onko ase hyvä tarkka ja kertokaa miksi se on hyvä tai huono ja onko se parempi kun gg m16 carbine combo hich speed. tarkoitan proairsoftin asetta
king arms a1m4 kuitu
12
62
Vastaukset
G&G comboa ei kannta missään nimisessä hankkia.
KA kuiturunkoinen ase on toiminnaltaan paljon parempi ja luotettavampi kuin Cm16 Combo ja jopati materiaaliltaankin kestävämpi kuin Cm16 combo.- Espsoft
Viellä semmoinen että voiko tuossa kingsin aseessa käyttää 8,4mh akkua ilman että tuli nopeus laskee tai kantama koska kantamaa olen tarvinnut paljon kiitos kun vastasit
- 3+10=12
Voi hyvin käyttää 8.4v akkua. Tosin 9.6v antaa hieman nopeamman sarjan. Ja akun jännite/tulinopeus ei vaikuta kantamaan (Hyyyyvin pieni poikkeus tappiviripyssyissä, eli 80rps mutta juu ei nyt sitä) Tehokkaampi akku antaa vain moottorille enemmän mehuja eli se jaksaa pyöriä nopeamminen (siis se pinioni) eikä sillä ole vaikutusta kuinka nopeasti jousi vapautuu. Taino JOS pre-engagee niin sitten lähdöt voipi vähän tippua, mutta ei, se ei prengagee
- espsoft
Kiitos kun kerroit voin siis käyttää vanhaa akkuani
- joku vaa
Käykö tuohon asg m15a4lipas
- snake556
Itselläni KA:n M4A1 kuitu ja on aivan helvatun luotettava
- Espsoft
On ehkä tyhmä kysymys mut miten pitkälle lentäää
- Minä
Espsoft kirjoitti:
On ehkä tyhmä kysymys mut miten pitkälle lentäää
Vähä yli 15m en oo mitannu :D
- espsoft
Minä kirjoitti:
Vähä yli 15m en oo mitannu :D
ootko varma
- Minä
espsoft kirjoitti:
ootko varma
30m metrii kantaa ja olen ihan 100% varma
- skonne
Käykö 9.6v akku kun aseeni mukana tuli 8.4v
- Espsoft
Käy siinä voi olla vain vähän hitaampi sarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1453218Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262830Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina662200Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2861638Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.51473Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät251352Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31251Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31002Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115920Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103903