma
30m metrii kantaa ja olen ihan 100% varma
- skonne
Käykö 9.6v akku kun aseeni mukana tuli 8.4v
- Espsoft
Käy siinä voi olla vain vähän hitaampi sarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437