onko ase hyvä tarkka ja kertokaa miksi se on hyvä tai huono ja onko se parempi kun gg m16 carbine combo hich speed. tarkoitan proairsoftin asetta
king arms a1m4 kuitu
12
53
Vastaukset
G&G comboa ei kannta missään nimisessä hankkia.
KA kuiturunkoinen ase on toiminnaltaan paljon parempi ja luotettavampi kuin Cm16 Combo ja jopati materiaaliltaankin kestävämpi kuin Cm16 combo.- Espsoft
Viellä semmoinen että voiko tuossa kingsin aseessa käyttää 8,4mh akkua ilman että tuli nopeus laskee tai kantama koska kantamaa olen tarvinnut paljon kiitos kun vastasit
- 3+10=12
Voi hyvin käyttää 8.4v akkua. Tosin 9.6v antaa hieman nopeamman sarjan. Ja akun jännite/tulinopeus ei vaikuta kantamaan (Hyyyyvin pieni poikkeus tappiviripyssyissä, eli 80rps mutta juu ei nyt sitä) Tehokkaampi akku antaa vain moottorille enemmän mehuja eli se jaksaa pyöriä nopeamminen (siis se pinioni) eikä sillä ole vaikutusta kuinka nopeasti jousi vapautuu. Taino JOS pre-engagee niin sitten lähdöt voipi vähän tippua, mutta ei, se ei prengagee
- espsoft
Kiitos kun kerroit voin siis käyttää vanhaa akkuani
- joku vaa
Käykö tuohon asg m15a4lipas
- snake556
Itselläni KA:n M4A1 kuitu ja on aivan helvatun luotettava
- Espsoft
On ehkä tyhmä kysymys mut miten pitkälle lentäää
- Minä
Espsoft kirjoitti:
On ehkä tyhmä kysymys mut miten pitkälle lentäää
Vähä yli 15m en oo mitannu :D
- espsoft
Minä kirjoitti:
Vähä yli 15m en oo mitannu :D
ootko varma
- Minä
espsoft kirjoitti:
ootko varma
30m metrii kantaa ja olen ihan 100% varma
- skonne
Käykö 9.6v akku kun aseeni mukana tuli 8.4v
- Espsoft
Käy siinä voi olla vain vähän hitaampi sarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403376- 703057
- 1442655
- 1032571
- 1582134
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201918Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281616- 401549
- 571121
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To251060